Men heeft het er vaak over dat het fysiek goud van West naar Oost gaat, met de prijs is het net hetzelfde.
Mocht het nu nog eens Noord-Oost gaan...

Aantal shortposities hoogste in jaren.zwak dus.
Wachten op een donderslag bij heldere hemelDe huidige stierenmarkt duurt ongekend lang. We zijn bezig aan de op één na langste koersstijging van de markten sinds de Grote Depressie
Mijn gedacht :The breakout will happen soon - probably until mid of August. Generally a triangle can break either to the up- or downside but I am pretty sure that gold will finally push through the six-year downtrend line and start the long awaited run towards 1,500 USD in the second half of 2017.
Ik denk zelf dat "the battle of the gold" nooit saai is. Partijen veranderen, de dynamiek, het leeft. Alles behalve dood. Toch?
Eerst en vooral : ook ondergetekende.Leo3.14 wrote: 15 Jul 2017, 06:35 Florian :
Mijn gedacht :The breakout will happen soon - probably until mid of August. Generally a triangle can break either to the up- or downside but I am pretty sure that gold will finally push through the six-year downtrend line and start the long awaited run towards 1,500 USD in the second half of 2017.
1. We gaan de 1500 nooit bereiken bij de aankomende opwipper.
2. meer nog , na de 1400 + gaan we een nieuwe low zetten binnen een jaar of 3 : de slingshot
Er is nog werk aan goud en zilver, véééél werk.
Zwak, frustrerend,saai en zal niet veranderen KT.
Ge gaat de euforie bij de ganse goudgemeenschap niet kunnen inschatten inderdaad.Als we vlotjes zouden gaan naar de zone 1350 - 1400......
Ge gaat de euforie hier niet kunnen inschatten.
Goud is een investering.