EN WAT IS NU UW MENING ?

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: EN WAT IS NU UW MENING ?

Post by Spruitje »

Even in de nachtelijke uren brainstormen. Daarmee is bewezen dat er ‘brain’ aanwezig is. :lol:

Vanavond las ik nog enkele artikels over ebola, de een wat zwartgalliger dan de andere.
Kom, positief is het niet, moeten we allemaal wel onderkennen.
Op de site van Xandernieuws las ik nog ’n artikel waarin beweerd wordt dat ebola ontwikkeld werd om een pandemie te veroorzaken en om de wereldbevolking terug te brengen tot 500.000 individuen. Iets wat sterk aanleunt bij de insinuaties die gemaakt worden bij de bizarre aanwijzingen in de nieuwe luchthaven van Denver.
In de commentaren wordt verwezen naar de Fema-kampen (United States Department of Homeland Security) en als ik die ”Homeland Security” dan hoor denk ik spontaan aan die kogels die besteld zouden zijn voor de Homeland Security, genoeg om elke Amerikaan 6 keer te doden.

En dan lees je… wat als ebola zich via de lucht gaat verspreiden…

Wereldwijde overproductie, hoge werkloosheid, véél te grote ecologische voetafdruk, … <we staan eigenlijk op barsten> een manier om op de meest vredevolle manier tabula rasa te maken.

… of is het enkel om -onder het mom van: de besmettingen proberen in te dijken door risico’s te beperken - de digital currencies versneld in te voeren en fiat te verbannen (wegens broeihaard van ziektekiemen) Want zeg nu zelf, wie wil 'n 10-eurobiljet van iemand met zweethanden... een potentiële ebola-patiënt. Dus liever opteren voor pinloos betalen met de bankkaart of via een OK op de smartphone. :roll:
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: EN WAT IS NU UW MENING ?

Post by Indiana Jones »

Of is het 'gewoon' één van die cycli die op een ongunstig moment piekt, tezamen met de ECM en War Cycle ? Deste ongunstiger het samenvalt, hoe sterker het piekt (Spaanse Griep WOI) ..... :?
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: EN WAT IS NU UW MENING ?

Post by Spruitje »

Image

Zoiets...?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: EN WAT IS NU UW MENING ?

Post by Paul »

heel goed
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Post Reply