Hooimijt April 2012

Dutch language haystack
Post Reply
Adamus
Gold Member

Re: Hooimijt April 2012

Post by Adamus »

skyscraper wrote:
Adamus wrote:
skyscraper wrote:The price of soyabeans is heading towards the record high set during the 2007...........

'k kan er niet aan doen, ik heb een 2008-gevoel. olie is ook nog niks goedkoper geworden.
normaliter volgt dan veevoer, een jaartje, misschien twee geduld oefenen...
want een kaliumgift kun je enkele jaren overslaan (spoelt niet uit zoals stikstof), in de hoop dat de prijzen uiteindelijk dalen.
Landbouw is aardolie gebonden, producten gaan dus nooit meer goedkoper worden in de winkel. Er wordt hier en daar wel veel verwacht van unilever et al. ivm afgeleide produkten op het gebied van "voeding" . Ik noem het expres geen "levensmiddelen".
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

bedoel je het voeren van koeien met dierlijke eiwitten?
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

skyscraper wrote:bedoel je het voeren van koeien met dierlijke eiwitten?
Mag niet meer als ik goed ben geïnformeerd. Kreutzfeld, gekke koeienziekte etc. etc.

Maar waar verwijs je naar met je vraag?
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

Adamus wrote:
Mag niet meer als ik goed ben geïnformeerd. Kreutzfeld, gekke koeienziekte etc. etc.

Europa overweegt om het toch terug toe te laten las ik laatst, er zou dan wel geen koe in mogen verwerkt zitten :lol: de grote vraag is of dat wel controleerbaar is - niet dus.
ik doelde op die afgeleide producten, daar ben ik niet van op de hoogte dus ben wel nieuwsgierig
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

skyscraper wrote:
Adamus wrote:

Europa overweegt om het toch terug toe te laten las ik laatst, er zou dan wel geen koe in mogen verwerkt zitten :lol: de grote vraag is of dat wel controleerbaar is - niet dus.
ik doelde op die afgeleide producten, daar ben ik niet van op de hoogte dus ben wel nieuwsgierig
Om on topic te blijven: niets is wat het lijkt. Stomppotje - prefabuit de keuken van de technologen -met de smaak van boerenkool. Dat noem ik in dit geval afgeleide produkten. Ik kijk nog wel eens naar de keuringsdienst van waarde, vandaar.
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

Adamus wrote: Om on topic te blijven: niets is wat het lijkt. Stomppotje - prefabuit de keuken van de technologen -met de smaak van boerenkool. Dat noem ik in dit geval afgeleide produkten. Ik kijk nog wel eens naar de keuringsdienst van waarde, vandaar.
zoals men indertijd kunststofvezels introduceerde omdat natuurvezel zo duur werd.. ja dat kan wel eens succes hebben.
obesitasprobleem in de VS meteen opgelost!
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Adamus wrote:Om on topic te blijven: niets is wat het lijkt. Stomppotje - prefabuit de keuken van de technologen -met de smaak van boerenkool. Dat noem ik in dit geval afgeleide produkten. Ik kijk nog wel eens naar de keuringsdienst van waarde, vandaar.
Mmmmmmm

afgeleide producten = derivaten = derivatives -> weapons of mass destruction

:roll:
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

http://www.edelmetaal-info.nl/2012/04/g ... -vermogen/

Laat ik de link maar plaatsen, Hille doet het niet ;)
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:
Adamus wrote:Om on topic te blijven: niets is wat het lijkt. Stomppotje - prefabuit de keuken van de technologen -met de smaak van boerenkool. Dat noem ik in dit geval afgeleide produkten. Ik kijk nog wel eens naar de keuringsdienst van waarde, vandaar.
Mmmmmmm

afgeleide producten = derivaten = derivatives -> weapons of mass destruction

:roll:
Er moet nog een boel verteerd worden. :evil:
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Mooi hè? Die manipulatie op de klok van. 10 :o
Post Reply