Meeting 2018

Dutch language haystack

Aanwezigheid

ik ben present
0
No votes
ik ben afwezig
2
100%
 
Total votes: 2

User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Meeting 2018

Post by Rasta »

Beste mede-forummers,

Ik zou het leuk vinden om weer eens wat af te spreken, vrijblijvend, anoniem, en het liefst op een centrale plek. Huur van een eventuele ruimte, de koffie en thee zal ik voor mijn rekening nemen.

Ik nomineer: Zondag 11 Februari 2018. Hieronder graag suggesties voor locatie. En natuurlijk kunt u aangeven in de poll of u aanwezig wilt zijn. Deze poll blijft openstaan, zodat u later uw gekozen presentie kunt wijzigen.

Image
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Meeting 2018

Post by Spruitje »

Leuk idee.

Twee vraagjes:
- VM of NM?
- Begin februari, kan het weer dan geen roet in het eten gooien?

Ik heb de avond(annex nacht) er voor een reünie met oude vrienden uit het -vroegere- uitgaansleven maar ik zie het anders wel zitten om eens de koppen bij elkaar te steken.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Leo3.14
Gold Member
Posts: 1574
Joined: 14 Dec 2013, 21:52

Re: Meeting 2018

Post by Leo3.14 »

Ik hou een meeting in beperkte kring op zo 10/12/17 met een aantal 'olifanten' vanop het andere forum.

Apero, etentje en koffie, elk betaalt zijn deel.

Vredespijpke roken ?
De frustratie aldaar is even groot is die hier zunne....

Maar.... er zijn een aantal pinkers die fel oplichten......

Anonimiteit kan als gewenst.

leo@goudstudieforum.com
Goud is een cyclisch edelmetaal
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Meeting 2018

Post by Rasta »

Spruitje wrote: 07 Nov 2017, 21:48 - VM of NM?
- Begin februari, kan het weer dan geen roet in het eten gooien?
Ik ga zelf maar uit van namiddag, zeker als er mensen van ver willen komen, is de ochtend meestal geen handige keuze. Tja en het weer is niet te plannen, dus doe ik maar niet. En dan is elke datum goed toch?
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Meeting 2018

Post by Indiana Jones »

Ik heb last van nachtblindheid. Als het ergens in de voor- zomermaanden zou zijn (bv Mei of Juni) dan overweeg ik wel aanwezig te zijn ;)
Rond dezelfde periode wordt ook de zoveelste school reünie georganiseerd (ben daar al eens geweest en was gezellig) ... maar in deze periode van het jaar doe ik dat niet, dus heb afgezegd :?
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Meeting 2018

Post by Spruitje »

Voor mij is gans Vlaanderen OK, in NL wil ik wel tot ong. tot Dordrecht rijden voor een reünie.
Optie om het later in het jaar te doen (mei-juni) zou voor mij ook OK zijn.

Anderen??
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Leo3.14
Gold Member
Posts: 1574
Joined: 14 Dec 2013, 21:52

Re: Meeting 2018

Post by Leo3.14 »

Indiana Jones wrote: 08 Nov 2017, 20:27 Ik heb last van nachtblindheid. Als het ergens in de voor- zomermaanden zou zijn (bv Mei of Juni) dan overweeg ik wel aanwezig te zijn ;)
Rond dezelfde periode wordt ook de zoveelste school reünie georganiseerd (ben daar al eens geweest en was gezellig) ... maar in deze periode van het jaar doe ik dat niet, dus heb afgezegd :?
De trein is nog niet uitgevonden in Nederland ?

:o

We kunnen u afhalen aan 't station hé.
Of thuis. ;)
Goud is een cyclisch edelmetaal
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Meeting 2018

Post by Indiana Jones »

Leo3.14 wrote: 09 Nov 2017, 08:10 De trein is nog niet uitgevonden in Nederland ?
:o
We kunnen u afhalen aan 't station hé.
Of thuis. ;)
Kan zelf prima auto rijden, heb een hekel aan treinen :lol: ... maar de datum van zo'n meeting hoeft niet van mij af te hangen heh :?
Wordt het febr. dan wordt het febr. .... en moet je even geduld hebben tot een volgende meeting, als m'n gezondheid mee wil werken, want die schort nogal eens ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Leo3.14
Gold Member
Posts: 1574
Joined: 14 Dec 2013, 21:52

Re: Meeting 2018

Post by Leo3.14 »

Over die gezondheid wist ik al iet : Louve ....
;)
Goud is een cyclisch edelmetaal
Leo3.14
Gold Member
Posts: 1574
Joined: 14 Dec 2013, 21:52

Re: Meeting 2018

Post by Leo3.14 »

even geduld hebben tot een volgende meeting

Zou graag eens mijn 'Joe-lines ' met Indy zijn manier van TA eens naast mekaar leggen.


Zal ook voor een volgende keer zijn dan wat mij betreft.
Goud is een cyclisch edelmetaal
Post Reply