t'is natuurlijk niet fraai wat er allemaal het milieu ingaat, zo zat er in mijn woning uit 1928 een houten muurtje met asbest erop. Toen we ons woon/winkelpand in de jaren '90 tot aan de buitenmuren toe leeggesloopten, kwamen we dat tegen. Een bevriende aannemer die ons toen hielp vertelde me dat ik weliswaar voorzichtig moest zijn met asbest, maar dat nieuwbouw isolatiematerialen minstens zo gevaarlijk zijn (kankerverwekkend). Hij liet zijn eigen mensen niet zonder goede bescherming met die isolatiematerialen werken, al hoefde dat toen niet (en nu nog niet) van de overheid. Hij zei me toen:" over zo'n 30 jaar zullen de eerste rapporten daarover wel verschijnen n.a.v. ziekte- cq sterfgevallen" .......Adamus wrote:'t Is niet alleen co2, Maar ook andere kwalijke stofjes die het milieu in gaan. En verder krijgen we Gore, de Applebestuurder (opties en geen dividend) er ook nog bijvoor de filmpjes. OT waarom gaat Apple down de drain?
Dan heb ik het nog niet over hetgeen ons lichaam binnenkomt via de voedselindustrie. Met name polysachariden en geraffineerde suikers zijn killers!
Het zit in enorm veel producten tot sommige vleesproducten toe, dus ook niet zoete producten en wordt erin verwerkt om die producten langer houdbaar te maken cq te zoeten.
Die polysachariden beïnvloeden je bloedsuiker (maakt mensen te dik) en zijn verslavend (oorzakelijk verband obesitas). Daarnaast kunnen die polysachariden de zuurstofvoorziening in je lichaam negatief beïnvloeden, wat leidt tot onbewuste vermoeidheid en daardoor meer behoefte aan zoet. Ze kunnen zelfs celdeling deformeren (kanker).
Dat laatste heeft mijn vrouw (die uit de medische sector komt) uitgezocht en wij vermijden die zooi dus in ons lichaam. Houdt in dat je vrijwel niets meer uit een potje of voorverpakt kunt eten en je Stevia (=blad van de steviaplant) als zoetstof overal in moet gebruiken, dus vrijwel alles zelf moet bereiden (p.s. je proeft het verschil niet en smaakt zelfs natuurlijker). Dat is lang niet voor iedereen weggelegd, want je moet de tijd maken om alles zelf te doen. Het is in ieder geval opvallend dat veel 100+ jarigen kennelijk onbewust nauwelijks polysachariden hebben gebruikt. Roken is schadelijk, maar polysachariden zijn vrijwel zeker schadelijker.
Dus tsjah ...... we worden door veel méér vergiftigd dan het financiële systeem en de toezichthouders op het financiële systeem (Armstrong) zijn niet meer gecorrumpeerd dan de toezichthouders op ons voedselsysteem.
vrijwel bijna niets in die systemen is meer dienstbaar, alles gaat om geld, aandeelhouderswaarde, overheidslobbyisten en megasalarissen

grtz. Indy