Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Dutch language haystack
Post Reply
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by skyscraper »

ziet er echt niet goed uit nu.
User avatar
Boefke
Silver Member
Posts: 236
Joined: 03 Oct 2011, 17:26
Contact:

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by Boefke »

skyscraper wrote:ziet er echt niet goed uit nu.
Licht eraan met welke ogen je kijkt.....zoals Flore reeds stelde, draaien de magen al? Neen? Dan gaan we nog verder zakken.....tis nog géén kerst hé, dus laat het even zo :lol:
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by skyscraper »

met alle chinezen maar niet met den dezen.
yamana met spijt in het hart buitengegooid voor sluitingstijd, toch nog 10% op een dik jaar.
alleszins beter dan een spaarboekske of ne gemiddelde bel-twintiger.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by Adamus »

Boefke wrote:
skyscraper wrote:ziet er echt niet goed uit nu.
Licht eraan met welke ogen je kijkt.....zoals Flore reeds stelde, draaien de magen al? Neen? Dan gaan we nog verder zakken.....tis nog géén kerst hé, dus laat het even zo :lol:
Volgen jullie die prijzen echt dagelijks? Sinds ik door het vorige volatiele forum werd verzocht een ander uitdagend forum te zoeken interesseert het me eigenlijk geen bal meer. Gewoon een keer per jaar kopen lijkt me rustiger. Heerlijk geen gezeik van de "GI's" die de hele dag op hun eieren zitten; dodelijk vermoeiend al die ergernis :-)
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by skyscraper »

dat moet wel als ge wilt bodemshoppen, anders ben je meteen de feeling kwijt.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by Rasta »

Adamus wrote: Volgen jullie die prijzen echt dagelijks? Sinds ik door het vorige volatiele forum werd verzocht een ander uitdagend forum te zoeken interesseert het me eigenlijk geen bal meer. Gewoon een keer per jaar kopen lijkt me rustiger. Heerlijk geen gezeik van de "GI's" die de hele dag op hun eieren zitten; dodelijk vermoeiend al die ergernis :-)
Wel, je vraagt in een daytrading draad. Daar zitten natuurlijk de mensen die het volgen, hoe wil je anders daytraden ;)

Maar nee, ik volg het niet meer. Het is dat er af en toe gepost wordt "bokkensprongen" waarmee mijn interesse is gewekt. Maar voor mij is het inmiddels achtergrondruis.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by Adamus »

Rasta wrote:
Adamus wrote: Volgen jullie die prijzen echt dagelijks? Sinds ik door het vorige volatiele forum werd verzocht een ander uitdagend forum te zoeken interesseert het me eigenlijk geen bal meer. Gewoon een keer per jaar kopen lijkt me rustiger. Heerlijk geen gezeik van de "GI's" die de hele dag op hun eieren zitten; dodelijk vermoeiend al die ergernis :-)
Wel, je vraagt in een daytrading draad. Daar zitten natuurlijk de mensen die het volgen, hoe wil je anders daytraden ;)

Maar nee, ik volg het niet meer. Het is dat er af en toe gepost wordt "bokkensprongen" waarmee mijn interesse is gewekt. Maar voor mij is het inmiddels achtergrondruis.
Idem hier. Lastig hoor al die draadjes ;-)
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by Paul »

Adamus wrote:
Boefke wrote:
skyscraper wrote:ziet er echt niet goed uit nu.
Licht eraan met welke ogen je kijkt.....zoals Flore reeds stelde, draaien de magen al? Neen? Dan gaan we nog verder zakken.....tis nog géén kerst hé, dus laat het even zo :lol:
Volgen jullie die prijzen echt dagelijks? Sinds ik door het vorige volatiele forum werd verzocht een ander uitdagend forum te zoeken interesseert het me eigenlijk geen bal meer. Gewoon een keer per jaar kopen lijkt me rustiger. Heerlijk geen gezeik van de "GI's" die de hele dag op hun eieren zitten; dodelijk vermoeiend al die ergernis :-)
ik zou je niet kunnen zeggen wat de goudprijs is
heb er al tijden niet meer naar gekeken zelfs
8-)
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by Indiana Jones »

Veel mensen zijn nogal emotioneel over goud, maar als je erin trade moet je dat terzijde schuiven en meer nuchterheid betrachten.

Ik ben zuinig geweest in mijn voorspelling tav eurogoud 31/12/2011 in de poll die begin dit jaar op goud-com gehouden werd (€42.50/gram) en zelfs dát blijk ik toen te hoog ingeschat te hebben, want we zullen lager uitkomen.

Voor dollargoud publiceerde ik 2 grafiekjes op de vorige pagina, die ik via copy/paste hieronder plak:

-de eerste is possible (inflation adjusted gold, met een negatieve trend voor heel 2012 indien! comexgold vóór 31/12 onder de 1400 *75% fibonacci* eindigt)
-de tweede is probable (met steun op 1600, maar verdere dip naar 1500 in januari 2012 indien comexgold vóór 31/12 onder de 1600 eindigt)

that's it folks .....
Attachments
Monthly%20Gold%20-%20INFL.PNG
Monthly%20Gold%20-%20INFL.PNG (58.98 KiB) Viewed 5149 times
ComexGold.jpg
ComexGold.jpg (124.59 KiB) Viewed 5149 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2011

Post by Adamus »

Paul wrote:
Adamus wrote:


Volgen jullie die prijzen echt dagelijks? Sinds ik door het vorige volatiele forum werd verzocht een ander uitdagend forum te zoeken interesseert het me eigenlijk geen bal meer. Gewoon een keer per jaar kopen lijkt me rustiger. Heerlijk geen gezeik van de "GI's" die de hele dag op hun eieren zitten; dodelijk vermoeiend al die ergernis :-)
ik zou je niet kunnen zeggen wat de goudprijs is
heb er al tijden niet meer naar gekeken zelfs
8-)
Het zal hoe dan ook heel stil worden op de goudfora is mijn goudgele vermoeden.
Post Reply