Vooraankondiging: Vrijgoud seminar - 20 Oktober 2012

Dutch language haystack
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Vooraankondiging: Vrijgoud seminar - 20 Oktober 2012

Post by Rasta »

Alvast om in de agenda te zetten:

Freegold Capital organiseert een Seminar op 20 Oktober 2012 in Rotterdam:

Vrijgoud – Beter dan een goudstandaard

Sprekers zijn Ivo Cerckel, Koenraad Verheyden, Sander Boon en Brecht Arnaert

Een volledige aankondiging volgt later, op een aparte website, waar ook de kaartverkoop zal plaatsvinden.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by Indiana Jones »

Bravo Rasta, je hebt hier véél energie in gestoken :!:

Wellicht goed om deze aankondiging ook op goud.com te laten zetten (mede vanwege de deelname van Koenraad) en ook op edelmetaalinfo van Wilbert Geers. Trekt wat meer publiek en fysiek goud & zilver blijft fysiek, ongeacht welke filosefie iemand erachter heeft.

Het gaat immers niet om het gelijk omtrent het mogelijk toekomstige scenario, maar om de filosofie fysiek vs papier ......

Ik zal zien of ik kan komen, maar kan nu nog niets beloven.

grtz. Indy
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by Rasta »

Indiana Jones wrote:Bravo Rasta, je hebt hier véél energie in gestoken :!:

Wellicht goed om deze aankondiging ook op goud.com te laten zetten (mede vanwege de deelname van Koenraad) en ook op edelmetaalinfo van Wilbert Geers. Trekt wat meer publiek en fysiek goud & zilver blijft fysiek, ongeacht welke filosefie iemand erachter heeft.

Het gaat immers niet om het gelijk omtrent het mogelijk toekomstige scenario, maar om de filosofie fysiek vs papier ......

Ik zal zien of ik kan komen, maar kan nu nog niets beloven.

grtz. Indy
Als het goed is staat aldaar ook een aankondiging, maar ze wachten natuurlijk ook totdat de officiële website in de lucht is.

Uiteraard is het meningsvorming, want er is niet één waarheid of uitkomst. Bijvoorbeeld Brecht vind vrijhoud een halve oplossing en heeft de nodige kritiek. Helemaal mooi, want verschillende inzichten kunnen enkel uw eigen perceptie bijstellen/bevestigen/zetten. Het is een seminarie, waar we allemaal kunnen leren van elkaar. Ook Ivo ziet vrijhoud als een interim oplossing trouwens.....
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
KariZ
Posts: 63
Joined: 08 Oct 2011, 21:07

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by KariZ »

Chapeau! Kans is groot dat ik daar heen ga denk ik.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by Adamus »

KariZ wrote:Chapeau! Kans is groot dat ik daar heen ga denk ik.
Gaat met loting :D
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by Spruitje »

Rasta wrote:Uiteraard is het meningsvorming, want er is niet één waarheid of uitkomst. Bijvoorbeeld Brecht vind vrijhoud een halve oplossing en heeft de nodige kritiek. Helemaal mooi, want verschillende inzichten kunnen enkel uw eigen perceptie bijstellen/bevestigen/zetten. Het is een seminarie, waar we allemaal kunnen leren van elkaar. Ook Ivo ziet vrijhoud als een interim oplossing trouwens.....
West-Vlaming geworden Rasta?
Héél lovenswaardig initiatief Rasta !! TOP!
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by Rasta »

Spruitje wrote:West-Vlaming geworden Rasta?
Héél lovenswaardig initiatief Rasta !! TOP!
Ha, mijn iPad doet aan automatische correctie, en vrijgoud snapt hij niet - staat niet in zijn woordenboek. Ik heb het gemist tijdens het typen. Het geeft overigens soms wel komische resultaten, zoals deze keer.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by Spruitje »

vrijhoud en sprokkelgoud ;)
Het leek mij inderdaad al héél onwaarschijnlijk dat je 2 keer dezelfde fout zou maken. Evenwel staan de "g" en de "h" op het klavier naast elkaar.
Zowel bij Azerty (B) als Qwerty (NL)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by cavajo »

Zeer mooi initiatief,

En, met mensen die iets te vertellen hebben.
Chapeau !!

Zal er niet zijn ( ooit wel eens ) , maar kan wel de waardering opbrengen !!!!

mvg,
Cavajo
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Vrijgoud seminarie - 20 Oktober 2012

Post by Adamus »

Rasta wrote:
Spruitje wrote:West-Vlaming geworden Rasta?
Héél lovenswaardig initiatief Rasta !! TOP!
Ha, mijn iPad doet aan automatische correctie, en vrijgoud snapt hij niet - staat niet in zijn woordenboek. Ik heb het gemist tijdens het typen. Het geeft overigens soms wel komische resultaten, zoals deze keer.
Ik heb het uitgeschakeld. Dan maar liever een tikfout dan een woord dat volkomen de plank misslaat (hoe wordt dat "gecorrigeerd"?)
Post Reply