Hooimijt oktober 2013

Dutch language haystack
Post Reply
Indiana Jones
Freegold Member

Re: Hooimijt oktober 2013

Post by Indiana Jones »

Tsjah ..... zeg het maar. In een uurtje van $1275 naar $1320 .... lijkt op een vroege LBMA shortsqueeze ????
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Gwyde
Platinum Member

Post by Gwyde »

Indiana Jones wrote:Tsjah ..... zeg het maar. In een uurtje van $1275 naar $1320 .... lijkt op een vroege LBMA shortsqueeze ????
't Moet niet altijd naar beneden gaan. Een beetje onvoorspelbaarheid doet weinig kwaad.
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Gwyde wrote:
Indiana Jones wrote:Tsjah ..... zeg het maar. In een uurtje van $1275 naar $1320 .... lijkt op een vroege LBMA shortsqueeze ????
't Moet niet altijd naar beneden gaan. Een beetje onvoorspelbaarheid doet weinig kwaad.
Neuh .... maar dit soort forse spikes zie je meestal in NY opdoemen, maar vrijwel nooit in London .... dus vroeg me af, wat er aan de hand is ...
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Indiana Jones wrote: Neuh .... maar dit soort forse spikes zie je meestal in NY opdoemen, maar vrijwel nooit in London .... dus vroeg me af, wat er aan de hand is ...
Misschien Paul die een HFT algoritme laat proefdraaien als testcase voor het grote werk in januari...
Patience. Use the force. Think.
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Of misschien gewoon geschiedenis die zich herhaalt...

Gold Surged 17% In 15 Trading Days After Last Debt Ceiling Extension In 2011

Link Artikel
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

The 90% club....

Tijd om de vogelpik-techniek toe te passen :shock:

Link Artikel

Image
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Indiana Jones wrote:Neuh .... maar dit soort forse spikes zie je meestal in NY opdoemen, maar vrijwel nooit in London .... dus vroeg me af, wat er aan de hand is ...
Voor jouw "papier-positie" is het niet zo positief :?

Het is natuurlijk nu nog de vraag hoe NY gaat reageren want voor hetzelfde geld wordt de spike gewoon in de andere richting herhaald. :|
Het doet met toch vaak denken aan Pong.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:
Indiana Jones wrote:Neuh .... maar dit soort forse spikes zie je meestal in NY opdoemen, maar vrijwel nooit in London .... dus vroeg me af, wat er aan de hand is ...
Voor jouw "papier-positie" is het niet zo positief :?

Het is natuurlijk nu nog de vraag hoe NY gaat reageren want voor hetzelfde geld wordt de spike gewoon in de andere richting herhaald. :|
Het doet met toch vaak denken aan Pong.
kweetutniet .... heb het vanmorgen in London aangezien, daarna voor opening NY geplot en 15 min voor opening gold-comex short gegaan op $1.321. Ik vindt een opwaardse goudspike in enkele uren van ruim $40 in een gold-bearmarket nogal wat, in de goudbull heb ik dacht ik max. $50 op een dag gezien en zelf die moesten eerst nog $25 terug voordat de trend verder omhoog kon.
De meerjaars vooruitzichten voor de USA zijn niet best, maar op de kortere termijn doet EU het nog veel slechter. Gezien het graaien van de overheden, wordt het geld met de dag zenuwachtiger ... wil de EU uit en juist in alles waarin snel nog wat geld te verdienen valt. Dat is momenteel naar mijn mening niet goud.! Ik hoop er vandaag weer uit te zijn, liefst met een winstje natuurlijk .... :)
Dirkgold
Platinum Member

boehahahahha

Post by Dirkgold »

http://www.telegraaf.nl/dft/goeroes/and ... dem__.html

We beschermen een trade positie dan ook altijd met een stop loss niveau. In dit geval plaatsen wij dat op $ 1.320.

lekker uitgestopt dan.

:D
Indiana Jones
Freegold Member

Re: boehahahahha

Post by Indiana Jones »

Dirkgold wrote:http://www.telegraaf.nl/dft/goeroes/and ... dem__.html

We beschermen een trade positie dan ook altijd met een stop loss niveau. In dit geval plaatsen wij dat op $ 1.320. lekker uitgestopt dan.
:D
berichtje is van 11 oktober, vanaf dat moment is goud nog $40 verder gezakt (zoals hij voorzag) en kan hij een leuke trade gedaan hebben, toch ......
Post Reply