Mijn vermoeden, meer is het niet, is dat die 1045 idd weerstand gaat geven.Leo3.14 wrote:Dow maakt aanstalten om 30.000 te doen.
Goud is nergens voor nodig.
Hop de vuilbak binnen.
Als we onder de 1000$ belanden, ligt de weg naar 700-800$ open volgens fibo.
Kijken of de 1045$ van India-aankoop destijds houdt.
Panic géneral in elk geval bij de grote jongens.
Bij keytrade passeerde net een order van 200.000€ papiergoud short.
Op de één of andere manier zitten dit soort events vaak in de hoofden van traders, maar als de goldcommunity weer luidkeels begint te juigen dat op 1045 het einde eindelijk in zicht is, zie ik goud nog verder terugvallen ....... tot het moment dat de kelen schor geschreeuwd zijn, niemand er meer geloof in heeft en grote beleggers er weer heil in gaan zien.
Als MA idd gelijk heeft dat de staatsleningen crisis zich vanaf +/- 2016 gaat uitrollen, zie ik het er wel van komen dat goud in gelijke tred met de USD omhoog gaat ipv anti-dollar wordt het dan anti-euro en kan de bull zich weer hervatten. Snel zal goud dan in eerste instantie niet oplopen, want eerst moet er weer vertrouwen in komen bij de kleine beleggers. Die zullen ws boven de 1700 weer beginnen met instappen, zich boven de 2000 helemaal gaan volladen en dan heeft goud weer een volgende top bereikt en zal weer corrigeren