Hooimijt Mei 2013

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Gwyde
Platinum Member
Posts: 630
Joined: 19 Oct 2011, 23:49
Contact:

Copper

Post by Gwyde »

Tiens, ik heb al vaker "Dr. Copper" gehoord: het enige metaal met een academische titel. Waarschijnlijk doordat de correlatie met de gang van zaken in de wereldeconomie beter is dan van welk ander metaal ook. :-) ;)
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Mei 2013

Post by Indiana Jones »

Terug van een korte vakantie op Texel .... zónder internet of krant .... en dus, zónder berichten over kommer en kwel .... ;)

Gewoon genoten van wat de natuur allemaal aan schoons te bieden heeft, samen met echtgenote en honden wandelen over het strand en duinen, lekker eten, zonnetje op de bol, lekker voldaan thuiskomen en dan tot de conclusie komen dat ik eigenlijk helemaal niets gemist heb van alle berichtgeving die normaal gesproken dagelijks tot mij komt ... :?

grtz. Indy . :D
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Mei 2013

Post by Indiana Jones »

Er is nog wat ruimte .... :?
Attachments
StreamingServer.gif
StreamingServer.gif (29.18 KiB) Viewed 4762 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Mei 2013

Post by Rasta »

Weet je, de eerste keer dat het omlaag gaat houd je je adem in. De tweede keer denk je "niet weer". De derde keer dat het 6% omlaag gaat denk je "ach nee!".

Maar naar zoveel keer haal je je schouders op. Weet je, in een maand tijd ziet het er allemaal heel anders uit (lager of hoger), maar de lange termijn trend blijft ongewijzigd.

Hoe meer ik de signalen interpreteer (niet van goud, maar economische signalen, sentiment, etc.) hoe zekerder dat ik ben dat goud over de lange termijn omhoog gaat. Het komt namelijk neer op dit eenvoudig gegeven: we zaten op de top van vertrouwen in papier en overheid. Dat gaat afnemen, en vanzelf zal dat zorgen in een herwaardering van vertrouwen in reële objecten en private bedrijven. Daarmee is goud gewoon een goede investering, en zeker een hedge tegen het verlies van vertrouwen in overheid, die altijd de reflex heeft om zaken erger te maken uit zelfbehoud.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Mei 2013

Post by Rasta »

Ik open alvast de hooimijt Juni hier.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Post Reply