Indiana Jones wrote:t'is niet de eerste keer dat me dit overkomt en 't zal helaas niet de laatste keer zijn:
Centraal Justitieel Incassobureau
overtreding A12 ter hoogte van Utrecht
11-11-2012 (g..v..d...me, de elfde van de elfde nog wel)
toegestane snelheid 100km/u
gemeten 108 km/u
gecorrigeerd 104 km/u
boete €30 ...... zegge: dertig euri
Nee hoor, zegt de politiek, we maken echt geen melkkoe van de trajectcontrole.

Gisteren vanaf Arnhem naar Alkmaar ....mwah ... 1 1/2 uur rijden, dus valt mee denk je.
Nou, dat valt dus
niet mee. Overal langs de weg staan hordes met borden, waar je allemaal op moet letten. Zelfs borden waarop gewaarschuwd wordt voor mobiel bellen ....maar daar heb ik helemaal geen tijd voor, want naast die borden komt óók nog eens de snelheid:
Eerst mag ik 120, al snel mag ik plots 100 en snel erna mag ik 90. Dan mag ik weer 120, na 4km plots weer 90 en na 2km mag ik weer 100. Na een heel stuk 100, mag ik weer 90 en binnen 3 km wisselt de maximum snelheid wat tussen de 70- en 120km. Dan weer 100, dan even 90 en dan weer 100, daarna 120, terug naar 100, weer verder naar 120. Daarna weer 100, even daarna 120, dan zelfs 130 en plots weer 100, dan weer 120 en ja hoor, terug naar 80 en ....... dan ben ik op de plek van bestemming.
Overal staan camera's langs de route, maar tsjah .... het was gisteren niet echt rustig op de weg, het stond vol met borden waarop ik moest letten en gemiddeld om de 5km was er weer een andere maximum snelheid.
Waarschijnlijk toch weer een snelheids boete erbij en ..... straks weer belastingverhoging, want al die flauwekul langs de wegen moet natuurlijk wel ergens van betaald worden.