" Controversiele post ".
We hebben " NOOD " aan kwaliteitsmedia !!!!
Journalisten die durven tegen de populistische stroom in te varen, en die durven
te sensibiliseren !!!!!!!!
Zal hieronder " gewoon mijn mening " geven.
Mijn mening is " absoluut NIET " de norm, maar wordt zelden belicht en door meerdere
gedacht.
Maar, je scoort er niet mee !
Het Belfius - Arco verhaal.
Het ACW haalt de volledige trucenkast open, en het is de schaamtegrens voorbij !
Dit gemanipuleer wordt tot in de hoogste regeringskringen afgehandelt, en men is er
amper om beschroomd.
Misschien de " nieuwe tijdsgeest ". Maar pakweg 30 jaar geleden kwam men hier niet mee weg,
of toch niet als het zo openlijk werd gespeeld !!
En, de media vaart tenvolle op de " flow ".
Omgekeerd : OCRA, het complete CM - verhaal, het complete " vakbondsverhaal "....,
"HEEL VELEN" die op de eerste rij staan om het " Belfius-verhaal " af te breken worden op één of andere wijze " maandelijks " ondersteund via deze geldstroom, soms onbewust....
En, geld komt altijd ergens van, zelfs al is het van de drukpers.....
Die ' jammer genoeg ' NODIGE geldstroom mag niet onderbroken voor de sociale vrede .
Maar, als je bij de krijgenden bent, vergeet je vaak het gegeven hand !!
En, onze maatschappij heeft vele ' krijgenden " geschapen, al of niet terecht !!
Maar vele krijgenden voelen zich al lang " eisenden " !! ( al of niet terecht ).
Van een zaakvoerder geschreven !!
interludium : heb ooit gehoord dat OCRA vooral vecht tegen de 4 " K 's " .
heb het altijd fijn gevonden : Koffie - Koeken - Kaarten - Krijgen ........
interludium 2 : als ik me ooit op pensioengerchtigde leeftijd bevind, kan ik me deels in die 4 K's vinden....
mvg,
Cavajo