Hooimijt April 2012
- Boefke
- Silver Member
Re: Hooimijt April 2012
Teken die van goud maar naar beneden......wanneer de tijd daar is.
- Rasta
- Gold Member
Is dat wel correct, zo'n grafiek met een verticale lijn? Op dat moment zijn er toch geen "ask" prijzen, enkel "bid" prijzen. Zonder voltooide transacties kun je dan toch geen lijntjes trekken?Indiana Jones wrote:Tsjah .... errug .... als je in deze scenerio's gelooft niet
t'is maar een zelf ingetekend grapje hoor ....
Of andere (technische vraag): bestaan er grafieken die de spread laten zien tussen ask en bid? Want dan zou je een grafiek moeten zien waar de spread verticaal gaat.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
- Indiana Jones
- Freegold Member
Zoals Boefke zegt .....Rasta wrote:Is dat wel correct, zo'n grafiek met een verticale lijn? Op dat moment zijn er toch geen "ask" prijzen, enkel "bid" prijzen. Zonder voltooide transacties kun je dan toch geen lijntjes trekken?Indiana Jones wrote:Tsjah .... errug .... als je in deze scenerio's gelooft niet
Of andere (technische vraag): bestaan er grafieken die de spread laten zien tussen ask en bid? Want dan zou je een grafiek moeten zien waar de spread verticaal gaat.

vergeet even niet dat the big 4 de markt ook kunnen beïnvloeden door dozen vol shorts over de precious markets uit te storten. Flash trading doet dan (zonder dat er een counterparty voor al deze contracten is) de rest vanzelf. Wat ik tekende is massieve shortcovering (de omgekeerde trend dus). Maar nogmaals .... t'was maar een grapje want de pricequote klopt niet met de grafiek ....

Last edited by Indiana Jones on 23 Apr 2012, 22:03, edited 1 time in total.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
- Spruitje
- Freegold Member
G.tverd..... ! Doe dat nie meer hé Indy!!!Indiana Jones wrote:Tsjah .... errug .... als je in deze scenerio's gelooft niet
Omdat er enkele posts na elkaar weinig stond scrolde ik nogal wild naar beneden en hetgeen mij onmiddellijk opviel waren die 2 (bekende) grafieken van Kitco, ze sprongen onmiddellijk in het oog nog voor ik uw tekst er kon bijlezen dat het 'n grapje was.
Man jong!

Maar allez, het is U vergeven.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Indiana Jones
- Freegold Member
Vooruit dan maar, het 'boefke'scenario ......Spruitje wrote:G.tverd..... ! Doe dat nie meer hé Indy!!!Indiana Jones wrote:Tsjah .... errug .... als je in deze scenerio's gelooft niet
Omdat er enkele posts na elkaar weinig stond scrolde ik nogal wild naar beneden en hetgeen mij onmiddellijk opviel waren die 2 (bekende) grafieken van Kitco, ze sprongen onmiddellijk in het oog nog voor ik uw tekst er kon bijlezen dat het 'n grapje was.
Man jong!
Maar allez, het is U vergeven.

Moet imo kunnen, mede gezien alle reacties dat de goudprijs hier niet belangrijk is, doch alleen het fysiek bezit ...

- Attachments
-
- gold.gif (16.48 KiB) Viewed 3786 times
- Spruitje
- Freegold Member
Pff. nog niet goed bekomen
Vanavond weinig tijd gehad om het forum wat te volgen, ik zat dus met 'n achterstand van 2 pagina's, ik dacht eers: "Oh, precies veel nieuws", las de posts één-voor-één, en ik scroll verder en zie 'n halve grafiek onderaan op m'n scherm waarbij de lijn d'er bovenaan uit de grafiek schiet, ik heb onmiddellijk doorgescrolld naar beneden, die tekst die d'erboven stond was plots van ondergeschikt belang.
Zotte mens,zeg, pfff
Ge hebt geluk dat ik je niet persoonlijk ken anders had je zeker iets terug hoor!

Vanavond weinig tijd gehad om het forum wat te volgen, ik zat dus met 'n achterstand van 2 pagina's, ik dacht eers: "Oh, precies veel nieuws", las de posts één-voor-één, en ik scroll verder en zie 'n halve grafiek onderaan op m'n scherm waarbij de lijn d'er bovenaan uit de grafiek schiet, ik heb onmiddellijk doorgescrolld naar beneden, die tekst die d'erboven stond was plots van ondergeschikt belang.
Zotte mens,zeg, pfff

Ge hebt geluk dat ik je niet persoonlijk ken anders had je zeker iets terug hoor!
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Boefke
- Silver Member
Mooi hé, alles is als lullen in de ruimte tot een grafiek iets "zegt" en boem iedereen in de heining.
Wel goed om eens met de neus op de feiten gedrukt te worden in dezer, al zijn het nog géén feiten
Wel goed om eens met de neus op de feiten gedrukt te worden in dezer, al zijn het nog géén feiten

- Indiana Jones
- Freegold Member
Pleased to meet you. Hope you guess my nameSpruitje wrote:{ ... }Ge hebt geluk dat ik je niet persoonlijk ken anders had je zeker iets terug hoor!
(aards(b)engel ......

t'is nu eenmaal zo dat grafiekjes sterk trekken, zo ook met sommige goede cartoons die soms meer spreken dan een lap tekst.
Last edited by Indiana Jones on 24 Apr 2012, 07:02, edited 1 time in total.
-
- Gold Member
Waarom moest ik nu aan Mart Smeets denken........Boefke wrote:Mooi hé, alles is als lullen in de ruimte tot een grafiek iets "zegt" en boem iedereen in de heining.
- Spruitje
- Freegold Member
omdat het gaat over "lullen in de ruimte" ? 

- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -