Waarom zou iemand betalen voor die info van GI ? omdat ie toevallig op juiste moment in goud is gestapt ?
hij is nog nooit op een kritische opmerking ingegaan verder, het is een langspeelplaat die is blijven hangen wat mij betreft.
Armstrong staat wel als een huis.
november wordt cruciaal ! geen eurobonds is einde EUR in 2012 ...
Hooimijt Oktober 2011
- Paul
- Platinum Member
Re: Hooimijt Oktober 2011
"Taxes are a barbaric relic of the past"
-
- doubleyou
- Gold Member
Gold at a Major Crossroads
Gold at a Major Crossroads
by Toby Connor - Gold Scents
Published : October 10th, 2011
http://www.24hgold.com/english/news-gol ... 7640G10020
Voor wat het waard is, hierbij een blogger's visie met een 10-tal mooie grafieken bij.
Ik pretendeer niet om ook maar iets te kennen van TA, dus zie maar of je er iets uithaalt...
Voor mij is en blijft edelmetaal bezit een fundamentele beslissing.
by Toby Connor - Gold Scents
Published : October 10th, 2011
http://www.24hgold.com/english/news-gol ... 7640G10020
Voor wat het waard is, hierbij een blogger's visie met een 10-tal mooie grafieken bij.
Ik pretendeer niet om ook maar iets te kennen van TA, dus zie maar of je er iets uithaalt...
Voor mij is en blijft edelmetaal bezit een fundamentele beslissing.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
-
- Gold Member
http://nl.wikipedia.org/wiki/M1_Abrams. En er moet ook 200 keer voor heen en weer gevlogen en dat wordt uit de volgende pot betaald, immers "af fabriek"

- Boefke
- Silver Member
Hoi Paul, dacht al dat het niet lang kon duren dat ik je hier zou tegenkomen...welkom.Paul wrote:Waarom zou iemand betalen voor die info van GI ? omdat ie toevallig op juiste moment in goud is gestapt ?
hij is nog nooit op een kritische opmerking ingegaan verder, het is een langspeelplaat die is blijven hangen wat mij betreft.
Liever ga ik hier niet in op de discussie die je probeert aan te zwengelen omtrent de expertise van GI. Voor mij staat zijn inzicht wel op eenzame hoogte ten op zichte van ons "newbies". Mijn ervaring is dat hij ruimschoots de tijd neemt om concrete vragen te beantwoorden, mits met het juiste doel gesteld.
Dus dat van een langspeelplaat vind ik niet respectvol. Betalen vind ik geen probleem, maar het is nu (schijnbaar) onduidelijk wie je betaalt. Vermoedens heb ik daar wel van, maar duidelijk krijgen we dit niet. Als iets niet duidelijk wordt gemaakt heeft dit een reden, en dus is alles verre van transparant.
Over Armstrong valt in ieder geval genoeg te zeggen, en we weten je standpunt hierin. Hoop dat we daar nog mooie en opbouwende discussies over kunnen voeren hier. Maar dat November cruciaal gaat worden lijkt er wel op ja....we zullen afwachten.
- Boefke
- Silver Member
http://www.ted.com/talks/view/lang/eng//id/229
Dit is persoonlijk voor mij hoe het voelt wanneer je tot de essentie van Freegold komt. Kijk en huiver..
Dit is persoonlijk voor mij hoe het voelt wanneer je tot de essentie van Freegold komt. Kijk en huiver..
- Paul
- Platinum Member
dag boefke, ja logisch en dank,Boefke wrote:Hoi Paul, dacht al dat het niet lang kon duren dat ik je hier zou tegenkomen...welkom.Paul wrote:Waarom zou iemand betalen voor die info van GI ? omdat ie toevallig op juiste moment in goud is gestapt ?
Liever ga ik hier niet in op de discussie die je probeert aan te zwengelen omtrent de expertise van GI. Voor mij staat zijn inzicht wel op eenzame hoogte ten op zichte van ons "newbies". Mijn ervaring is dat hij ruimschoots de tijd neemt om concrete vragen te beantwoorden, mits met het juiste doel gesteld.
Dus dat van een langspeelplaat vind ik niet respectvol. Betalen vind ik geen probleem, maar het is nu (schijnbaar) onduidelijk wie je betaalt. Vermoedens heb ik daar wel van, maar duidelijk krijgen we dit niet. Als iets niet duidelijk wordt gemaakt heeft dit een reden, en dus is alles verre van transparant.
Over Armstrong valt in ieder geval genoeg te zeggen, en we weten je standpunt hierin. Hoop dat we daar nog mooie en opbouwende discussies over kunnen voeren hier. Maar dat November cruciaal gaat worden lijkt er wel op ja....we zullen afwachten.
ik kijk even of het wat wordt hier. dat rasta erachter zit maakt het alvast veelbelovend,
dat was een van de mensen bij goud.com die wel verder wou kijken.
Ik heb dan ook niet zo heel veel respect voor hem(GI), dus weinig respectvol kan,
heb nooit een antwoord gezien als hem de vraag niet uitkwam.
hier een ander forum eh
dan mag dat best gezegd denk ik dan
we hoeven er ook niet over in discussie verder
maar lijkt me iig onzinnig(haha) dat we hier gaan discussiëren over wat iemand anders op een ander forum te zeggen heeft toch ?
me thinks so
"Taxes are a barbaric relic of the past"
-
- Gold Member
Hoi Boefke, jij staat ook op eenzame hoogte hoorLiever ga ik hier niet in op de discussie die je probeert aan te zwengelen omtrent de expertise van GI. Voor mij staat zijn inzicht wel op eenzame hoogte ten op zichte van ons "newbies". Mijn ervaring is dat hij ruimschoots de tijd neemt om concrete vragen te beantwoorden, mits met het juiste doel gesteld

Enfin, herhaling is de kracht van reklame voor de inmiddels bijna 'besloten goudbeleggingsclub'.
-
- Gold Member
De mevrouw met twee hersenhelften in haar hand?Boefke wrote:http://www.ted.com/talks/view/lang/eng//id/229
- Rasta
- Gold Member
Even dan een gewetensvraag. Betaal je dan wel (of zou je willen betalen) $2500 voor Armstrong zijn seminar?Paul wrote:Waarom zou iemand betalen voor die info van GI ?
...
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair