Hooimijt Mei 2015

Dutch language haystack
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Spruitje »

Indiana Jones wrote:Over goud valt voorlopig niets te posten, althans tot begin volgend jaar niet.
Voor wat dit forum aangaat wil ik enerzijds niemand in de weg zitten en heb dan anderzijds ook niets meer te posten.
Tot volgend jaar & be well ;)
Trekken we nu geen voorbarige conclusies?

- Cavajo die niet meer zou terug komen (?)
- Er niets meer zou gebeuren economisch? Niets bijzonders meer in de goudwereld? Mijntjes?
- ...
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Indiana Jones »

Er staat ZAT te gebeuren, maar het meeste ligt in de lijn der verwachting die Armstrong schetst
en dat irriteert kennelijk. Dus nee, geen postjes meer na vandaag ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by doubleyou »

.
Meelezen, maar gene commentaar geven, niet makkelijk hoor Indy.
Blijf toch gewoon je zeg doen wat je kwijt wilt.
Je blijft zo vrij als een vogel.
(ook al ben ik ook helemaal niet altijd mee, maar dat hoeft niet, ik speel voor de fun wel een klasse lager)

Over goud en de rest valt altijd wel wat te zeggen, maar de pers klinkt dikwijls hetzelfde...samengevat :

't kan vriezen
http://goldsilverworlds.com/category-te ... e-of-gold/

't kan dooien
http://www.marketoracle.co.uk/Article50525.html

De realiteit op dit moment is dat het hier aan het regenen is.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Spruitje »

Indiana Jones wrote:Dus nee, geen postjes meer na vandaag ;)
Indiana Jones komt terug. ;)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Obi-Wan »

Indiana Jones wrote: Over goud valt voorlopig niets te posten, althans tot begin volgend jaar niet.
Voor wat dit forum aangaat wil ik enerzijds niemand in de weg zitten en heb dan anderzijds ook niets meer te posten.

Tot volgend jaar & be well ;)
Ik zou niet tot volgend jaar wachten aangezien Amstrong zijn cycles al eens bij stelt.

Post gewoon als er iets gebeurd, je je ei kwijt wilt, of eender wat...

May the force be with you :mrgreen:
Patience. Use the force. Think.
Zytom
Bronze Member
Posts: 178
Joined: 14 Nov 2011, 13:10

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Zytom »

Vooral niet inhouden met posten hoor, als iemand niet graag de Armstrong teksten leest dan hoeft hij/zij dat topic maar niet te openen.
Zytom
Bronze Member
Posts: 178
Joined: 14 Nov 2011, 13:10

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Zytom »

Ik weet niet of het hier ooit al eens gepost is maar Flore (ik denk toch dat hij zo noemde? het is ondertussen al zolang geleden) vanop het andere forum is nog steeds vrij actief op Twitter voor wie freegold geluiden wil oppikken http://twitter.com/freegolds
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Indiana Jones »

Ik ben hier op dit forum een Armstrong grootposter (MA) en dat is eigenlijk niet goed.
Dan verwordt je zoals een soort GeelIJzer (GI) op dat andere forum en dat was ook niet goed.

Over goud valt van mijn kant voorlopig niets zinnigs te melden, over de cycli verschijnen
iedere dag postjes op Martin/s thread en daar kan, naar behoefte, flink over gediscussieerd worden.
Ik trek me voorlopig terug zodat iemand anders, of anderen 'het stokje' over kunnen nemen :idea:

be well, Indy ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Spruitje »

Indiana Jones wrote:Ik ben hier op dit forum een Armstrong grootposter (MA) en dat is eigenlijk niet goed.
Dan verwordt je zoals een soort GeelIJzer (GI) op dat andere forum en dat was ook niet goed.
Dan had Merckx, Liboton en Nijs ook kunnen stoppen na 'n paar jaar, niet? :roll:
Kan je niets aan doen... Kennis/inzet/inzicht/tijd/... allemaal parameters die bepalen of je een grootposter, doorsnee poster of een lezer bent.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Mei 2015

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:
Indiana Jones wrote:Ik ben hier op dit forum een Armstrong grootposter (MA) en dat is eigenlijk niet goed.
Dan verwordt je zoals een soort GeelIJzer (GI) op dat andere forum en dat was ook niet goed.
Dan had Merckx, Liboton en Nijs ook kunnen stoppen na 'n paar jaar, niet? :roll:
Kan je niets aan doen... Kennis/inzet/inzicht/tijd/... allemaal parameters die bepalen of je een grootposter, doorsnee poster of een lezer bent.
Hij/Het stopt ook niet, want hij/het gaat onverdroten voort.
http://armstrongeconomics.com/

De eventuele highlitening ervan of discussie erover op dit forum, is vanaf nu aan een ieder en niet meer aan mij voorbehouden.

Image

be well ;) Indy
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Post Reply