Wel dat EU aan onderlinge strijd ten onder gaat en dat daarna de Russen het komen overnemen hier.
Kan ik me van alles bij voorstellen. Die willen niks liever dan Rotterdam. Eindelijk een fatsoenlijke warm water haven.
We hebben niet eens meer een leger joh, de yanks zijn straks te druk met zichzelf en de chinezen zal het letterlijk worst wezen.
Of wij nou Duits, Engels of Russisch spreken maakt ze echt geen hol uit. Verstaan doen we mekaar sowieso niet

Ja bij die confiscatie breekt de pleuris uit, dat denk ik ook. Dat gaan we niet accepteren. De war cycle. Dat zeg ik.
Die komt ook niet uit Den Haag maar wordt gewoon opgelegd vanuit Brussel/Frankfurt na een crisistop. En daar ligt dan je voedingsbodem voor het verzet en de opstand. Door de hele EU. Al gaat Rutte stiekem of morrend akkoord omdat ie verdragshalve niet eens anders kan, dan weten mensen als Wilders dr ook wel raad mee. Die zijn talentvoller in het gebruik maken van de ellende voor eigen gewin dan die anderen zijn in het spinnen van de economische propaganda. En vergeet niet. Van de trend win je het niet. Het publieke zit in een bearmarkt. Daar kun je met geen mogelijkheid een bullmarkt van maken !
En ook. Als Mensen eenmaal een 10% confiscatie moeten slikken om de munt overeind te houden. Waar is dat voordeel van die Euro dan nog voor de gewone man ? Ze komen nu al niet verder in uitleg dan dat het met de vakantie gemakkelijker is, dat je niet meer hoeft om te wisselen. Die 10% was je hele vakantiebudget. Dus over welk wisselen heb je het dan nog ?
Die Zalm truck halen ze dan gewoon nog een keer uit, die werkt namelijk alleen als je naar een andere munt gaat. Dan gaan we gewoon terug naar de gulden