Hooimijt 2021

Dutch language haystack
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt 2021

Post by Rasta »

Ik hoorde laatst een opmerking dat de crypto's nog nooit een echte (economische) crisis hebben meegemaakt. Dan nog maar eens zien hoe de vlag er daar bij staat. Centrale banken blijven in ieder geval wel geel ijzer inslaan.

Wie zijn kristallen bol is niet beslagen en kan in de toekomst kijken?
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt 2021

Post by Spruitje »

Centrale banken, wat is die info waard? Dat wordt er steeds bij gesleurd maar wat doet het er toe?
Hun termijn is ver voorbij 'het einde onzer dagen' en bovendien nog met anderen hun geld.
Totaal andere insteek dan voor de burger.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt 2021

Post by Spruitje »

En vertrokken...? Wat denken jullie?

Image
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt 2021

Post by Rasta »

Het kan alle kanten op. Inflatie lijkt meer in de gedachten te zitten van mensen, maar goud blijft daarbij volledig afwezig. Meestal is dat wel een aanwijzing voor de bodem.

Volatiliteit kan groot worden als de markt echt gaat bewegen. En ik denk dat goud nog niet sterk genoeg is om zelfstandig tijdens paniek los te breken uit de papieren werkelijkheid. Misschien over een jaar.

Weg naar boven? Waarschijnlijk! Mogelijkheid tot tijdelijk lagere papieren prijzen? Jazeker!

Maar mijn glazen bol is net zo mistig als alle andere jaren, dus het blijft op zijn best een voorgevoel.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt 2021

Post by Rasta »

Niet om het een of ander, maarre....

Herinnert u zich deze nog?

Had u ingestapt, dan zijn dit dure bakstenen geworden: https://www.ebay.nl/itm/224450477139

Het is en blijft tastbaar oud papier, in tegenstelling tot een virtuele bitcoin.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt 2021

Post by Adamus »

Hoe is de stemming op het belgische goudforum van mr freegolds?

Overigens op twitter geblokt door het goudgeweten freegolds. Wel een grapje gemaakt over ‘speakeasy’ :D

Vraagje: was wijlen GI echt een zuurpruim? Ik verwijs naar 24Carat. Alleen maar gezeik op dat Belgische Doorbraakforum.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt 2021

Post by Adamus »

Rasta wrote: 18 Nov 2021, 22:20 Niet om het een of ander, maarre....

Herinnert u zich deze nog?

Had u ingestapt, dan zijn dit dure bakstenen geworden: https://www.ebay.nl/itm/224450477139

Het is en blijft tastbaar oud papier, in tegenstelling tot een virtuele bitcoin.
Ik heb contact gehad in 2013 met Tuur de Meester over bitcoin……..helaas niks mee gedaan.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt 2021

Post by Rasta »

We kunnen lekker verder praten in de Hooimijt 2022
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Post Reply