Hooimijt januari 2013

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt januari 2013

Post by Indiana Jones »

Obi-Wan wrote:@ Indy

We zullen het wel zien zei de blinde tegen de doofstomme en hij liep de gracht in :lol:
Ach ... soms hoor ik het in Keulen donderen, dan weer hoor ik de klokken wel, maar zie niet zo goed waar de klepels hangen.
Toch komt er moment waarop horen en zien ons vergaat en dan kan een klompje fysiek de pijn wat verzachten .... ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt januari 2013

Post by Adamus »

Obi-Wan wrote:Dit komt van een blog van een journalist...


AngloGold Ashanti has 20 operations in 10 countries on four continents and produced 4.33 million ounces (Moz) of gold in 2011, generating $6.6bn in gold income, according to the company website.

.
140 ton. kan Frankrijk/Rothschild Duitsland snel mee beleveren.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt januari 2013

Post by Indiana Jones »

Altijd leuk om te zien :D , voor zolang dat het duurt :?
Attachments
gold.gif
gold.gif (15.69 KiB) Viewed 6474 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt januari 2013

Post by Spruitje »

De Amerikaans economie is "onverwacht" gekrompen.
Maar het is allemaal te wijten aan de forse besparingen in het defensieprogramma.

De Tijd ©
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt januari 2013

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:De Amerikaans economie is "onverwacht" gekrompen.
Maar het is allemaal te wijten aan de forse besparingen in het defensieprogramma.

De Tijd ©
Zelf denk ik dat het Russische Polymetal ermee te maken heeft:
http://www.freegoldforum.com/viewtopic.php?p=8166#p8166
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Hooimijt januari 2013

Post by skyscraper »

Spruitje wrote:De Amerikaans economie is "onverwacht" gekrompen.
Maar het is allemaal te wijten aan de forse besparingen in het defensieprogramma.

De Tijd ©
dankzij de drones is oorlog voeren over de hele wereld eindelijk terug betaalbaar geworden
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
Sanem
Bronze Member
Posts: 150
Joined: 03 May 2012, 20:32

Re: Hooimijt januari 2013

Post by Sanem »

Indiana Jones wrote:Altijd leuk om te zien :D , voor zolang dat het duurt :?
ik denk dat we nu precies op schema zitten ;)
prijsmanipulatie, welke prijsmanipulatie? :roll:
skyscraper wrote:dankzij de drones is oorlog voeren over de hele wereld eindelijk terug betaalbaar geworden
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dat en het controlleren van de eigen bevolking
in Rusland werden er ingezet tijdens de betogingen tegen Putin, in de VS is er nu veel discussie omdat die daar ook in het civiele vluchtruim zouden mogen gaan vliegen, big brother in the sky 8-)
zouden ze zich in Brussel en Washington misschien zorgen maken over een volksopstand, nu de crisis "achter ons ligt"? :lol:
Dirkgold
Platinum Member
Posts: 659
Joined: 01 Sep 2012, 19:54

Goud up mijn omlaag

Post by Dirkgold »

Door de lage waardering van mijn favoriete mijn wat fysiek verkocht. ( 30 % )
Om in de mijn te pompen. Goud up , mijn omlaag.
Om gek van te worden.

Ogc.to

Als koper blijft stijgen profiteren ze dubbel.
Het is een no brainer en ben er toch niet gerust in. Heb spijt dat ik fysiek geruild heb voor mijnen.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Goud up mijn omlaag

Post by Indiana Jones »

Dirkgold wrote:Door de lage waardering van mijn favoriete mijn wat fysiek verkocht. ( 30 % )
Om in de mijn te pompen. Goud up , mijn omlaag.
Om gek van te worden.

Ogc.to

Als koper blijft stijgen profiteren ze dubbel.
Het is een no brainer en ben er toch niet gerust in. Heb spijt dat ik fysiek geruild heb voor mijnen.
Heb ook mijnen als LT speculatie. Heb daarnaast divers papiergoud (onder de rest van mijn commodities) als KT speculatie.
Heb fundamenteel fysiek, als waardebehoud en wissel dat sinds 2005 nergens voor in. Na 2016 kijk ik wel weer verder, want heb een exitplan voor 70% van mijn fysiek.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Goud up mijn omlaag

Post by Rasta »

Dirkgold wrote:Door de lage waardering van mijn favoriete mijn wat fysiek verkocht. ( 30 % )
Om in de mijn te pompen. Goud up , mijn omlaag.
Om gek van te worden.

Ogc.to

Als koper blijft stijgen profiteren ze dubbel.
Het is een no brainer en ben er toch niet gerust in. Heb spijt dat ik fysiek geruild heb voor mijnen.
Ik heb het met je te doen. Timing is zo moeilijk in een irrationele (want zwaar verstoorde) markt. Fundamenteel zit je goed, en moet je gewoon vasthouden. Over 2,5 jaar staan ze die aandelen véél hoger. Zou je dan, terugkijkend, je kwaad kunnen maken dat je niet op de absolute dip hebt gekocht?

Een van de leerlessen van Jesse Livermore was dat je de grote trend moet pakken, en in de tussentijd stil moet blijven zitten.
"After spending many years in Wall Street and after making and losing millions of dollars I want to tell you this: it never was my thinking that made the big money for me. It was always my sitting. Got that? My sitting tight!"

"It is no trick at all to be right on the market," he adds. "I’ve known many [traders] who were right at exactly the right time, and began buying or selling stocks when prices were at the very level that should show the greatest profit. And their experience invariably matched mine; that is, they made no real money out of it. [Traders] who can both be right and sit tight are uncommon. I found it one of the hardest things to learn. But it is only after a stock operator has firmly grasped this that he can make the big money."
Gewoon 50% van de uptrend pakken en je bent al de absolute winnaar. Maakt niet uit dat je de eerste 25% hebt gemist. Maakt niet uit dat je 25% te vroeg uitstapt (of 25% na de absolute top).
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Post Reply