Hooimijt Oktober 2012

Dutch language haystack
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Indiana Jones »

Ik heb dit al vaker beweerd, Armstrong ook en Sinclair ook :!:

=======================================================

October 26, 2012, at 8:57 am

Hi Jim,

Please help me understand how if we are headed to certain collapse then why would turning off the fiat faucet be a bad thing? Is it not true that the longer the can is kicked and the more debt incurred then the harder the fall and longer the recovery? It’s hard to get how something that flies in the face of immutable laws would be better carried on longer. What am I missing Jim?

CIGA Bill

---------------------

Bill,

The earth under your feet would simply disappear. You want a world like Mad Max? You are going to get it 90 days after QE ceases.

I do not preach any principle. I tell it like it is. Like it or not, I am total right on this.

I do not like it, but what does that matter. You might not like it, but what does that mean.

You will know soon.

Jim
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

off topic

Post by Indiana Jones »

BOER JAN uit België

Jan, een Vlaamse boer ergens in het noorden van het land, bekijkt zijn kudde, wanneer er plots een splinternieuwe BMW stopt in een wolk van stof.

De chauffeur, een jongeman volledig Armani gekleed, met Gucci schoenen, Ray-Ban zonnebril en een Yves St-Laurent das, steekt z'n hoofd door het raam en vraagt aan de boer :
"Als ik het juiste aantal van de koeien in uw kudde kan geven, krijg ik dan een koe ?"

Boer Jan bekijkt de man, zeer zeker een Yuppie, bekijkt dan zijn kudde die vreedzaam staat te grazen en antwoordt kalm :
"Ja, waarom niet ?"

De Yuppie parkeert zijn wagen, neemt zijn Dell minicomputer, sluit deze aan op zijn RAZR V3 mobiele telefoon, surft op Internet en bereikt een NASA site en contacteert een GPS satelliet om de juiste positie van de plaats te bekomen, geeft dan zijn coördinaten aan een andere NASA satelliet die de sector opneemt op een ultra hoge resolutie foto.
Dan bereikt de jongeman een Adobe digitale foto site en stuurt het beeld naar een analysesite in Hamburg, Duitsland.
Enkele seconden later, krijgt hij een bericht op zijn Palm Pilot, die hem zegt dat het beeld geanalyseerd is en de gegevens werden opgeslagen.
Hij bereikt dan een MS - Q S L gegevensbank verbonden met een Excell berekeningsblad via zijn blackberry en ontvangt enkele minuten later, het antwoord.
Tenslotte, drukt hij een gekleurd rapport van 15 blz. met zijn HP laser mini-printer, wendt zich naar de boer en zegt :
"U heeft exact 1586 koeien."

"Correct. OK u mag één van mijn koeien kiezen", zegt Boer Jan.

Boer Jan houdt de jonge Yuppie in het oog terwijl deze één van de dieren kiest en ziet hem geamuseerd het dier in zijn koffer leggen.

Dan zegt Boer Jan tegen de jongeman :
"Zeg! Als ik u just kan zeggen in welke sector ge werkt, krijg ik dan mijn koe terug ?"

De jongeman denkt een ogenblik na en zegt :
"OK, waarom niet ?"

"ge zijt bent een lid van de Waalse regering" zegt Boer Jan.

"Wow ! het is just" zegt de Yuppie, "maar hoe heeft u dat kunnen raden ?"

"Ik moest niet raden" zegt Boer Jan .

"U bent hierheen gekomen zonder dat iemand het u heeft gevraagd;
U wilt worden betaald voor het antwoord op een vraag die ik niet had gesteld;
U hebt materiaal gebruikt dat miljoenen euros kost om mij te kunnen bewijzen dat u intelligenter bent dan ik;
En ge kent niks over het werk van eerlijke lui die jou je brood laten verdienen
en tenslotte. GE KENT GEEN KLOTEN VAN KOEIEN !"


"Wat hier voor u staat is een kudde SCHAPEN ! "

"En geeft mij nu mijnen hond terug !"
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Indiana Jones »

Hurricane Sandy -live-

p.s. bovenin het scherm even "watch-warn" aanvinken, dan zie je welke gebieden risico lopen ...

http://www.ssd.noaa.gov/goes/east/eaus/loop-vis.html
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:Hurricane Sandy -live-

p.s. bovenin het scherm even "watch-warn" aanvinken, dan zie je welke gebieden risico lopen ...

http://www.ssd.noaa.gov/goes/east/eaus/loop-vis.html
En de USA treft voorbereidingen voor het binnenvliegen van de mogelijke black swan. We sulle sien.
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Paul »

"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Indiana Jones »

Schip met 700 ton goud verdwenen MOSKOU - In de zee van Okhotsk is een Russisch schip met 700 ton gouderts aan boord spoorloos verdwenen. Inmiddels is een massale zoektocht op touw gezet.
-----------------------------
Mmmm, er wordt +/- 15 milligram uit een kilo gewonnen en zelfs die 15mg is dan niet aan de 999.9 marktprijs, maar slechts een gedeelte omdat de smelt- en uitsoorteerkosten er nog af moeten en dat is dus minder dan de prijs van scrapgold.

Er zit dus een reuzengroot verschil tussen 700 ton goud en 700 ton gouderts... ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Spruitje »

Ze zullen zaken moeten gaan beginnen ensceneren om al die tonnen goud dat weg is uit de kluizen te kunnen verantwoorden.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Indiana Jones »

Enig idee wat Frodo alleen in lava-vuur kon vernietigen ..... een gouden wolfraamring ... ;)
Wolfraam oplossing .. :idea:

Image
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Spruitje »

Wat gaat het volgende nieuws zijn? Al het Europese goud dat opgeslagen ligt onder de WTC is weggespoeld met de orkaan Sandy ?
In Manhattan is de klok rond gewerkt om het World Trade Center tegen overstromingen te beschermen. Zandzakjes moeten de site voor meer ellende behoeden, bericht ABC News
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2012

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:Wat gaat het volgende nieuws zijn? Al het Europese goud dat opgeslagen ligt onder de WTC is weggespoeld met de orkaan Sandy ?
In Manhattan is de klok rond gewerkt om het World Trade Center tegen overstromingen te beschermen. Zandzakjes moeten de site voor meer ellende behoeden, bericht ABC News
Da's al in de fik gegaan en gesmolten in 2001 .... althans, volgens de officiële versie. In de onofficiële versie (mensen die erbij aanwezig geweest zijn) staat dat daags voor de aanslag, vrachtwagens vol goud het WTC hebben verlaten met onbekende bestemming (waarschijnlijk Fort Knox).

Waarom dat dan 'daags voor de aanslag' geweest is (want dat is sinds de opening van het WTC nooit eerder gebeurd), wordt door de één toeval genoemd en door de ander ........ ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Post Reply