Hooimijt Augustus 2012

Dutch language haystack
Post Reply
ikasi
Posts: 49
Joined: 25 Jun 2012, 21:20

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by ikasi »

Indiana Jones wrote:Ik snap wel waarom de comex zo bewoog, maar vind het onjuist dat shorts direct na het bericht uit Jacson Hole nog even snel en zo fors op kleine volumes de prijs naar beneden krijgen om hun posities te kunnen closen. :evil: .
inderdaad zeer opvallend, maar daarna heeft deze opnieuw wakker geworden bull toch even zijn tanden laten zien :lol:

fantastische slot vandaag, recht door de 1680$ en nu naar de 1700$

de turbo's doen lekker hun werk (Au met SL 1615 en Ag met SL 28,1), maandag ingeslaan. Hou ze vast tot de aan de oude ATH, dan switchen naar nieuwe met SL net onder de oude ATH.
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by doubleyou »

.
ik denk dat de goudprijs stijgt, want er kijken hier ineens 16 gasten mee...

ik zou zeggen, welkom, registreer je, laat je vooral eens gaan en schrijf hetgeen je kwijt wil !

doubleyou
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by Spruitje »

En het is hier bovendien gratis, en hier is nog niemand opgegeten. :twisted:
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by doubleyou »

.
Spreuk van de dag :
"After the golden JUly and August summerblues...just remember
to be prepared for an incredible golden rally in September"
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by Indiana Jones »

He loves only gold ...

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by skyscraper »

in de VS komt alle aandacht op de wonde te liggen in de verkiezingsstrijd
tijd om eens lekker zot te doen op deze vrijdagavond
PieterP
Bronze Member
Posts: 124
Joined: 18 May 2012, 07:06

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by PieterP »

doubleyou wrote:.
ik denk dat de goudprijs stijgt, want er kijken hier ineens 16 gasten mee...

ik zou zeggen, welkom, registreer je, laat je vooral eens gaan en schrijf hetgeen je kwijt wil !

doubleyou
Gegroet allen,

ik kijk al langer mee hoor, ik was de draad een beetje kwijt vanaf dat het aan de andere kant dicht gegooid werd.
Dat wil zeggen, het kwam op betalen aan. Niet zozeer het grote probleem, maar het ging mij echt om de manier waarop.

Nog geen post hier geplaatst omdat ik feitelijk niks inhoudelijk toe te voegen heb (denk ik).
Verder nogal druk met studeren dus ik kan ook niet zo erg veel tijd vrijmaken om me er behoorlijk in te verdiepen.
Maar een paar maanden geleden dit forum gevonden en ik ben er blij mee.
Er is veel te vinden op het internet, maar de ruis die er vaak omheen hangt kan ik missen.

Uiteraard blijf ik volgen en zal ik daar waar het bijdraagt er een post aan wagen.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by Adamus »

ikasi wrote:
Indiana Jones wrote:Ik snap wel waarom de comex zo bewoog, maar vind het onjuist dat shorts direct na het bericht uit Jacson Hole nog even snel en zo fors op kleine volumes de prijs naar beneden krijgen om hun posities te kunnen closen. :evil: .
inderdaad zeer opvallend, maar daarna heeft deze opnieuw wakker geworden bull toch even zijn tanden laten zien :lol:

fantastische slot vandaag, recht door de 1680$ en nu naar de 1700$

de turbo's doen lekker hun werk (Au met SL 1615 en Ag met SL 28,1), maandag ingeslaan. Hou ze vast tot de aan de oude ATH, dan switchen naar nieuwe met SL net onder de oude ATH.
Turbo's wordt fiatgeld mee verdiend :mrgreen: (of meestal verloren)
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by Rasta »

Een nieuwe maand, tijd voor de September Hooimijt!
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
ikasi
Posts: 49
Joined: 25 Jun 2012, 21:20

Re: Hooimijt Augustus 2012

Post by ikasi »

Adamus wrote:
ikasi wrote:
Indiana Jones wrote:Ik snap wel waarom de comex zo bewoog, maar vind het onjuist dat shorts direct na het bericht uit Jacson Hole nog even snel en zo fors op kleine volumes de prijs naar beneden krijgen om hun posities te kunnen closen. :evil: .
inderdaad zeer opvallend, maar daarna heeft deze opnieuw wakker geworden bull toch even zijn tanden laten zien :lol:

fantastische slot vandaag, recht door de 1680$ en nu naar de 1700$

de turbo's doen lekker hun werk (Au met SL 1615 en Ag met SL 28,1), maandag ingeslaan. Hou ze vast tot de aan de oude ATH, dan switchen naar nieuwe met SL net onder de oude ATH.
Turbo's wordt fiatgeld mee verdiend :mrgreen: (of meestal verloren)
volledig correct, maar een of andere fiat zal toch blijven bestaan denk ik dan. Bovendien kan ik het verdiende fiat snel en gemakkelijk nog omzetten in hard assets... ik denk wel dat ik hiervoor nog de tijd heb
Post Reply