Adamus gaat maar eens een paar maandjes vissen.
Voor de geïnteresseerde, het gaat om goudstudieforum.com, maar ik ken de details ook niet.Zytom wrote:De anciens van goudforum verhuizen naar een nieuwe plek, blijkbaar niet tevreden van het nieuwe management. 't Ging daar nochtans zo schitterend worden na betaling van 1/10de kruger. Nieuwe forum steekt echter ook achter een paywall.
Hoef je ook niet te kennen, want onderstaande zegt ALLES:Rasta wrote:Voor de geïnteresseerde, het gaat om goudstudieforum.com, maar ik ken de details ook niet.Zytom wrote:De anciens van goudforum verhuizen naar een nieuwe plek, blijkbaar niet tevreden van het nieuwe management. 't Ging daar nochtans zo schitterend worden na betaling van 1/10de kruger. Nieuwe forum steekt echter ook achter een paywall.
Rasta wrote:Voor de geïnteresseerde, het gaat om goudstudieforum.com, maar ik ken de details ook niet.Zytom wrote:De anciens van goudforum verhuizen naar een nieuwe plek, blijkbaar niet tevreden van het nieuwe management. 't Ging daar nochtans zo schitterend worden na betaling van 1/10de kruger. Nieuwe forum steekt echter ook achter een paywall.
Hier wat meer info, met natuurlijk de incorrecte werkelijkheid - "de Hollanders met de grote mond" - waaronder ikzelf - waren verbannen, betalen was niet eens een optie zelfs al hadden we gewild.
Een antwoord dat u niet aanstaat noemt u niet 'zinnig' en 'paranoiaCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gambassi
Waarom betaal ik er dan geen BTW op ?
Nog steeds geen zinnig antwoord.
Alleen maar paardenbril-paranoia en parasieten all over the place.
'
Indiana Jones wrote:Voor een warme woensdag ..... een raadseltje:
- welk woord in onderstaande kop is MOPE ?
U.S. Manufacturing Unexpectedly Shrinks for Second Month
http://www.bloomberg.com/news/2012-08-0 ... month.html