Hooimijt November 2011

Dutch language haystack
Post Reply
Gwyde
Platinum Member

Re: Hooimijt November 2011

Post by Gwyde »

Obi-Wan wrote:
Dat is een smart move Indiana.

Ik werd op het oude forum er al afgezwierd na 2 lullige PM. 8-)

Big Administrator was watching.... :shock:
Links plaatsen naar een ander forum & concurrerende website: Op het Kitco-forum moet je dat ook niet proberen. Als ik daar refereer naar een 'censuurgevoelige' site, laat ik meestal de "www." weg, zodat het niet opgepikt wordt als een URL. De aandachtige lezer vindt zijn weg dan wel.
bsc2200

Post by bsc2200 »

Boefke wrote:Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....kan ik dit loszien van het uit de lucht zijn van goudforum.com?

Iemand een idee waarom dit is?
de naam is veranderd naar .be ipv .com :?:
Verder zie ik tot mijn verbazing onze nestor Hille weer staan op de lijst van de Forum Leaders - hopelijk blijft hij ook hier geregeld iets posten
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

bsc2200 wrote:
Boefke wrote:Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....kan ik dit loszien van het uit de lucht zijn van goudforum.com?

Verder zie ik tot mijn verbazing onze nestor Hille weer staan op de lijst van de Forum Leaders - hopelijk blijft hij ook hier geregeld iets posten
Hille wrote:03 Nov 2011, 10:33
----------------------------------------------------------------------------
"""""Beste posters
Aangezien ik niet betaal (vertik ik ook) zal ik er weldra afvliegen.
Wens jullie veel succes met jullie (amper) veertigen.
Koop fysiek goud, wat onroerend goed en zorg voor een cashreserve naar uw eigen inzicht (enkele maandlonen volstaan allicht) probeer landbouwgrond te kopen en werk, godverdomme, werk, wroet en zwoeg dat uw kloten gelijkhangen....
Al de rest is dikke zever. Wees geen soepkieken, laat anderen niet voor u denken en denk voor uzelf. Steek dat in jullie kopke."""""

Dit was dus mijn laatste post op het andere forum. Ik kom hier verder niet meer op terug en ik zal proberen om nu en dan hier wat te posten.

Hille
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
positive
Bronze Member

Post by positive »

GOLD ANALYSIS

--------------------------------------------------------------------------------

PLATINUM GROUP METALS

--------------------------------------------------------------------------------

INDUSTRIAL METALS

WHAT'S NEW

GOLD NEWS

DIAMONDS & GEMS

POLITICAL ECONOMY

JUNIOR MINING

MINING FINANCE

http://www.mineweb.com/mineweb/view/min ... &pid=92730

The more gold the West sells the more China is buying
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

positive wrote:

The more gold the West sells the more China is buying
amai positive, goed artikel

en zie wat er nu begint door te dringen bij de engelstaligen van over de plas :
Quote :
""The advantages of being the world reserve currency, as well as the responsibilities involved, have not been lost in the Chinese government."
As we said earlier in this article - China has always taken the long view and plans for eventualities years in advance. - The renminbi as the global world currency is probably many years away yet, but the day is getting closer and we would surmise that building its gold reserves is a key part of the long term Chinese plan to exert renminbi hegemony andreplace that of the once-mighty dollar. And its people who are relentlessly hoovering up gold as it is sold off by the West will be double beneficiaries of this long term planning."
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
doubleyou
Gold Member

Nog van mineweb / Levenstein over "geel metaal"

Post by doubleyou »

.
Gold, a Hedge Against the Financial Predators
For David Levenstein, the yellow metal is the only protection one can get against the chaos and corruption that is running rampant in the global financial system

Author: David Levenstein
Posted: Tuesday , 08 Nov 2011
.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Lietaer kán wel, maar komt niet verder dan locale initiatieven, waarachter de motivatie niet altijd even helder is...

===========================================================

CU-SGP wil eigen munt voor Noordoostpolder
Laatste update: 8 november 2011 12:45

EMMELOORD - Als het aan de fractie van de samenwerkende partijen ChristenUnie en SGP in de Noordoostpolder ligt, krijgt de Flevolandse gemeente binnenkort een eigen munteenheid. Dat zei ChristenUnie-SGP fractielid Leo Voorberg dinsdag.

De partij denkt dat een eigen munt leidt tot meer uitgaven in de gemeente en versterking van de economie. De munteenheid moet 'Schokker' gaan heten en zal alleen binnen de gemeentegrenzen geldig zijn. De munt moet naast de euro bestaan. De partij verzekerde dat het geen grap of publiciteitsstunt betreft.

Donderdag dient de fractie een voorstel in tijdens de raadsvergadering.

(bron) © ANP
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Indiana Jones wrote:
bsc2200 wrote:

Hille wrote:03 Nov 2011, 10:33
"""""Beste posters
Aangezien ik niet betaal (vertik ik ook) zal ik er weldra afvliegen.
Wens jullie veel succes met jullie (amper) veertigen.
Koop fysiek goud, wat onroerend goed en zorg voor een cashreserve naar uw eigen inzicht (enkele maandlonen volstaan allicht) probeer landbouwgrond te kopen en werk, godverdomme, werk, wroet en zwoeg dat uw kloten gelijkhangen....
Al de rest is dikke zever. Wees geen soepkieken, laat anderen niet voor u denken en denk voor uzelf. Steek dat in jullie kopke."""""

Dit was dus mijn laatste post op het andere forum. Ik kom hier verder niet meer op terug en ik zal proberen om nu en dan hier wat te posten.

Hille

Indiana is in the zone, met oog voor de detail. Dikwijls zijn het de details die het hem doen...
Patience. Use the force. Think.
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

Indiana Jones wrote:Lietaer kán wel, maar komt niet verder dan locale initiatieven, waarachter de motivatie niet altijd even helder is...

===========================================================

CU-SGP wil eigen munt voor Noordoostpolder
Laatste update: 8 november 2011 12:45

EMMELOORD - Als het aan de fractie van de samenwerkende partijen ChristenUnie en SGP in de Noordoostpolder ligt, krijgt de Flevolandse gemeente binnenkort een eigen munteenheid. Dat zei ChristenUnie-SGP fractielid Leo Voorberg dinsdag.

De partij denkt dat een eigen munt leidt tot meer uitgaven in de gemeente en versterking van de economie. De munteenheid moet 'Schokker' gaan heten en zal alleen binnen de gemeentegrenzen geldig zijn. De munt moet naast de euro bestaan. De partij verzekerde dat het geen grap of publiciteitsstunt betreft.

Donderdag dient de fractie een voorstel in tijdens de raadsvergadering.

(bron) © ANP
nice
goed om te zien dat er niet stil gezeten wordt !
samenleving vormen we zelf ...

de kunst gaat zijn om die locale initiatieven op tijd te kanaliseren
"Taxes are a barbaric relic of the past"
positive
Bronze Member

Post by positive »

Post Reply