Hooimijt Mei 2012

Dutch language haystack
Post Reply
Indiana Jones
Freegold Member

Re: Hooimijt Mei 2012

Post by Indiana Jones »

pascaline wrote:
Indiana Jones wrote:
kobajashi wrote:Zijn er hier die meer weten over de SDR richting die LEAP aanhaald?Dan vooral vanuit het standpunt van LEAP zelf gezien....
Mvg
Koba
Jim Sinclair !
++++++
p.s. pascaline, welkom hier ..... geen idee wie je bent. Hopenlijk geen obesitas, wanwege je 'zwaargewichtigheid' ? .. :D
Als je iets moet weten van de Jim Sinclair, ask me, dan mail ik het hem wel krijg meestal antwoord binnen de minuut als hij wakker is :)
Als je zelf mailt gelieve een GROOT font te kiezen, de mens kan namelijk niet goed meer lezen.

Prachtige persoon die me relatief vermogend (niet rijk) heeft gemaakt.
Denk dat hij "zuiver is" en als de top er is tijdens zijn levensjaren hij dat ook zal bekendmaken.
Verder bezit hij niet zoveel fysiek goud meer als mensen denken hoor :-)
De mens is 71 en wil er 85 worden.

Denk dat hij meer aankaart op "leven" -- don't take your gold or dollar in your grave
Voor mensen met echt veel geld "koop wat buitenland" -- bv een boerderij (zelf heeft hij usa/india/tanzania)
Denk dat hij meer geniet van "een kampvuur met fles rode wijn en bbq" dan al dat hoog gedoe (en wie infeite niet)
Al blijft het een "trader" tot op zijn laatste dag das een feit. Denk niet dat hij speelt voor 100.000$ ;-)

Het is de enige "miljardair" die ik ken + die "een mens gebleven is" meeste verliezen hun hoofd bij dergelijke bedragen.
Zie die gast van facebook binnen 5 jaar in het zottekot eenmaal zijn boeltje op de beurs "verzilverd is".
Alhoewel dat ook een zeeeeeeeeeeeeeer speciaal persoon is !!! Overlaatst reportage gezien
(die mens eet op straat 5$ en zit op de stoep , geen fancy restaurants of dure weelde) dus kan fout zijn.
Hoop dat hij "naast facebook" nog iets anders doet met zijn kennis / geld / voor een "groter doel" ipv top-100 forbes.

Soit das onze zorg natuurlijk niet, en ik wijk af precies Cavajo ;-)
Ik heb zelf ook bij tijd-en-wijle contact met James Sinclair, Dan Norcini & David Duval. Heb jsmineset in 2004 ontdekt en sindsdien als gouden leidraad gevolgd en zo ook Alf Field.
Jim heeft geadviseerd om je niet teveel op één persoon te focussen, maar op al diegenen die je inspireren (en dat advies volg ik dan ook). Juist daarom vind ik het mooi als hier ook opinies van anderen te berde worden gebracht, zoals fofoa; Armstrong c.s. ..... want alle beetjes geven weer wat meer verdieping en niemand heeft een glazen bol. En wat ik nóg belangrijker vind is dat iedereen hier elkaar met respect voor elkaars eigen inzichten benadert. Op andere fora's hebben posters er nogal eens een 'handje van' om elkaar- of elkaars meningen belachelijk te maken en daar heb ik een 'broertje dood' aan. T'is hier gelukkig (nog) geen Mugabe-land .... :?

p.s. dit is het Nederlandstalige stuk en Haystack is voor de Engelstalige bezoekers. Je kunt daar als Nederlandstalig bezoeker ook aan de discussie deelnemen, maar dan svp daar alleen engelstalig te posten ... ;)

grtz. Indy
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Voordat de vraag gaat komen "mag je dan niet in het Nederlands posten in een Engelse draad?" Natuurlijk mag dat wel, maar aangezien er Engelstaligen meelezen, is Nederlands commentaar posten niet handig voor de interactie.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Boefke
Silver Member

Post by Boefke »

En ineens heeft Rast ladingen met werk als moderator van dit forum, en dat alleen omdat een zichzelf benoemd "zwaargewicht" hier enkel dagen de boel komt spammen.......

Tzal van korte duur zijn...
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Nou, ik ga dus geen posts modereren, want dat is helemaal niet nodig. We reageren inhoudelijk toch Boefke? Bijvoorbeeld zwaargewicht is een subjectieve term. Ik vind mijzelf een "broekie", maar zal in de ogen van een buitenstaander (iemand die zich niet met deze materie bezig houdt) misschien wel een zwaargewicht zijn. Alles is relatief.

En bij twijfel over wat spam is: hier de forum regels.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Boefke
Silver Member

Post by Boefke »

Laat maar Rasta, ik ga er géén energie insteken verder.
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

Nieuwe Democratie wordt de grootste! partij in Griekenland met 17-20%!!! van de stemmen.
ik denk dat Belgie zijn record van langste regeringsvorming bij deze zal verliezen.

vooral alle aandacht houden op de overwinning van Hollande nu...
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

kobajashi wrote:Eigenlijk kan ik het niet genoeg herhalen dat iedereen in principe de tijd eens zou moeten maken om het archief van FOFOA te neuzen en zijn zéér duidelijke posts en al de comments te lezen. Alsook Another en FOA (the gold trail)
Another & Foa (+ the Godltrail) heb ik bijna tot op de draad gelezen, maar helaas kon fofoa me niet zo boeien (in tegenstelling tot A/FOA die ik wél boeiend vond).
Idem Armstrong, maar ook die begon de laatste maanden mijn belangstelling te verliezen.

Alle nieuwe berichten lezen is bijna een dagtaak, dus daar begin ik niet aan. Ik pik uit fofoa & Armstrong soms wel berichten die me interessant lijken.
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Boefke wrote:Laat maar Rasta, ik ga er géén energie insteken verder.
Je kunt best reageren op hetgeen je aanstaat en de rest links laten liggen .. ;)

Zo kan ik me b.v. wel in stukken van Armstrong vinden, maar lang niet alles. A/FOA vond ik machtig interessant (zoals ik bovenstaand al schreef), maar kan me lang niet altijd vinden in de uiteenzettingen van fofoa.

Neemt niet weg dat ik wel reageer op stukken van alle grootmeesters (want dat zijn het, al heb ik soms een andere mening), die hier door posters gequote worden en waar ik wél wat mee kan.

Zelfs Sinclair schrijft soms dingen waarvan ik denk (Jim .... even je Amerikaanse bril af, want in Europa werkt het soms anders). Norcini schrijft vrijwel altijd objectief over de marktontwikkelingen en dat kan ik zeer waarderen.

Leap2020 blijft me tot vandaag de dag boeien .... werkelijk grandioze manier waarop ze de ontwikkelingen binnen Europa voor het voetlicht brengen. Leer ik veel van ...... :)

ciao ..... Indy
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Misschien toch een excerpt van de geweigerde "goudforum" postings?
Ik kan dat niet allemaal inhalen op een zondagavond :mrgreen:
Post Reply