Martin A. Armstrong - Economics

Dutch language haystack
Post Reply
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by Adamus »

Waar was "jim" 10 jaar geleden? Armstrong doet niets anders dan extrapoleren en larderen.
Nemen de overheden de touwtjes strakker in handen en in NL kan dat gezien het aantal ZBO's, dan is er helemaal geen SoV nodig. Sinds WO2 zijn de door de bezetter ingestelde produktschappen nog steeds aanwezig. De term corporatief fascisme is hier al eerder gevallen :-(

Iedereen zijn plastic kaartje met rantsoen -en blik en pakjes van Unilever.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by Indiana Jones »

Zoals Armstrong beweert, wordt 'waarde' niet alleen in goud, maar ook in kunst; antiek en andere zaken gestald. Goud is dan welliswaar universeel het best verhandelbaar, maar zeker niet de enige 'Store of Value'.

Dan lijkt me het goed om ook eens naar de 'kunst-Index' te kijken, in plaats van alleen naar goud & zilver.

En ziedaar .... de jaren '90 zijn niet alleen voor goud een 'downer' geweest, maar ook voor kunst. De start van de uptrend in de Kunst-Index is evenals die van Goud in 2002 en de dip in Goud 2008 loopt zelfs parallel met de dip in Kunst. Met het OTC-derivatencircus en de westerse monetaire crisis in het achterhoofd, hebben zowel kunst alsmede goud naar mijn mening nog een weg omhoog te gaan.

Het is wellicht aardig om naast de prijs van goud, ook de prijzen bij de grote internationale veilinghuizen zoals Christie's en Sotheby's in de gaten te houden. Als dáár de prijzen blijven oplopen (MSM bericht daarover namelijk wél), is de kans groot dat de prijs van goud ook verder oploopt ..... ondanks alle diffuse berichten dat goud zijn top voor de komende 10-20 jaar wel gehad heeft.
Attachments
Kunst-Index.jpg
Kunst-Index.jpg (90.88 KiB) Viewed 4557 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by Adamus »

En spirituele zaken, maar die link heb ik al geplaatst :D
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by Indiana Jones »

Adamus wrote:En spirituele zaken, maar die link heb ik al geplaatst :D
Ik ben niet zo spiritueel en hou het liever op zo concreet mogelijke zaken. En zelfs 'concreet' blijkt zo af-entoe al enigszins subjectief te zijn .... :?

Maar goed .... Leap-GEAB.61 maakt een aardige voorspelling en zij zaten tussen 2006-2012 gemiddeld 75%-85% on target en da's best een prestatie.
Dit jaar na de zomer dus QE3 en daardoor gaan de markten weer in halleluja.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by Indiana Jones »

Nog even de twee Armstrong Goud grafieken (uit de bak) eind 2010:

(op basis van zjn Year-Gold, kan goud dus nog onder de $1000 dippen)
(op basis van zijn Month-Gold kan goud tot het laatste Sinclair engeltje $1224 dippen)
Attachments
Armstrong-Mnt-Gold.jpg
Armstrong-Mnt-Gold.jpg (239.4 KiB) Viewed 4497 times
Armstroing Year-Gold.jpg
Armstroing Year-Gold.jpg (182.12 KiB) Viewed 4497 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:Nog even de twee Armstrong Goud grafieken (uit de bak) eind 2010:
)
:lol:

Btw, heeft hij zijn spulletjes met 32000 variabelen altijd sluimerend werkend gehouden?
Computertechniek heeft niet stilgestaan en lukt het nu op een ipadje?
pascaline
Bronze Member
Posts: 141
Joined: 02 May 2012, 02:01

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by pascaline »

Indiana Jones wrote:Nog even de twee Armstrong Goud grafieken (uit de bak) eind 2010:

(op basis van zjn Year-Gold, kan goud dus nog onder de $1000 dippen)
(op basis van zijn Month-Gold kan goud tot het laatste Sinclair engeltje $1224 dippen)
Daarom dat ik voorlopig voor ik vergeet te zeggen nog 5% goud heb en 5% dollars (uit een trade een goeie :-)
90% Cash Euros

Situatie nu:
90% cash euros (bij banken)
5% cash dollars (bij banken)
5% edelmetaal 90% goud 10% zilver ongeveer
+ een paspoort dus kan gaan en staan waar ik wil vul nu wel kluizen wereldwijd :) is praktischer dan grensformaliteiten te vervullen :-)

Maakt me ultramobiel ;-)
pascaline
Bronze Member
Posts: 141
Joined: 02 May 2012, 02:01

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by pascaline »

Adamus wrote:
Indiana Jones wrote:Nog even de twee Armstrong Goud grafieken (uit de bak) eind 2010:
)
:lol:

Btw, heeft hij zijn spulletjes met 32000 variabelen altijd sluimerend werkend gehouden?
Computertechniek heeft niet stilgestaan en lukt het nu op een ipadje?
U ziet grafieken uit 2010
Daar staat zelfs geen 1900$ op
Wat denk je dat dat wil zeggen
pascaline
Bronze Member
Posts: 141
Joined: 02 May 2012, 02:01

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by pascaline »

Adamus wrote:Waar was "jim" 10 jaar geleden? Armstrong doet niets anders dan extrapoleren en larderen.
Nemen de overheden de touwtjes strakker in handen en in NL kan dat gezien het aantal ZBO's, dan is er helemaal geen SoV nodig. Sinds WO2 zijn de door de bezetter ingestelde produktschappen nog steeds aanwezig. De term corporatief fascisme is hier al eerder gevallen :-(

Iedereen zijn plastic kaartje met rantsoen -en blik en pakjes van Unilever.
Advies zet eens wat geld op een plastiekkaartje en maak een wereldreis, je lacht verdorie met de verkeerde mensen.

Altijd die smilies bij je reacties. Tjonge, Tjonge.

Buiten commentaar zie ik echt weinig "inbreng" hoor ... Nuja als je pas begint te verzamelen zal dit voor U een godsgeschenk zijn als goud 50% daalt (uit zijn top).

Er zit RUIS in de comments wereldwijd Ze kopen paar oz en HOPEN op een x10 tot x50. AInt GONNA HAPPEN.

Als die 5% halveert awelja tot daar tis infeite ook al een vermogen voor sommigen !

Das altijd het probleem met beleggingen, de 1 koopt 1000 Yahoos als spreiding bij zijn thee... de andere moet 3 maanden sparen voor 1 ozje goud :-) :-) :-)

Kan enkel zeggen het spel is bezig sinds 1999/2000 en al vroeger ook ! Dus wie nu komt BUYS THE NEWS.
pascaline
Bronze Member
Posts: 141
Joined: 02 May 2012, 02:01

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by pascaline »

Adamus wrote:
Indiana Jones wrote:Nog even de twee Armstrong Goud grafieken (uit de bak) eind 2010:
)
:lol:

Btw, heeft hij zijn spulletjes met 32000 variabelen altijd sluimerend werkend gehouden?
Computertechniek heeft niet stilgestaan en lukt het nu op een ipadje?
Wel extrapoleer eens ahnee verkeerde woord overlap eens GOUD TOV APPLE 1999 TOT 2012
=====================================================================

Of een Mastercard aandeel, of Visa aandeel, of een simpele Mcdonalds hamburgertent....

GOUD IS GEEN WONDERMIDDEL. Integendeel, zeker het fysiek heeft veel nadelen ! (maar daarvoor moet je iets van margin kennen ;-)
Post Reply