1985.65 + 31.4 = 2017
http://armstrongeconomics.com/archives/date/2015/06
Wat ?
2017 ?
2015.75 ?
2020.05 ?
2024.35 ?
2032.95 ?
Voor mij blijft het toch allemaal wat vaag, en steeds omfloerst omschreven.
Lees ik dit nog uit gewoonte, uit interesse, of uit nieuwsgierigheid ?
Kan de Confidence model & de daarop gekoppelde verwachting-cyclus-gevolg nu eens niet in enkele concrete lijnen verduidelijkt worden ?
vb. 2015.75 ? Ik, Martin Armstrong (& team), voorzie hier een trigger, en voorspel een crash op de westerse aandelenmarkten van bv. -40% ; voorspel op de obligatiemarkten....
Reden 1 : wereldwijd draait alles op teveel krediet, zo ook de te sterk gestegen aandelenmarkten,en de turn wordt ingezet.
Reden 2 : computerprogramma's die in hyperversnelling de intradaydaling versterken, en daardoor crash...
...
Enfin, off topic, maar in deze periode,
als op gezondheidsvlak het K-woord opnieuw toeslaat bij je naaste,
dan kan het me eigenlijk allemaal geen KL schelen.
Waarschijnlijk daarom ook staat mijn activiteit hier op een laag pitje.
Tot de volgende.
Martin A. Armstrong - Economics
- doubleyou
- Gold Member
Re: Martin A. Armstrong - Economics
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
- Spruitje
- Freegold Member

En vechten voor elke kans, elke dag... keer op keer.
Ik denk dat ook hier op het forum er velen zijn die weten wat jij nu voelt... je weet het pas écht als je het zelf binnen de muren hebt meegemaakt.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Paul
- Platinum Member
Sterkte double you, Niets is belangrijker.
Ik heb het van dichtbij mee moeten maken allemaal, ben al een aantal jaar weduwnaar door die ellendige ziekte.
Ik leef met u mee en druk m'n duimen !
Ik kan u slechts zeggen dat de verzorging van m'n vrouw de moeilijkste, maar ook de dankbaarste periode in m'n leven was. Het zijn die momenten dat het er echt om gaat dat je ook het verschil kan maken door te zijn en te doen. Ik heb in die periode het meest geleerd vermoed ik, tegen je eigen beperkingen aanlopen werkt louterend.
Ik vind sommige zaken nog steeds van wezenlijk belang, juist daardoor, maar m'n Ego heb ik destijds definitief uitgetrokken en achter gelaten. Perspectief is voor altijd veranderd. D'r zit iemand op m'n schouder mee te kijken.
Ik heb het van dichtbij mee moeten maken allemaal, ben al een aantal jaar weduwnaar door die ellendige ziekte.
Ik leef met u mee en druk m'n duimen !
Ik kan u slechts zeggen dat de verzorging van m'n vrouw de moeilijkste, maar ook de dankbaarste periode in m'n leven was. Het zijn die momenten dat het er echt om gaat dat je ook het verschil kan maken door te zijn en te doen. Ik heb in die periode het meest geleerd vermoed ik, tegen je eigen beperkingen aanlopen werkt louterend.
Ik vind sommige zaken nog steeds van wezenlijk belang, juist daardoor, maar m'n Ego heb ik destijds definitief uitgetrokken en achter gelaten. Perspectief is voor altijd veranderd. D'r zit iemand op m'n schouder mee te kijken.
"Taxes are a barbaric relic of the past"
- Indiana Jones
- Freegold Member
Heel veel sterkte @doubleyou.
Weet hoe het voelt als de grond onder je dreigt weg te slaan
Weet gelukkig ook hoe het is als je wederhelft meermaals
door het oog van de naald ontsnapt en druk mijn duimen
dat ze zich er weer doorheen weet te slaan.
Weet hoe het voelt als de grond onder je dreigt weg te slaan
Weet gelukkig ook hoe het is als je wederhelft meermaals
door het oog van de naald ontsnapt en druk mijn duimen
dat ze zich er weer doorheen weet te slaan.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
- doubleyou
- Gold Member
Bedankt Spruitje, Indiana Jones, Paul, Leo 3.14 ... voor de steun.
Iedereen kent wel iemand, en ik weet, er zijn er vele duizenden, maar dat doet er op het moment zelf niet toe.
Jij bent er mee geconfronteerd, en jij zal ermee moeten omgaan.
Het spijt me dan ook te vernemen dat zo'n ziekte ook in jullie eigenste gezin toeslaat/ toegeslaan heeft.
Respect voor jullie woorden en getuigenissen.
Ik wens jullie verder in het leven nog het allerbeste toe.
doubleyou
En nu hier terug over naar de orde van de dag.
Iedereen kent wel iemand, en ik weet, er zijn er vele duizenden, maar dat doet er op het moment zelf niet toe.
Jij bent er mee geconfronteerd, en jij zal ermee moeten omgaan.
Het spijt me dan ook te vernemen dat zo'n ziekte ook in jullie eigenste gezin toeslaat/ toegeslaan heeft.
Respect voor jullie woorden en getuigenissen.
Ik wens jullie verder in het leven nog het allerbeste toe.
doubleyou
En nu hier terug over naar de orde van de dag.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
-
- Bronze Member
Zijn laatste berichten zijn niet om vrolijk van te worden
.
Nouja, we zien wel.

http://www.armstrongeconomics.com/archives/34854This crowd of con-artists have created such propaganda that the world population is totally unprepared and by the time they figure out these people are bullshitting everyone to get grant money, it will be too late to prepare for the onslaught. We could realistically see famine reach the 33%-50% mortality level after 2032.95.
In the 17th century, the fatal synergy of weather, wars and rebellions killed millions amounting to about one-third of the population. A natural catastrophe of analogous proportions today would kill billions. It would also produce dislocation and violence, and compromise international security, sustainability and cooperation. Country borders will more likely change and vanish altogether. This is part of our forecast why the USA will break-up after 2032.95.
Nouja, we zien wel.
-
- Silver Member
I am still long in gold !!

- Spruitje
- Freegold Member
Blijft me 'n rare vlerk.
We are in 21st Year of Declining Temperatures
Binnenkort komt er geen druppel drinkwater meer uit z'n kraan en toch het tegendeel beweren.

Is er ook een die het zonlicht zou ontkennen met momenten, en z'n verhalen over Europa zijn vaak zo bij de haren gegrepen dat je je misschien de vraag moet stellen of ze hem niet in de verkeerde instelling gestopt hebben destijds.
We are in 21st Year of Declining Temperatures
Binnenkort komt er geen druppel drinkwater meer uit z'n kraan en toch het tegendeel beweren.

Is er ook een die het zonlicht zou ontkennen met momenten, en z'n verhalen over Europa zijn vaak zo bij de haren gegrepen dat je je misschien de vraag moet stellen of ze hem niet in de verkeerde instelling gestopt hebben destijds.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Indiana Jones
- Freegold Member
The Panic Cycle is Here
Posted on July 20, 2015 by Martin Armstrong

Gold has opened the week in Asia with a bang – down nearly $44 at the low of $1083.
This has come right on target for our Panic Cycle this week.
Gold is headed sharply lower and it will break the $1,000 level and everyone will then start to look for $600-700 area.

We can see our Energy Models turned negative so a washout to the downside was in order.
Everything remains on target as we move closer to the Benchmark targets.
Keep in mind that many will start to refuse to sell and others will use this to claim prices should rally,
as they are doing with the US Mint stopping the production of silver Eagles.
This is by no means BULLISH – it will have no impact upon price.
====================================
Panic Cycle = oker gele vlakje op de één na onderste rij 7/20
Ik denk dat de euro minder hard zal gaan dan goud, waardoor een prijs van €25 / gram nog steeds in de picture blijft.
We gaan zien ....
Posted on July 20, 2015 by Martin Armstrong

Gold has opened the week in Asia with a bang – down nearly $44 at the low of $1083.
This has come right on target for our Panic Cycle this week.
Gold is headed sharply lower and it will break the $1,000 level and everyone will then start to look for $600-700 area.

We can see our Energy Models turned negative so a washout to the downside was in order.
Everything remains on target as we move closer to the Benchmark targets.
Keep in mind that many will start to refuse to sell and others will use this to claim prices should rally,
as they are doing with the US Mint stopping the production of silver Eagles.
This is by no means BULLISH – it will have no impact upon price.
====================================
Panic Cycle = oker gele vlakje op de één na onderste rij 7/20
Ik denk dat de euro minder hard zal gaan dan goud, waardoor een prijs van €25 / gram nog steeds in de picture blijft.
We gaan zien ....

- Attachments
-
- Knipsel.PNG (137.96 KiB) Viewed 5435 times
Everything that needs to be said has already been said.
- Spruitje
- Freegold Member
Dat zou me toch straf lijken...
Zoiets ga je toch de eerste 10 jaar niet kunnen invoeren me dunkt. Vooral gezien de vele Duitsers (veelal 60+) die om de haverklap op reis gaan in Europa. Overal waar je gaat kom je Duitsers tegen.
Ik denk dat je in het buitenland dan toch nog liever naar cash grijpt.
...reliable sources... 
Duitsland betaalt het liefst cash. (net als België & Nederland >50%)
Studie over de kaartbetalingen in Duitsland

Zoiets ga je toch de eerste 10 jaar niet kunnen invoeren me dunkt. Vooral gezien de vele Duitsers (veelal 60+) die om de haverklap op reis gaan in Europa. Overal waar je gaat kom je Duitsers tegen.
Ik denk dat je in het buitenland dan toch nog liever naar cash grijpt.

Duitsland betaalt het liefst cash. (net als België & Nederland >50%)
Studie over de kaartbetalingen in Duitsland

- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -