We kunnen ons optrekken aan het feit dat we na 2015.75 met z'n +500 hier gaan zijn.

Spruitje wrote:Weinig volatiliteit hier in deze augustus-draad, als het zo verder blijft gaan kunnen we misschien 2 volle pagina's halen met dank aan Leo met z'n citaat van de Chinese Professor Kuing Yamang.
We kunnen ons optrekken aan het feit dat we na 2015.75 met z'n +500 hier gaan zijn.
Begot, als het moet...... we kunnen nog wel wat pagina's vullen....Spruitje wrote:Weinig volatiliteit hier in deze augustus-draad, als het zo verder blijft gaan kunnen we misschien 2 volle pagina's halen met dank aan Leo met z'n citaat van de Chinese Professor Kuing Yamang.
Lees en gij zult weten:cavajo wrote:IRIS,
Momenteel leer ik bij over godsdiensten.....
Ik kende het bestaan van Jehidi's niet.., wist niet of ze met honderden, zoniet met miljoenen waren.
Heb ook nooit gedacht dat dit een gemeenschap was ( is ) die uit Irak kwam ( komt ).
Vraag me ook ( wellicht onterecht) af of deze bevolkingsgroep in de vorige geschiedenis
een respectvolle plaats had.
En, kan mij inbeelden dat : als er gedoogbeleid was.. dat het via zone genoten.... de Koerden waren.
Cavajo
Indiana Jones wrote:Lees en gij zult weten:cavajo wrote:IRIS,
Momenteel leer ik bij over godsdiensten.....
Ik kende het bestaan van Jehidi's niet.., wist niet of ze met honderden, zoniet met miljoenen waren.
Heb ook nooit gedacht dat dit een gemeenschap was ( is ) die uit Irak kwam ( komt ).
Vraag me ook ( wellicht onterecht) af of deze bevolkingsgroep in de vorige geschiedenis
een respectvolle plaats had.
En, kan mij inbeelden dat : als er gedoogbeleid was.. dat het via zone genoten.... de Koerden waren.
Cavajo
http://nl.ask.com/wiki/Jezidi's?lang=nl ... ap=ask.com
Bezoek de yezidi gemeenschap in Brussel of Luik en gij zult (deels) ervaren. Hun godsdienst lijkt ouder dan de Islam of Christendom
I knowcavajo wrote:INDY,
wij kennen elkaar niet....
Maar wees gerust :
ik schrijf dit ' uiterst respectvol '.