Goudkorting.nl

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Goudkorting.nl

Post by Spruitje »

Hallo,

even een nieuw draadje opgestart om iets aan te kaarten wat ik los van de maandelijkse hooimijten zie.

Via onze sponsor Goudvergelijken.nl ben ik terecht gekomen op Goudkorting.nl.

Daar wordt goud aangeboden aan 10% ONDER DE SPOT, rechtstreeks via de goudmijn.

Lijkt me een gevaarlijk iets, je wordt dan per definitie schuldeiser van een deel van hun -misschien nog ondergronds- goud.

Iemand ervaring mee?

EDIT: Titel 'Goudkorting.nl via Goudvergelijken.nl' aangepast naar 'Goudkorting.nl' om geen verwarring te scheppen. ;)
Last edited by Spruitje on 04 Oct 2016, 12:59, edited 4 times in total.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Goudkorting.nl via Goudvergelijken.nl

Post by Rasta »

Voor de duidelijkheid, het is een adverteerder op Goudvergelijken.nl, niet van goudvergelijken zelf. Verder geen ervaring mee, maar waarom zou je als producent 10% onder de biedprijs willen verkopen?

Doet me erg denken aan dit verhaal van James Veitch over de aanbieding van goud in zijn inbox.

James Veitch: Dit gebeurt er als je reageert op spam

Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Goudkorting.nl

Post by Spruitje »

Inderdaad Rasta, het is gewoon iemand die adverteert op goudvergelijken.nl, ze zijn geen tussenpersoon in deze handel.
Het onderwerp kan eventueel verwarring scheppen inderdaad.

EDIT: Intussen heb ik de titel aangepast want het is zeker niet mijn bedoeling onze sponsor in een -mogelijk- negatief daglicht te stellen, laat dat vooral duidelijk zijn. :OEPS:
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Goudkorting.nl
Posts: 1
Joined: 19 Oct 2016, 09:43

Re: Goudkorting.nl

Post by Goudkorting.nl »

Inderdaad adverteren wij op goudvergelijken.nl

Hebben jullie onze brochure al gelezen? Zo niet vraag hem dan op via onze website, zodat je daar een mening over kan hebben.

We doen dit al een tijdje en we hebben klanten die ervaring met ons hebben en die bereid zijn die te delen.

Via onze website kan je ook contact met ons opnemen, telefonisch of per mail.

Wij leggen graag aan jullie uit wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Goudkorting.nl
Post Reply