The Revelation Of The Pyramids

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Paul »

de enige constante factor :-P

Het is het meer dan waard spruitje
het heeft mij mn nachtrust gekost afgelopen week

en nog steeds
de boodschap is krachtig namelijk
mindchanging, letterlijk !
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Indiana Jones »

tijd een constante of niet:

Relatief tov de manier zoals er veel tegenaan gekeken wordt (3-dimensionaal): lineair
Constant zoals je er tegenaan zou kunnen kijken (*x*-dimensionaal): cyclisch

Ooit uitgerekend hoe lang het heden exact duurt ?
Of deel je m'n conclusie dat de factor 'tijd' in het heden slechts een illusionistisch concept is (iedereen heeft er zijn eigen gedachten bij en grote groepen delen eenzelfde concept....dus het is zo) ?
zie:
http://www.freegoldforum.com/viewtopic.php?p=7086#p7086

Wellicht kun je beter aannemen dat verleden en toekomst in elkaars verlengden liggen en er helemaal geen 'heden' bestaat. Dan valt meteen het lineaire begrip 'tijd' omver.
Het lineaire verleden wordt in tijd gemeten tov het heden en hoelang de toekomst duurt weet niemand. Schrap je daar dus het heden uit (want dat is er niet behalve in de grote gemene deler van onze illusie), dan valt 'tijd' opeens niet meer te meten ..... tenzij je *x*-dimensionaal cyclisch gaat denken ;)

Hoeft imo niet lastig voor een open-minded-person te zijn om te kunnen begrijpen, maar wel lastig om op papier te krijgen, vandaar ook deze post 5x geëdit .... :?
Last edited by Indiana Jones on 19 Oct 2012, 21:49, edited 5 times in total.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by doubleyou »

.
In deze draad - die ik nu heel vluchtig doorlopen heb - heeft zich precies een heel interessante informatie uitwisseling plaatsgehad...
Ik zal er niet nu, maar wel zeer kortelings ook eens een druilerige vrije middag of halve nacht moeten voor uittrekken om de filmpjes te bekijken !

Goed weekend.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Paul »

Indiana Jones wrote:tijd een constante of niet:

Relatief tov de manier zoals er veel tegenaan gekeken wordt (3-dimensionaal): lineair
Constant zoals je er tegenaan zou kunnen kijken (*x*-dimensionaal): cyclisch

Ooit uitgerekend hoe lang het heden exact duurt ?
Of deel je m'n conclusie dat de factor 'tijd' in het heden slechts een illusionistisch concept is (iedereen heeft er zijn eigen gedachten bij en grote groepen delen eenzelfde concept....dus het is zo) ?
zie:
http://www.freegoldforum.com/viewtopic.php?p=7086#p7086

Wellicht kun je beter aannemen dat verleden en toekomst in elkaars verlengden liggen en er helemaal geen 'heden' bestaat. Dan valt meteen het lineaire begrip 'tijd' omver.
Het lineaire verleden wordt in tijd gemeten tov het heden en hoelang de toekomst duurt weet niemand. Schrap je daar dus het heden uit (want dat is er niet behalve in de grote gemene deler van onze illusie), dan valt 'tijd' opeens niet meer te meten ..... tenzij je *x*-dimensionaal cyclisch gaat denken ;)

Hoeft imo niet lastig voor een open-minded-person te zijn om te kunnen begrijpen, maar wel lastig om op papier te krijgen, vandaar ook deze post 5x geëdit .... :?
nu bestaat niet inderdaad
zoals je ook niet door 0 kunt delen ;-)
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Paul »

Ooit gedacht dat Willem Kloos meer verstand had van het universum dan Stephen Hawkins indy ?

"Ik ben een god in het diepst van mn gedachten ..."

of Bob Marley ?

"The stone that the builders refuse, will always be the head corner stone"
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Paul »

een klok is cyclisch van zichzelf. alles draait eh.
etmaal is 24 uur ! (24 magneten !)

ik wil best relatief en lineair in tijd gaan denken
maar dan spreken we af dat we de stopwatch aanzetten en dat is vanaf dan het referentiepunt

freetime noemen we dat dan ok ?

(smile)
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Indiana Jones »

Paul wrote:Ooit gedacht dat Willem Kloos meer verstand had van het universum dan Stephen Hawkins indy ?

"Ik ben een god in het diepst van mn gedachten ..."

of Bob Marley ?

"The stone that the builders refuse, will always be the head corner stone"
Zodra je de factor tijd *x* dimensionaal kunt gaan zien (dus een constante), is het meteen niet meer zo interessant hoe meetbaar in lichtjaren het universum al dan niet is.
Het hele universum is zo groot of zo klein als het moet zijn, een cyclus pur sang. Aangezien wij kinderen van God zijn (zo staan er wel meer dingen in de Bijbel die waar zijn, maar niet letterlijk gezien moeten worden), zijn wij deel van het universum. Aangezien in onze genen meer schakelaartjes uit staan dan aan .... hebben we kansen zat om het in de toekomst beter te begrijpen.



p.s. aardige man, ik heb hem ooit ontmoet in de Houtrushallen/Den Haag voordat hij ging optreden .... (ben al een ouwe bok :? )
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Rasta »

Ben de docu aan het bekijken, maar het gedoe met die nummers zijn een cirkelredenering. Of beter gezegd, het is irrelevant. Ik zal het later toelichten waarom.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by skyscraper »

ben blij dat jij er over begint Rasta
vele zaken zijn makkelijk te weerhalen zoals atomen die verward worden met structuren,
een atoom blijft nog altijd hetzelfde atoom hé, zelfs naar 0°Kelvin toe
andere zijn uit de lucht gegrepen, in de zin van 'een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden'
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Paul »

Rasta wrote:Ben de docu aan het bekijken, maar het gedoe met die nummers zijn een cirkelredenering. Of beter gezegd, het is irrelevant. Ik zal het later toelichten waarom.
ben benieuwd
voorlopig hebben ze die machine nog niet nagebouwd iig

het is een meer dan intrigerende puzzel
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Post Reply