doubleyou wrote:Obi-Wan wrote:Wanneer gaat dit eens tot de grijze massa van de massa doordringen
Antwoord :
Tegen dat :
* het te laat is
* ze met hun rug tegen de muur staan
* het kalf verdronken is
* ze het begrip "vijgen na Pasen" een betekenis kunnen geven
* of ook nog "achter de koffie"
=> Voor de massa zal het in ieder geval - zoals meestal - te laat zijn.
Op een gegeven moment dienen we te zeggen : alles is verteld.....
voor de believers : het blijft herhalen...soms tot vervelens toe.
Voor de non-believers :tja....
Voor de onwetenden : sommigen al vele kansen gehad, andere echte onwetenden zullen " nog eens echt " pech hebben.
Wat me echter wel opvalt :
believers die de rit tot aan het gaatje " uitrijden ", zullen inderdaad dun gezaaid zijn ( de terechte woorden van Flore ).
zelf weet ik ook niet : tot waar de rit leidt....zal een aanvoelen zijn...
zoals er velen te vroeg zullen uitstappen, zullen er ook wel een aantal " net " iets te lang blijven zitten om optimaal te maximaliseren. ( Cavajo leest veel, begrijpt niet alles...Cavajo ziet wel..... ).
Maar Cavajo heeft vandaag absoluut nog geen twijfel, of verkoopsdrang....integendeel!!
Maar in het lezen van de betaalde en onbetaalde goeroe's......het kan volgens de onderlegden alle kanten uit : sommigen zien al Pog's van 1400 en zelfs 1000 dollares.....
En vooral mooi om lezen hoe omfloerst : schiet de Pog omhoog.....ze hadden het wel ergens vermeld.....gaat het uit zijn triangel sterk omlaag....ze hadden hem ook....clevere personen.....!!
Simpel uitgedrukt : dezelfde zever toen we van 1000 naar pakweg 700 donderden.
Hoevelen zijn er toen niet in dezelfde val getrapt !!
2012 wordt een richtinggevend jaar :
hoe doen de regeringen het, hoe zijn de begrotingstekorten,hoe evolueren de rente, en hoe is het sociale klimaat...... hoever kan je de veer opspannen...
In diverse belangrijkheidsgraad gaan deze voor mij een indicator zijn.
2012 moet nog beginnen en telt 366 ( ? ) dagen.....
Wordt nog lang en boeiend.....
Afhankelijk van deze evolutie bepaal ik mijn verdere visie.
Zeker in Europa zie ik de eerste aanzetten tot discipline !
Bij deze alvast fijne feestdagen gewenst....
( zelf in het land tot 26 december, en dan effe ontstressen tot 07 januari ).
mvg
Cavajo