Hooimijt December 2016

Dutch language haystack
Post Reply
Zytom
Bronze Member
Posts: 178
Joined: 14 Nov 2011, 13:10

Re: Hooimijt December 2016

Post by Zytom »

Ik vrees er ook voor.

Hier nog zo'n geval dat niet te begrijpen is. Een van de kopstukken van Sharia4Belgium, zette aan tot haat en werd betrapt met een geladen kalasjnikov. Kreeg uiteindelijk 3 jaar met uitstel, toont geen berouw, verheerlijkt IS en woont nu in Blankenberge op een appartement. Is getrouwd met een moslima die 27 jaar cel kreeg voor moord en heeft twee kinderen Osama (genoemd naar de terrorist Osama Bin Laden) en Ayman (genoemd naar zijn opvolger Ayman al-Zawahiri).

Mag allemaal blijven vrijlopen in Europa.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... post.dhtml
Leo3.14
Gold Member
Posts: 1574
Joined: 14 Dec 2013, 21:52

Re: Hooimijt December 2016

Post by Leo3.14 »

op lange termijn heeft dit continent geen enkele kans op overleven.
Onze Trump woont in Antwerpen.
Volgens mij een potentiele gamechanger.
Allez, daar hoop ik toch op.

Hoop doet leven .
:oops:
Goud is een cyclisch edelmetaal
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt December 2016

Post by doubleyou »

Leo3.14 wrote:
op lange termijn heeft dit continent geen enkele kans op overleven.
Onze Trump woont in Antwerpen.
Volgens mij een potentiele gamechanger.
Allez, daar hoop ik toch op.

Hoop doet leven .
:oops:
Maar zolang het kiessysteem is wat het is, zolang België geen republiek is, zolang Vlaanderen niet onafhankelijk is, kan er dan zoveel aan het spel veranderen ?
Wat het nemen van doorslaggevende beslissingen betreft, zit het land België verstrikt in zijn eigen spinneweb.
De moeilijkheid om hier écht te regeren, en serieuze impact en wijzigingen door te voeren, ligt structureel véél te ingewikkeld allemaal.
En als er dan toch definitieve beslissingen genomen zijn : de doorlooptijd tussen beslissing en resultaat van de uitvoering is steeds te lang, en het gebudgetteerde wordt steeds overschreden.
Daar zakt uw broek toch vanaf.

Het tegenovergestelde : een dictatuur of tirannie is natuurlijk ook niets wat we in de plaats moeten krijgen.
Dat valt zeker niet goed te praten, en zou het enkel nog erger maken.

De slimste mens ;)
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Thomas Lieven
Bronze Member
Posts: 180
Joined: 18 Oct 2011, 10:06

Re: Hooimijt December 2016

Post by Thomas Lieven »

Onze Trump woont in Antwerpen.
Volgens mij een potentiele gamechanger.
Allez, daar hoop ik toch op.

Tja,.. maar is wel Obama stijl: The Force of Change .....Yes We Can
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt December 2016

Post by Spruitje »

Adamus wrote:
Spruitje wrote:Het wordt nu toch wel écht hilarisch, dit komt mogelijk nog te laat voor de eindejaarsshow van Geert Hoste, die zal al ingeblikt zijn.

Volgens de eerste berichtgeving had een ooggetuigen de dader uit de vrachtwagencabine zien komen en was deze gevolgd wat uiteindelijk tot de arrestatie leidde van de eerste 'verdachte'. Maar die zal waarschijnlijk niet gepast hebben in de verkiezingspropaganda van mevrouw Merkel.
Dan vind men nadien dan documenten van de 'échte' dader. :?
is er van de achtervolger iets bekend?
Heldhaftige ooggetuige rende verdachte achterna door duister park, intussen bellend naar noodcentrale

En nadien blijkt hij het dan NIET te zijn, hij had 'n alibi... Lijkt recht uit 'n show van David Copperfield te komen.
Ik had toen al door dat die nieuwe verdachte -buiten "الله أَكْبَر" - niets meer zou kunnen vertellen en een rechtstreeks ticket zou krijgen naar zijn 72 maagden.

Ik stel me de vraag: Zouden ze bij Europa nu bezig zijn met het uitwerken van een wet dat je een vrachtwagen -net als bij vuurwapens- enkel maar mag aankopen mits goedkeuring van de overheid en mits voorlegging van bewijs van "goed gedrag en zeden"?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt December 2016

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:Ik stel me de vraag: Zouden ze bij Europa nu bezig zijn met het uitwerken van een wet dat je een vrachtwagen -net als bij vuurwapens- enkel maar mag aankopen mits goedkeuring van de overheid en mits voorlegging van bewijs van "goed gedrag en zeden"?
Vrachtauto is gekaapt ... daar doe je niets aan, behalve grenzen dicht en 'Ende Sendung' vrij verkeer van personen binnen de EU ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt December 2016

Post by Spruitje »

Zijn vuurwapen is ook niet op legale manier verkregen, toch slaat Europa steeds op dezelfde nagel, die van legaal wapenbezit. Volgens mij gaat het toch steeds om illegaal wapenbezit. Om dit laatste aan te pakken moet je natuurlijk ballen hebben, het is daar dat het schoentje knelt.

Amri aanduiden als dader geeft natuurlijk de wind in de rug van de politici die schreeuwen om het anoniem reizen binnen Europa af te schaffen. Met het aanwijzen van een dader die je 2 km verder aantreft kan je dat niet...
Het blijft mij een vreemde zaak...
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt December 2016

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:Het blijft mij een vreemde zaak...
Eens ... je krijgt er een vreemde lucht van in je neus ... maar de waarheid,
als die anders is dan wij denken, zullen we wel nooit horen
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt December 2016

Post by Indiana Jones »

Zie onderstaand artikeltje van Martin Sommer in de Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/dossier-martin ... ~a3771026/
En verder de diverse artikeltjes van Arne Doornebal in het NRC, want die liegen er niet om wat er
WERKELIJK aan de hand is en WAAROM ze met z'n allen naar Europa willen.

quote Martin Sommers:
Afrika houdt zich niet aan de regels.
Oud-correspondent Arne Doornebal schreef er een onthutsend stuk over in de NRC.
Afrikanen willen veel kinderen als levensverzekering. Waarom houden ze daaraan vast?
Omdat er geen overheid is die de beschermende functie van de familie overneemt.
Afrikaanse staten zijn nog altijd privé eigendom van de baas.

Afrikaanse democratie?
In de rij staan om trouw aan de bovenbaas te demonstreren.
Afrika telt straks vier miljard mensen, in de optimistische schattingen drieënhalf.
Dat is de helft of meer van het totaal aantal mensen dat nu op de wereld rondloopt.

De voortgaande Afrikaanse bevolkingsexplosie wordt nauwelijks waargenomen, laat staan geproblematiseerd.

Zo is het vooruitzicht dat miljoenen Afrikanen op onze deur zullen bonken. Onderzoek
van het Amerikaanse bureau Gallup wees uit dat 33 procent van de bewoners van Afrika (+/- 900 miljoen mensen)
liefst zou emigreren
.
De gang van zaken is inderdaad pervers, daar heeft de VN-rapporteur mensenrechten van migranten gelijk in.
We willen ze met alle macht niet hebben, maar eenmaal met één voet op Europese bodem
worden ze bedolven onder de mensenrechten en weten ze dat ze niet meer weg hoeven.

Laat ze toch binnen en geef ze werk, zei VN-rapporteur François Crépeau.
Die woont niet op Rotterdam-Zuid, dacht ik meteen.
Alle onderzoeken wijzen uit hoe lastig laagbetaalden het in Nederland nu al hebben.
Waar is dat werk? Volgens de rapporteur is migratie een uitstekend middel om arme landen te ontwikkelen.
Wat wij daarvan vinden doet er niet toe. 'Dit is wat het is. Accepteer het.'
En volgens hem zal de migratie 'uiteindelijk vanzelf weer stoppen'.
Volgens mij is het vragen om een oorlog van allen tegen allen. Onder auspiciën van de VN.

unquote Martin Sommers:
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt December 2016

Post by Indiana Jones »

Fitch verlaagt kredietwaardigheid België iets
De pogingen om een begroting in evenwicht te krijgen, zijn bemoeilijk door de terugval van de belastinginkomsten.
Fitch wijst er ook op dat België veel geld heeft moeten stoppen in de opvang van vluchtelingen en in
extra veiligheidsmaatregelen na de aanslagen van 22 maart.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Post Reply