19 November meeting Antwerpen

Dutch language haystack
wimilio
Posts: 8
Joined: 20 Oct 2011, 06:31

19 November meeting Antwerpen

Post by wimilio »

Beste Vrienden,

net zoals vorig jaar organiseer ik een etentje voor alle goudforummers.

Dit gaat door op zaterdag 19 november om 12h in de Crown Plaza te Antwerpen (vlak naast de autosnelweg).

Ik heb al toezeggingen van enkele bekende posters vanop het vroegere goudforum.

Ben je geinteresseerd, stuur dan een emailtje naar avnbb2009@hotmail.com en ik mail je de verdere details.

Hopelijk tot dan,

Wimilio
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt November 2011

Post by Rasta »

wimilio wrote:Beste Vrienden,

net zoals vorig jaar organiseer ik een etentje voor alle goudforummers.

Dit gaat door op zaterdag 19 november om 12h in de Crown Plaza te Antwerpen (vlak naast de autosnelweg).
Rasta meld zich. Voor iedereen uit Den Haag en omstreken - u kunt met mij meerijden indien gewenst.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: 19 November meeting Antwerpen

Post by cavajo »

Mooi initiatief,
maar ik blijf passen...
maybe later.....
hoofdreden vergelijkbaar met Obi !

mvg
Cavajo
ParsGold
Posts: 48
Joined: 01 Nov 2011, 19:14

Re: Hooimijt November 2011

Post by ParsGold »

Rasta wrote:
wimilio wrote:Beste Vrienden,

net zoals vorig jaar organiseer ik een etentje voor alle goudforummers.

Dit gaat door op zaterdag 19 november om 12h in de Crown Plaza te Antwerpen (vlak naast de autosnelweg).
Rasta meld zich. Voor iedereen uit Den Haag en omstreken - u kunt met mij meerijden indien gewenst.
Nu ben ik toch benieuwd hoe camp A samen met camp B is gegaan...?
Ik weet het, "dan had je er maar bij moeten zijn" maar dat trekt me nu ff niet :lol:
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt November 2011

Post by Rasta »

ParsGold wrote:Nu ben ik toch benieuwd hoe camp A samen met camp B is gegaan...?
Ik weet het, "dan had je er maar bij moeten zijn" maar dat trekt me nu ff niet :lol:
Mijn indruk was dat het niet echt gescheiden kampen zijn in gedachten, maar in beleving en uitvoering. Net religie, soms zijn er afvalligen van "het ware geloof", en die starten hun eigen gemeenschap. Zo is het leven 8-) Er was echter maar een select groepje, dus het is lastig om voor de grote groep te spreken. Ik kan al helemaal niet voor Kamp A spreken natuurlijk :roll:
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt November 2011

Post by Adamus »

ParsGold wrote:
Rasta wrote:
wimilio wrote:Beste Vrienden,

net zoals vorig jaar organiseer ik een etentje voor alle goudforummers.


Dit gaat door op zaterdag 19 november om 12h in de Crown Plaza te Antwerpen (vlak naast de autosnelweg).
Rasta meld zich. Voor iedereen uit Den Haag en omstreken - u kunt met mij meerijden indien gewenst.
Nu ben ik toch benieuwd hoe camp A samen met camp B is gegaan...?
Ik weet het, "dan had je er maar bij moeten zijn" maar dat trekt me nu ff niet :lol:
Ik kan wel verklappen wie er ook niet waren: de hoge priesters Rari en Martijn :-)
mcduff
Posts: 36
Joined: 19 Oct 2011, 18:47

Re: Hooimijt November 2011

Post by mcduff »

Adamus wrote: Ik kan wel verklappen wie er ook niet waren: de hoge priesters Rari en Martijn :-)
Kan iemand mij ook verklappen of Rari nu al dan niet Admin was (in disguise) ? Ik heb er eens een discussie over gezien...
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt November 2011

Post by Rasta »

mcduff wrote:
Adamus wrote: Ik kan wel verklappen wie er ook niet waren: de hoge priesters Rari en Martijn :-)
Kan iemand mij ook verklappen of Rari nu al dan niet Admin was (in disguise) ? Ik heb er eens een discussie over gezien...
Vanuit kamp A begreep ik dat Rari iemand anders is dan Admin. Voor wie het niet heeft meegekregen, Admin heeft de handdoek in de ring geworpen (gecashed?) en de toko verkocht aan Martijn.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt November 2011

Post by Adamus »

Rasta wrote:
ParsGold wrote:Nu ben ik toch benieuwd hoe camp A samen met camp B is gegaan...?
Ik weet het, "dan had je er maar bij moeten zijn" maar dat trekt me nu ff niet :lol:
Mijn indruk was dat het niet echt gescheiden kampen zijn in gedachten, maar in beleving en uitvoering. Net religie, soms zijn er afvalligen van "het ware geloof", en die starten hun eigen gemeenschap. Zo is het leven 8-) Er was echter maar een select groepje, dus het is lastig om voor de grote groep te spreken. Ik kan al helemaal niet voor Kamp A spreken natuurlijk :roll:
Was er wel sprake van verschil? Er werd gewoon gebanned en een "contributie" ingesteld. Een nieuwe alias, peanuts (vlgs Geel IJzer) betalen en je wordt persoonlijk geadviseerd. Er gaan straks hele grote partijen meedoen en die laten de kleine garnaal meedelen in hun inzichten.
Just kidding. :-) ik wil dit zeggen: ook Indy kan daar terecht, als hij maar betaalt en een andere alias aanneemt.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt November 2011

Post by Adamus »

Rasta wrote:
mcduff wrote:
Adamus wrote: Ik kan wel verklappen wie er ook niet waren: de hoge priesters Rari en Martijn :-)
Kan iemand mij ook verklappen of Rari nu al dan niet Admin was (in disguise) ? Ik heb er eens een discussie over gezien...

Vanuit kamp A begreep ik dat Rari iemand anders is dan Admin. Voor wie het niet heeft meegekregen, Admin heeft de handdoek in de ring geworpen (gecashed?) en de toko verkocht aan Martijn.
Gaan we nu verder in het "café" ;-)
Post Reply