Hooimijt Juli 2012

Dutch language haystack
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Spruitje »

Verdorie zeg! Nu pas besef ik dat ik nog moeilijk zonder freegoldforum kan. Ik liep echt verloren zonder de dagelijkse post. Precies of ik 'n héél stuk familie kwijt was door één of andere ramp.

Om nog eens te reageren op de post van Cavajo (over het aantal Nederlandse sleurhutten dat gedaald is op de E17 (Antwerpen-Gent-Kortrijk->FR)
Misschien reizen ze nu via deze weg... maar ik vrees het, het zal de crisis wel zijn. (of de Tour die een week vroeger is gestart door de OS in Londen?)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Adamus »

Spruitje wrote:Verdorie zeg! Nu pas besef ik dat ik nog moeilijk zonder freegoldforum kan. Ik liep echt verloren zonder de dagelijkse post. Precies of ik 'n héél stuk familie kwijt was door één of andere ramp.

Om nog eens te reageren op de post van Cavajo (over het aantal Nederlandse sleurhutten dat gedaald is op de E17 (Antwerpen-Gent-Kortrijk->FR)
Misschien reizen ze nu via deze weg... maar ik vrees het, het zal de crisis wel zijn. (of de Tour die een week vroeger is gestart door de OS in Londen?)
Vergrijzing en jonge gezinnen gaan voor een habbekrats vliegen naar "Andalusia".
Staan veel caravans te koop en een zware bak rijden wordt ook redelijk prijzig. Beetje diesel betaal je zomaar €200 "houderschapsbelasting" per maand voor. Geen ecokorting vaak, immers meestal een knappe wagen van 5 jaar oud. Door het jaar heen worden dan weinig kilometers gereden.
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by skyscraper »

actief oorlogje voeren in Afghanistan en Libie
en tegelijkertijd het Vlaamse vredessymbool koesteren
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120721_033

NOOIT MEER OORLOG
???
weg met de schijnheiligheid, afbreken die handel !
Attachments
NMO.jpg
NMO.jpg (7.86 KiB) Viewed 5810 times
ijzertoren.png
ijzertoren.png (194.78 KiB) Viewed 5810 times
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Adamus »

https://www.tov-hazel.com/forget-corn-soy-poised-lift

De bigmac kan ook afgestapeld wordem :mrgreen: obese western world desperate :?:
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Spruitje »

Goudstaven aan 1/3 van de prijs vliegen in België de deur uit. (Actie enkel geldig in België! Aanbod onbeperkt.)

Superrijken verbergen 21.000 miljard$ of 17.000 miljard € voor de fiscus.
Daarmee kan al wat staatsschuld betaald worden, het zou 'n mooie instroom zijn mocht dit in het PM gaan. :D Je stelt je dan de vraag: waarin wordt dit geinvesteerd? Zo'n geldstroom kan toch niet zomaar in het niets verdwijnen?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Adamus »

Spruitje wrote:Goudstaven aan 1/3 van de prijs vliegen in België de deur uit. (Actie enkel geldig in België! Aanbod onbeperkt.)

Superrijken verbergen 21.000 miljard$ of 17.000 miljard € voor de fiscus.
Daarmee kan al wat staatsschuld betaald worden, het zou 'n mooie instroom zijn mocht dit in het PM gaan. :D Je stelt je dan de vraag: waarin wordt dit geinvesteerd? Zo'n geldstroom kan toch niet zomaar in het niets verdwijnen?
Ik had vanmiddag een "visioen" dat de HH politici zo desperaat zijn dat er gewit kan worden door staatsobligaties te kopen :lol:
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Indiana Jones »

Adamus wrote:Ik had vanmiddag een "visioen" dat de HH politici zo desperaat zijn dat er gewit kan worden door staatsobligaties te kopen :lol:
Wellicht een mooi bord om aan de deur te schroeven op:

Westeinde 1 te Amsterdam

Image
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Rasta »

Nog even reageren over het caravan topic. Ik denk dat de crisis in den Nederlanden echt 2 jaar achter loopt op zeg America, en ten minste één jaar op Duitsland. Nederland is overgereguleerd, en veranderingen in overheidsregulering nemen zoveel tijd. het is pas dit jaar (2012) dat de meeste mensen in loondienst daadwerkelijk het inzicht krijgen dat er minder te besteden is. Afgelopen jaar was de vooraankondiging, maar ja dat zie je pas echt bij de eindafrekening met de belastingdienst.

De hoeveelheid minder caravans is denk ik een uitstekende indicatie hoe de vlag erbij hangt bij de Noorderburen. Of eerder de mindset: het excessieve is ineens doorgeslagen naar de andere kant: overmatige voorzichtigheid.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Adamus »

https://www.amsterdamgold.com/nl/opslag

Geen reklame, maar misschien een idee voor degenen die nog willen kopen deze week en niet durfden? :D

Ik snap dat "verzekerd tegen confiscatie" niet ......
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Adamus »

http://www.jsmineset.com/2012/07/16/lib ... lack-swan/

BLACK SWAN is traag, ik had het boek in the meantime in alle vertalingen kunnen lezen. :!:

http://goldwars.blogspot.nl/2012/06/goo ... -gold.html
Post Reply