Nou nee. Gewoon het spul wegleggen en hier wat rondlezen en soms wat proberen te zeggen geeft al genoeg drukte.Rasta wrote:Daar zeg je zowaar wat. Ik vind het ook zwaar irritant al die reclame op een site, en gebruik al normaal Adblock Plus om die zooi er uit te krijgen. Vind het nu ook wel lekker rustig. Maar zoveel zielen, zoveel meningen. Misschien zijn er wel mensen die de real-time grafieken missen in de kop?Adamus wrote:Had ie maar moeten gaan podcasten of podcastinterviews gevenmaar lijkt me iig onzinnig(haha) dat we hier gaan discussiëren over wat iemand anders op een ander forum te zeggen heeft toch ?![]()
Het is hier in ieder geval rustiger en ik heb hier de dagprijs van goud nog niet langs zien komen. Heerlijk.
Hooimijt Oktober 2011
-
- Gold Member
Re: Hooimijt Oktober 2011
- Boefke
- Silver Member
Re: Mijlpaal
En begint vorm te krijgen......komt goed, alles op zijn tijd.Rasta wrote:Het forum is vandaag precies 1 week oud
Die dagprijs is wellicht interessant wanneer je wilt bijkopen, anders zie ik het net zo lief niet.....maakt je hoofd op hol.
-
- Gold Member
Re: Mijlpaal
Boefke wrote:En begint vorm te krijgen......komt goed, alles op zijn tijd.Rasta wrote:Het forum is vandaag precies 1 week oud
Die dagprijs is wellicht interessant wanneer je wilt bijkopen, anders zie ik het net zo lief niet.....maakt je hoofd op hol.
Iedere keer kijken hoeveel digits je had kunnen hebben...liever niet.
- Indiana Jones
- Freegold Member
Vooruit dan maar:KariZ wrote:Ikdurf het bijna niet te zeggen maar ik mis um wel.Rasta wrote: Misschien zijn er wel mensen die de real-time grafieken missen in de kop?
Wellicht gewenning?!?
Eerlijk is eerlijk ik keek meestal elke paar uur ff wat de prijs is/was.
Welke sites gebruiken jullie dan door de dag heen om ff te checken?
http://www.24hgold.com/english/Gold_sil ... money=Euro
Zilver EN Goud, in euro's, in dollars, in troy ounces en in grammen .... live streaming op één webpagina.
Hoppa .....

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
- Indiana Jones
- Freegold Member
WTF is "Registered users: Google [Bot]"
ik zie dit onderaan de pagina, maar niet bij de members ??
Everything that needs to be said has already been said.
- Rasta
- Gold Member
Wel, dat is natuurlijk "Google". Die komt ook af en toe buurten, om zijn eigen indexen bij te werken. Die noemen ze "Google bot" voor intimiIndiana Jones wrote:WTF is "Registered users: Google [Bot]"

Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
-
- Gold Member
KariZ wrote:Ikdurf het bijna niet te zeggen maar ik mis um wel.Rasta wrote: Misschien zijn er wel mensen die de real-time grafieken missen in de kop?
Wellicht gewenning?!?
Eerlijk is eerlijk ik keek meestal elke paar uur ff wat de prijs is/was.
Welke sites gebruiken jullie dan door de dag heen om ff te checken?
Mis je het Belgische nieuws hier al? Een nieuwe staatsbank heeft ze weer verenigd

- Paul
- Platinum Member
geen gewetensvraagRasta wrote:Even dan een gewetensvraag. Betaal je dan wel (of zou je willen betalen) $2500 voor Armstrong zijn seminar?Paul wrote:Waarom zou iemand betalen voor die info van GI ?
...
Armstrong staat wel als een huis.
volmondig ja
ik heb serieus overwogen om te gaan zelfs
ik heb hekel aan vliegen en aan de states, combinatie al helemaal hel,
en kan de centen niet echt missen. ik zou dr goud voor moeten verkopen
was het in londen dan had ik alles verkocht desnoods
dus ja. ik zou graag gaan
kennis en perspectief zijn alles
meer waard dan welke precious metal dan ook
"Taxes are a barbaric relic of the past"
- Rasta
- Gold Member
Ik pik er even de laatste zin uit. Zo waar. Daarom gaat het ook veelal mis als kinderen het vermogen erven van papa en mama, als die kinderen niet geleerd hebben om er mee om te gaan. Jagen ze in een paar jaar het geld er doorheen om vervolgens op te grote voet door te gaan en in de goot te eindigen. Kennis koopt je alles, geld niet.Paul wrote:....
kennis en perspectief zijn alles
meer waard dan welke precious metal dan ook
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
-
- Gold Member
Ik zie nu pas dat het MA feestje in USA te doen is