Het klopt gewoon niet.
Hij zegt dat hij op zijn eiland zou kunnen zitten, maar vraagt nu wel 500$ voor iets dat hij in feite de voorbije jaren altijd openlijk heeft verkondigd. De bodem in goud ergens ten laatste eind 2015-begin 2016. Wat eigenlijk al een toegeving is.
Wat bij mij niet zal pakken, en waar hij in feite nu mee begint, dat is de datums beginnen aanpassen, TIME en PLACE en dit en dat en daardoor is die en die transition niet compleet en daardoor datum dit en datum dat. Ik dacht dat zijn Socrates dat allemaal op voorhand kon voorspellen? Maar nu en straks is het weer helemaal anders? Met alle Chinezen maar niet met den dezen.
Maar weet je, het maakt geen sikkepit uit, en dat is zijn grootste verdienste, hij heeft zijn nek heel diep uitgestoken met zijn BIG BANG dus nog voor het decennium uit is zullen we weten wat er nu precies van Armstrong aan is!!!
En datums wijzigen is een indicatie dat hij zich vergist heeft. We zijn nog zover niet maar ik hou het n-a-u-w-g-e-z-e-t in de gaten.
Martin A. Armstrong - Economics
- Spruitje
- Freegold Member
Re: Martin A. Armstrong - Economics
2015.75 is zover niet meer af. Misschien marge geven tot eind 2016, alhoewel 1 maand RUIM zou moeten volstaan als de klok toch zo goed afgesteld staat.Spruitje wrote:(Bron: The Rise & Fall of the Euro --> laatste pagina)The collapse of the Euro appears to be due no later than 17.2 years from its birth making
the ideal target 2016.202 just 23.5 weeks ideally AFTER the peak on this current Economic
Confidence Model wave 2015.75
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
- Bronze Member
Ik snap het ook niet echt wie al die rapporten en subscripties koopt, met zaken zoals 1/10de Kruger voor een jaar toegang moet je bij mij niet afkomen
. In het geval van Armstrong is dat denk ik vooral voor zijn zakelijke klanten die $500 spenderen alsof het niets is.
Ben erg benieuwd of die 2015.75 gaat uitkomen, maar als ik het mij goed herinner heeft hij al geschreven dat je op die datum geen vuurwerk moet verwachten. Net zoals er voor de gewone man in september 476, wat achteraf de boeken in ging als het einde van het West-Romeinse Rijk, eigenlijk ook niet veel veranderde.

Ben erg benieuwd of die 2015.75 gaat uitkomen, maar als ik het mij goed herinner heeft hij al geschreven dat je op die datum geen vuurwerk moet verwachten. Net zoals er voor de gewone man in september 476, wat achteraf de boeken in ging als het einde van het West-Romeinse Rijk, eigenlijk ook niet veel veranderde.
-
- Silver Member
Jeetje, straffe kost,Spruitje wrote:2015.75 is zover niet meer af. Misschien marge geven tot eind 2016, alhoewel 1 maand RUIM zou moeten volstaan als de klok toch zo goed afgesteld staat.Spruitje wrote:(Bron: The Rise & Fall of the Euro --> laatste pagina)The collapse of the Euro appears to be due no later than 17.2 years from its birth making
the ideal target 2016.202 just 23.5 weeks ideally AFTER the peak on this current Economic
Confidence Model wave 2015.75
zich vergissen over zoiets delicaats zou toch al precair zijn. Vooral Socrates indachtig.
Maar omwille van die en die transitie die niet compleet is, gewoon even de datum bijstellen straks? Zo is het niet moeilijk.
-
- Silver Member
Akkoord, maar over de bodem in goud was ie wel duidelijk tot begin dit jaar en over precieze datums BIG BANG ook, en over vervanging WereldHandelsValuta ook enz.Zytom wrote:Ik snap het ook niet echt wie al die rapporten en subscripties koopt, met zaken zoals 1/10de Kruger voor een jaar toegang moet je bij mij niet afkomen. In het geval van Armstrong is dat denk ik vooral voor zijn zakelijke klanten die $500 spenderen alsof het niets is.
De tijd begint te dringen voor Armstrong.
Nu ja, voor Another en co ook

- Spruitje
- Freegold Member
Er vanuit gaand dat er een crash gaat zijn en je moet kiezen zou ikzelf ook altijd voor oktober gaan. (en dat zou dan ook zijn op basis van het verleden).
Ik geef hem nog altijd het voordeel van de twijfel, volg hem maar handel niet volgens z'n visie.
Louter evaluatie.
Ik geef hem nog altijd het voordeel van de twijfel, volg hem maar handel niet volgens z'n visie.
Louter evaluatie.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Indiana Jones
- Freegold Member
Hij ventileert bij tijd en wijle zijn eigen TA interpretatie, maar meldt daarbij altijd dat het zijn mening is en dat de computer beslist.Ben2 wrote:Het klopt gewoon niet.
Hij zegt dat hij op zijn eiland zou kunnen zitten, maar vraagt nu wel 500$ voor iets dat hij in feite de voorbije jaren altijd openlijk heeft verkondigd. De bodem in goud ergens ten laatste eind 2015-begin 2016. Wat eigenlijk al een toegeving is.
Wat bij mij niet zal pakken, en waar hij in feite nu mee begint, dat is de datums beginnen aanpassen, TIME en PLACE en dit en dat en daardoor is die en die transition niet compleet en daardoor datum dit en datum dat. Ik dacht dat zijn Socrates dat allemaal op voorhand kon voorspellen? Maar nu en straks is het weer helemaal anders? Met alle Chinezen maar niet met den dezen.
Maar weet je, het maakt geen sikkepit uit, en dat is zijn grootste verdienste, hij heeft zijn nek heel diep uitgestoken met zijn BIG BANG dus nog voor het decennium uit is zullen we weten wat er nu precies van Armstrong aan is!!!
En datums wijzigen is een indicatie dat hij zich vergist heeft. We zijn nog zover niet maar ik hou het n-a-u-w-g-e-z-e-t in de gaten.
Ook voor goud !
De te bereiken top is afhankelijk van de low die in deze wave gezet wordt.
Hoe laag die low precies gaat worden, weet Martin niet en Socrates ook niet. Martin heeft slechts een 'hunch'
Het is echter wél zo, dat o.b.v. de low ... Socrates de nieuwe top indicatief gaat berekenen en ....
met name het moment waarop die gezet wordt.
Het moment is veel belangrijker dan de hoogte en thans nog is de verwachting dat dit op de top van de
ganse goldbul $5000 wordt, maar kan net zo goed 4k; 3k maar ook 6k of 7k zijn.
Het maximale zou 12k kunnen zijn, maar dat is ... gegeven de huidige omstandigheden ... uitermate onwaarschijnlijk.
Jouw vraag omtrent het 'datums wijzigen' heb ik wel een antwoord op.
Immers, als bv goud op datum xx-xx-xxxx een bepaalde prijs noteert,
dan is zeker dat er op die datum een ommekeer volgt.
Doet goud dat niet of net niet, dan volgt die ommekeer op een latere
(ook reeds door Socrates genoemde) datum.
Dan lijkt het alsof Martin met de data schuift, maar dat doet hij dus niet.
Dat gezegd hebbende, is Martin maar een mens net zoals ieder ander en spuugt zijn computer de meest waarheidsgetrouwe
voorspellingen uit ten aanzien van TIJD. Wanneer gaat de trend omdraaien; wanneer gaat iets corrigeren; wanneer dit- en wanneer dat.
En als het niet 'dan' is omdat de prijs niet 'zus & zo' wat is dan het volgende beslis moment.
Dat maakt Socrates veel betrouwbaarder dan willekeurig welke voorspeller dan ook,
maar GEEN GOD

En juist in het onbegrip van bovenstaande, zit de verwarring en komen de ladingen kritiek uit voort.
Hij heeft een persoonlijk prijsgevoel, Socrates voorspelt op welk moment wat gebeurt,
maar de twee tezamen kunnen niet voor GOD spelen

Dat hij nu $500 voor het nieuwe goudrapport berekent ... ach, wat doet het ertoe.
Degenen die het vorige goudrapport hebben, belooft hij een update en dan hebben
diegenen voordeel tov de huidige instappers, want ik verwacht niet dat het nieuwe
rapport veel meer zal brengen dan het oude .... behalve dan, dat het wat meer
up-to-date is omdat we wat verder in de tijd zijn

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
But since no one was listening, everything must be said again.
- doubleyou
- Gold Member
Opinion. Bounce. Time. Price.
Gold & The Perpetual Nasty Emailers
http://www.armstrongeconomics.com/archives/35771
Artikel zerohedge :
http://www.zerohedge.com/news/2015-08-0 ... y-bet-gold
Gold & The Perpetual Nasty Emailers
http://www.armstrongeconomics.com/archives/35771
Artikel zerohedge :
http://www.zerohedge.com/news/2015-08-0 ... y-bet-gold
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
-
- Gold Member
Ik zie het aankomend keerpunt van Armstrong eerder als een fundamenteel keerpunt,
eerder dan een keerpunt in één of andere 'koers' van indices of goud..
De lancering van Windows 10 bvb, zou zoiet kunnen zijn.
Lees de gebruikersvoorwaarden.
Shocking.
Bye, bye privacy, bye bye vrijheid .
Gratis te downloaden.
Sjust op knoppeke ' I agree' pushen en total control is uwen gebuur.

De lancering van Windows 10 bvb, zou zoiet kunnen zijn.
Lees de gebruikersvoorwaarden.
Shocking.
Bye, bye privacy, bye bye vrijheid .
Gratis te downloaden.

Sjust op knoppeke ' I agree' pushen en total control is uwen gebuur.

Goud is een cyclisch edelmetaal
-
- Silver Member
Is ook zo volgens hem,Leo3.14 wrote:Ik zie het aankomend keerpunt van Armstrong eerder als een fundamenteel keerpunt,
keerpunt van public naar private,
tegen de Overheid,
en goudstijging is (zou) daar onderdeel van (moeten) zijn.