Hooimijt Februari 2012

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Obi-Wan »

Spruitje wrote:Woow.
1790-1780-1770-1760-1750-1740-1730... and going !!
edit 17u30: 1715...
JP Morgan kicks ass...

Turd Fergueson vermoedde al dat dit ging gebeuren. Die kerel is goed bezig met zijn analyses
Patience. Use the force. Think.
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Obi-Wan »

Spruitje wrote:Ik denk dat ik het al redelijk begin te snappen allemaal.
INFO -> Short -> Short <<<BEN=Trigger>>> => POG DOWN => trigger (margins) => down => dead.

Ben nog niet ZO slim (en zal het wellicht nooit worden, al heb ik hier al veel bijgeleerd), heb wel 2 kruiwagens ...
... maar ik denk dat het van het verkeerde type zijn (groene met 2 rode handvaten) en ik denk dat ik ze binnenkort weer nodig ga hebben. :?

...dus geen champagne, maar geen paniek: ik heb nog 'n flesje rosé open staan voor vanavond :lol:
Nooit panikeren wanneer je het fysieke spul in je pollekes hebt :mrgreen:
Patience. Use the force. Think.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Rasta »

Obi-Wan wrote:Nooit panikeren wanneer je het fysieke spul in je pollekes hebt :mrgreen:
Dat is denk ik bijna altijd waar. Maar de paniek is in de papier markt he? Een ounce is een ounce in het vuistje. Een papiertje is nooit een ouncje.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:Ik denk dat ik het al redelijk begin te snappen allemaal.
INFO -> Short -> Short <<<BEN=Trigger>>> => POG DOWN => trigger (long margins) => down => dead.

Ben nog niet ZO slim (en zal het wellicht nooit worden, al heb ik hier al veel bijgeleerd), heb wel 2 kruiwagens ...
... maar ik denk dat het van het verkeerde type zijn (groene met 2 rode handvaten) en ik denk dat ik ze binnenkort weer nodig ga hebben. :?

...dus geen champagne, maar geen paniek: ik heb nog 'n flesje rosé open staan voor vanavond :lol:
Dacht je soms dat Indy wel slim is ?
Niets is minder waar .... Indy is slechts door schade, schande en ontiegelijk veel lees- en combinatiewerk .... ietsjes wijzer geworden !
groen woordje toegevoegd .. :)

Image
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Spruitje »

Obi-Wan wrote:Nooit panikeren wanneer je het fysieke spul in je pollekes hebt :mrgreen:
Was nog niet in paniek hoor! :lol: Maar serieuze "moves" vallen mij wel telkens op omdat ik 'n Kcast-taskbar heb die de POG aangeeft in mijn taakbalk.
Mocht het evenwel elke dag 'n rollercoaster worden dan gooi ik hem d'er wel af. :roll:
Al moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk dankzij de verhalen hier (en ook op forum 1.0 destijds) te lezen eigenlijk 'n héél pak geruster ben. Ik moet zeggen dat mocht ik alleen staan met m'n idee ik toch 'n stuk sneller zou twijfelen en misschien na 'n tijdje 'n deel door de handen zou laten gaan.
Alhoewel we eigenlijk maar de ballen in het pinballmachine zijn -die eigenlijk nog maar juist tegen de veer zijn gevallen- hebben we nog 'n hele weg af te leggen.
We ain't seen nothing yet!
We zullen wel van links naar rechts (of beter: van onder naar boven) gaan gekatapulteerd worden. Maar eigenlijk gaan we toch in het juiste gaatje terecht komen, "het nummer" kennen we nog niet maar we zullen niet door het "putteke" (tussen de 2 "flippers") terechtkomen.

Image
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by doubleyou »

Indiana Jones wrote:@ Spruitje

Stel nu eens, jij werkt in de dealingroom van Goldman Sachs en ...
Héél heldere uitleg, Indy !
Toch helemaal niet normaal, op zo'n korte tijd van enkele muisklikken een hoop lemmingen onthoofd
't was bijna de 100 van ... vandaag, in zuidelijke richting dan.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Obi-Wan »

Spruitje wrote: Was nog niet in paniek hoor! :lol: Maar serieuze "moves" vallen mij wel telkens op omdat ik 'n Kcast-taskbar heb die de POG aangeeft in mijn taakbalk.
Dat kende ik nog niet die Kcast-taskbar. Ik heb hen gedownload en ga hem eens proberen

Edit 23:54 : ça marche...
Patience. Use the force. Think.
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Obi-Wan »

Van BrotherJohnF

Silver Cartel Dumps 225 Million Ounces In 30 Minutes

by brotherjohnf on Wednesday

Image
Patience. Use the force. Think.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Rasta »

Het einde van de maand!

We praten verder in Hooimijt Maart 2012
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Post Reply