Ik heb met eigen ogen gezien dat Calais ook bij Engeland is gevoegd; of vallen enclaves buiten de statistieken? Alle toezichthouders op de Londonse straten 'Melkertbanen' idem alles wat achter de winkeldeuren op wacht staat. UK is totaal bankroet: 'signals', een economische schijnwereld.Indiana Jones wrote:Zo opmerkelijk is het niet, als je beseft dat alle negatieve Brexit_MSM_praatjes er alleen maar geweest zijn om angst te zaaien.doubleyou wrote:De keuze van ING voor Londen is alvast opmerkelijk na de brexit-stemming.[/i]
Die angst zat'm meer in de Europese politiek, waar politiekers bang zijn hun dikbetaalde baantjes te verliezen.
Zou me niet verbazen wanneer tegen 2020 de sterling volledig van zijn val hersteld is, de Engelse werkloosheid lager ligt
dan die in de EU en dat de productiviteit er hoger ligt dan in de EU.
Hooimijt Oktober 2016
-
- Gold Member
Re: Hooimijt Oktober 2016
- Spruitje
- Freegold Member
De katholieke zuil ... CD&VAdamus wrote:wie zijn 'ze'?Spruitje wrote:Ze moeten geld ophalen om hun Arco- aandeelhouders spaarderste vergoeden.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Indiana Jones
- Freegold Member
Filipijnse president Duterte kondigt 'scheiding' van VS aan
De Filipijnse president Rodrigo Duterte wil de economische en militaire banden met de Verenigde Staten verbreken.
Dat heeft hij donderdag tijdens een staatsbezoek aan China gezegd.
Duterte is samen met tweehonderd Filipijnse zakenmannen voor vier dagen op bezoek in China.
Hij spreekt onder meer met de Chinese president Xi Jinping over het verbeteren van de relatie, nu die met de VS verslechtert.
"Ik wil mijn scheiding van de VS aankondigen", zei Duterte in een toespraak voor Chinees publiek.
"Dus ik ben nu van jullie afhankelijk. Maar geen zorgen, ik zal jullie ook helpen."
===========================
De scheuren in de V.S. , als alleen heerser over de wereld , worden zichtbaar.
Idem de toenemende kracht van China als toekomstige wereldmacht.
De Filipijnse president Rodrigo Duterte wil de economische en militaire banden met de Verenigde Staten verbreken.
Duterte is samen met tweehonderd Filipijnse zakenmannen voor vier dagen op bezoek in China.
Hij spreekt onder meer met de Chinese president Xi Jinping over het verbeteren van de relatie, nu die met de VS verslechtert.
"Ik wil mijn scheiding van de VS aankondigen", zei Duterte in een toespraak voor Chinees publiek.
"Dus ik ben nu van jullie afhankelijk. Maar geen zorgen, ik zal jullie ook helpen."
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
-
- Bronze Member
Ik zie een wereld waarin onbeschoftheid de dienst uit maakt.Indiana Jones wrote:Filipijnse president Duterte kondigt 'scheiding' van VS aan
https://www.nieuwskoerier.nl/news/16763 ... ag-afwijst
Dat past mooi in een periode waarin de alleen heerser (de V.S.) democratisch een nieuwe leider kiest.
En ik kan mij vergissen, maar de keuze is simpelweg tussen een onbeschofte nul of een heks die vooruitgeschoven wordt door het militaire complex.
En dan zijn er nog simpele zielen die zich druk lopen te maken over de prijs van hun gouden muntjes? HA HA, mag ik daar smakelijk om lachen??
- Indiana Jones
- Freegold Member
In 2015 zijn er in de Verenigde Staten meer seksueel overdraagbare
aandoeningen (soa's) geconstateerd dan ooit te voren.
Met 19 procent zag de ziekte syfilis de grootste stijging in het aantal
diagnoses in vergelijking met het voorgaande jaar.
Deze Latijnse benaming van geslachtsziektes is voortgekomen uit de nadagen van het Romeinse Rijk.

aandoeningen (soa's) geconstateerd dan ooit te voren.
Met 19 procent zag de ziekte syfilis de grootste stijging in het aantal
diagnoses in vergelijking met het voorgaande jaar.
Deze Latijnse benaming van geslachtsziektes is voortgekomen uit de nadagen van het Romeinse Rijk.

- Spruitje
- Freegold Member
Had onlangs nog gehoord dat soa's de wereld uit waren, dat dit nu voortaan onder de 'relatiegeschenken' werd gecatalogeerd. 
.
CETA...
Als er geen geld in hun zakken komt gerold zeggen de franstaligen per definitie: NEEN !!
Appelen en peren naar Canada... neen.
Waalse wapens naar Saoudi-Arabië... Tuurlijk!!!

.
CETA...
Als er geen geld in hun zakken komt gerold zeggen de franstaligen per definitie: NEEN !!
Appelen en peren naar Canada... neen.
Waalse wapens naar Saoudi-Arabië... Tuurlijk!!!
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
- Platinum Member
De tijd en de gucht
In de tijd legt de gucht uit hoe ze deze week de walen buitenspel gaan zetten in de onderhandelingen met canada.
Walgelijk artikel weeral.
Eens benieuwd of dit gaat uitkomen.
Ik ben dus tegen al die akkoorden waar de mega corporations stilaan meer macht krijgen dan de ( zogezegde ) democratieen.
Ik ben dus tegen al die akkoorden waar de mega corporations stilaan meer macht krijgen dan de ( zogezegde ) democratieen.
- Indiana Jones
- Freegold Member
Re: De tijd en de gucht
MonsantoDirkgold wrote:In de tijd legt de gucht uit hoe ze deze week de walen buitenspel gaan zetten in de onderhandelingen met canada.

Nederlandse Unilever

etc.etc.
En dan moeten we stoppen met roken .... tussen de sjoemeldiesels en andere luchtvervuiling (een niet roker in Rotterdam Rijnmond, krijgt net zoveel binnen als een wél roker met 10 sigaretten per dag) ......
En dan nog alle medicatie, die ons zg moet genezen, maar alleen door de fabrikanten zelf is getest en waarvan het resultaat van te voren vast stond. ADHD bestaat niet (is een broertje van voedselallergie, schreef de bedenker op zijn sterfbed) en de medicatie ertegen is een verdienmodel, die op latere leeftijd voor grote gezondheidsproblemen kan zorgen
Wat dan ook, hoe dan ook .... mits de mens zich niet enorm snel genetisch aanpast aan deze rotzooi, vernietigen we onszelf wel .... zelfs zonder CETA, TTIP e.d.
- doubleyou
- Gold Member
Arm België.
De roerende voorheffing bijvoorbeeld is in ons land vijf keer verhoogd op 5 jaar tijd van 15 naar 21, 25, 27 en nu 30%.
http://www.demorgen.be/opinie/de-belast ... -b49fe3c2/
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-be ... 67683.html
Reëel : http://www.debtagency.be/nl_index.asp
Met een staatsschuld van bijna 110% van het BBP
SCHULD OP 30.09.2016
FEDERALE STAAT
406 235 189 368,76 EUR
Schatting : http://www.staatsschuldmeter.be/
Vanaf morgen gaan de beslissers van de regering zich buigen over een eventuele aanpassing of nieuwe alcoholwetgeving , en discussiëren waar ze naartoe willen.
Hou je vast : want hier zal het naartoe gaan :
* Méér, nog meer taks op een pintje
* Méér, nog meer taks op drankverkoop
* Méér belasting op zaken die in het openbaar (lees "de terrassen") alcohol schenken.
Na het aanvechten van de fritkotcultuur in België (waarbij in elke gemeente wel enkele frietkoten zich op de pleintjes bevo(i)nden), en die men met mondjesmaat wil dwingen naar vaste gebouwen ipv een kot op't plein...gaat men nu een aanval op onze terrascultuur lanceren.
Op naar een maatschappij waar ieder die een sigaretje wil roken, of een pintje wil drinken dat thuis zal moeten doen. Al dan niet achter gesloten deuren, in de tuin of op het terras.
Op naar een maatschappij met enkel nog thee- en koffiehuizen? Tsss...
Indien het écht die richting moet uit gaan, dan moet ik overgaan tot volgende omschrijving : regeringsleiders...onnozelaars...cultuurbarbaren.
Gebruik voor 1 keer je verstand, en stop met elke extra cent taks en belasting voor de burgers.
De roerende voorheffing bijvoorbeeld is in ons land vijf keer verhoogd op 5 jaar tijd van 15 naar 21, 25, 27 en nu 30%.
http://www.demorgen.be/opinie/de-belast ... -b49fe3c2/
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-be ... 67683.html
Reëel : http://www.debtagency.be/nl_index.asp
Met een staatsschuld van bijna 110% van het BBP
SCHULD OP 30.09.2016
FEDERALE STAAT
406 235 189 368,76 EUR
Schatting : http://www.staatsschuldmeter.be/
Vanaf morgen gaan de beslissers van de regering zich buigen over een eventuele aanpassing of nieuwe alcoholwetgeving , en discussiëren waar ze naartoe willen.
Hou je vast : want hier zal het naartoe gaan :
* Méér, nog meer taks op een pintje
* Méér, nog meer taks op drankverkoop
* Méér belasting op zaken die in het openbaar (lees "de terrassen") alcohol schenken.
Na het aanvechten van de fritkotcultuur in België (waarbij in elke gemeente wel enkele frietkoten zich op de pleintjes bevo(i)nden), en die men met mondjesmaat wil dwingen naar vaste gebouwen ipv een kot op't plein...gaat men nu een aanval op onze terrascultuur lanceren.
Op naar een maatschappij waar ieder die een sigaretje wil roken, of een pintje wil drinken dat thuis zal moeten doen. Al dan niet achter gesloten deuren, in de tuin of op het terras.
Op naar een maatschappij met enkel nog thee- en koffiehuizen? Tsss...
Indien het écht die richting moet uit gaan, dan moet ik overgaan tot volgende omschrijving : regeringsleiders...onnozelaars...cultuurbarbaren.
Gebruik voor 1 keer je verstand, en stop met elke extra cent taks en belasting voor de burgers.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
-
- Bronze Member
Alcohol is vorig jaar nog maar duurder geworden, vooral sterke drank werd toen hard getroffen. Met als resultaat dat meer en meer Belgen het in het buitenland gaan kopen.