Hooimijt September 2015

Dutch language haystack
Post Reply
Zytom
Bronze Member
Posts: 178
Joined: 14 Nov 2011, 13:10

Re: Hooimijt September 2015

Post by Zytom »

Ik zie niet echt in wat betalen of niet betalen met privacy te maken heeft, dat kan je evengoed bekomen door een deel van een forum of een site enkel zichtbaar te maken voor geregistreerde en goedgekeurde gebruikers.

Ik zou zelfs eerder zeggen dat je, afhankelijk van de betalingsmethode, privacy opgeeft door te betalen aangezien je op die manier je persoonlijk info aan op zijn minst één persoon kenbaar maakt.

Als Google, Bloomberg, Goldman Sachs, JPM of de Chinezen écht willen meekijken gaat een betaalmuur hun niet tegenhouden.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt September 2015

Post by Indiana Jones »

Zytom wrote:Ik zie niet echt in wat betalen of niet betalen met privacy te maken heeft, dat kan je evengoed bekomen door een deel van een forum of een site enkel zichtbaar te maken voor geregistreerde en goedgekeurde gebruikers.

Ik zou zelfs eerder zeggen dat je, afhankelijk van de betalingsmethode, privacy opgeeft door te betalen aangezien je op die manier je persoonlijk info aan op zijn minst één persoon kenbaar maakt.

Als Google, Bloomberg, Goldman Sachs, JPM of de Chinezen écht willen meekijken gaat een betaalmuur hun niet tegenhouden.
Internetbrowsers Windows 8 e.v. & Google & Safari & Mozilla hebben alemaal backdoors tbv 'the national security agency (NSA).
Die backdoors worden nu al deels door hackers gebruikt .... dus privacy op een betaalforum met bovenstaande browsers is een :lol: :lol: :lol:

Daarnaast zijn hier postende 'ollanders' heel privacy bewust en zitten ze ook op betaalforum's ;)
Maar niet op ""goldguru goud gaat naar 40K"" forums, waarbij het niet uitmaakt of die betaald zijn of vrij ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: Hooimijt September 2015

Post by Paul »

Ik betaal graag voor goede info, geen enkelprobleem,
mag zelfs serieus wat kosten.

en daar zit m de cru. Ik wil Flore of geelijzer niet eens meer lezen zelfs als ik dr geld op toe krijg.
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Leo3.14
Gold Member
Posts: 1574
Joined: 14 Dec 2013, 21:52

Re: Hooimijt September 2015

Post by Leo3.14 »

Zytom wrote:Ik zie niet echt in wat betalen of niet betalen met privacy te maken heeft, dat kan je evengoed bekomen door een deel van een forum of een site enkel zichtbaar te maken voor geregistreerde en goedgekeurde gebruikers.

Ik zou zelfs eerder zeggen dat je, afhankelijk van de betalingsmethode, privacy opgeeft door te betalen aangezien je op die manier je persoonlijk info aan op zijn minst één persoon kenbaar maakt.

Als Google, Bloomberg, Goldman Sachs, JPM of de Chinezen écht willen meekijken gaat een betaalmuur hun niet tegenhouden.
Da 's zever : registreren kan iedereen en geeft geen grensafbakening.

Als je in iemand zijn portemonnee zit geeft dit WEL grensafbakening<. En zeker voor Ollanders én Chinzen ( allebei even gierig !)
Op dit forum zitten 's nachts gemiddeld 7 'googlebots' mee te lezen.
Op het andere forum nul.
:mrgreen:
Goud is een cyclisch edelmetaal
Leo3.14
Gold Member
Posts: 1574
Joined: 14 Dec 2013, 21:52

Re: Hooimijt September 2015

Post by Leo3.14 »

Paul wrote:Ik betaal graag voor goede info, geen enkelprobleem,
mag zelfs serieus wat kosten.

en daar zit m de cru. Ik wil Flore of geelijzer niet eens meer lezen zelfs als ik dr geld op toe krijg.
Armstrong betaal je dus wel voor.
Dan moeten we nog een heel stuk dieper en dat is niet evident imho
Hij lijkt volgens mij alsmaar meer op een Buffett-poppetje van de money-masters : you use it , when you need it.
Bij bodems gieren de sirenen naar nul.
Time well tell....
Goud is een cyclisch edelmetaal
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt September 2015

Post by doubleyou »

Nog even wat info ivm het Comex gold, en een mening over het gevolg :
http://seekingalpha.com/article/3522396 ... -investors

Royalty mining info : Sandstorm - Aurico
http://seekingalpha.com/article/3521726 ... 83-percent

Gaat de goudprijs deze week stijgen of dalen ?
Wie weet dat...we zullen zien.

Cheers, folks !
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt September 2015

Post by Spruitje »

Vorig jaar de CEO van JP Morgan, James Dimon... keelkanker
Nu Lloyd Blankfein (GS) die blijkt van lympheklierkanker te hebben.

We hebben allemaal ons balletje in dit lotto-spel, het is gewoon elke dag hopen dat jijzelf -en jouw naasten- niet getroffen worden.
En gelukkig zijn met tal van kleine dingen, elke dag opnieuw...

Image

Of je nu elke dag rioolputjes leeg moet maken, een ganse dag niets doet, ... of elke dag "Gods'werk" doet.
Ieder heeft z'n balletje in het spel ... zelfs als jouw balletje ooit al getrokken is, ook dan gaat het weer in de zak.

In de marge: Bij ons is het nummer "36" een deel van z'n kleur kwijt. Mijn pa had ooit het nummer (wat bingo zou geweest zijn bij mijn ma) samen een versnapering in z'n mond gestoken om z'n kansen te verhogen. 8-) Later werd het steeds omgeroepen als "Nummer 36: ... den afgesjokten!", omdat de rode kleur deels weg was door zijn bedrog. Soms moet een mens levenslang boeten voor zijn bedrog...
Of er die nacht ook s.x is geweest (?) toen was ik nog te jong om daar een link mee te leggen. :lol: :lol: :lol:
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt September 2015

Post by Spruitje »

Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt September 2015

Post by Indiana Jones »

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt September 2015

Post by Spruitje »

Er gaan al 'n tijdje (kleine week) geruchten dat de beslissing van de FED om de rente niet te verhogen zou te maken hebben met 'n probleem bij Deutsche. En het kwam niet enkel via Zerohedge...
Dan 1.000.000 extra werkkrachten erbij in Duitsland en 12% van het Duitse BNP dat op lemen voeten wankelt...

In België draait Worldline (staat in voor pin-betalingen) ook al 'n week niet correct. Geld wordt wel van de rekening gehaald van de klanten maar wordt niet doorgestort naar de handelaars. Men belooft nu eindelijk voor zaterdag 26-09 een oplossing (en tegen maandag centen) Handelaren zijn boos omdat de -aan de handelaren- doorgerekende kosten wel van de rekening gehaald worden maar dat er geen centen van de verkopen op hun rekening doorgestort worden.

Gelukkig zijn er ook nog veelvallers. Nu de prostitutie-inkomsten meegerekend worden in het BNP blijken de omzetcijfers plots DUBBEL zo hoog te zijn dan vorig jaar werd ingeschat. Krijgen ze nu BTW-bonnetjes voortaan?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Post Reply