Martin A. Armstrong - Economics
- Indiana Jones
- Freegold Member
Re: Martin A. Armstrong - Economics
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
- Spruitje
- Freegold Member
Bloedmaan vannacht... dicht bij 2015.75.
Volgende bloedmaan 2033 (dicht bij 2032.95)

Volgende bloedmaan 2033 (dicht bij 2032.95)

Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Indiana Jones
- Freegold Member
- Indiana Jones
- Freegold Member
-
in 48 minutes ... cool thanks!Indiana Jones wrote:today's broadcast 20:50 London Timezone:
http://www.theforecaster-movie.com/en/live-broadcasts/
edit: wtf ... de teller gaat omhoog!! Ik heb het dus gemist :S
edit 2: ah, het is betalen ... jonges toch ... alles en iedereen wordt hier met de grond gelijk gemaakt vanaf de seconde ze geld durven vragen maar voor Armstrong geldt die regel blijkbaar niet. Armstrong is interessant maar op dit vlak is hij toch in hetzelfde bedje ziek. De man met dé AI computer die de markten kan voorspellen en dus praktisch de rijkste man ter wereld zou moeten zijn ... maar wel 18 euro vragen voor informatie die volgens hem zelf de wereld kan redden als de mensen maar zouden luisteren. Leg me dat maar eens uit.
En kom me aub niet vertellen dat het geld kost om een video op het internet te zetten ...
(ben gefrustreerd want heb geen paypal account en je kan alleen daarmee toegang krijgen)
-
- Bronze Member
Even meegeven voor wie de film wil zien: die is al een tijdje te verkrijgen via de piratenbaai
.

- Spruitje
- Freegold Member
Ik had net hetzelfde... die stond in 'n tabblad open en ik ging kijken en die was aan het bijtellen ipv het aftellen.Miin wrote:in 48 minutes ... cool thanks!Indiana Jones wrote:today's broadcast 20:50 London Timezone:
edit 2: ah, het is betalen ... jonges toch ... alles en iedereen wordt hier met de grond gelijk gemaakt vanaf de seconde ze geld durven vragen maar voor Armstrong geldt die regel blijkbaar niet. Armstrong is interessant maar op dit vlak is hij toch in hetzelfde bedje ziek. De man met dé AI computer die de markten kan voorspellen en dus praktisch de rijkste man ter wereld zou moeten zijn ... maar wel 18 euro vragen voor informatie die volgens hem zelf de wereld kan redden als de mensen maar zouden luisteren. Leg me dat maar eens uit.

Dan maar naar beneden gescrold en toen zag ik het ook, het was betalend.
Ik heb de man in mei in Leuven al gezien (met Q&A), zijn filmpje heb ik gezien maar ik kon even goed naar Star Trek gaan kijken (heb er weinig van opgestoken) Z'n Q&A was 'n herhaling van wat je op z'n site kon lezen.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
I know, ik was er ook bij in Leuven ... 't ging mij gisteren niet om de film maar om de live Q&A met " de wereld"Spruitje wrote:Ik had net hetzelfde... die stond in 'n tabblad open en ik ging kijken en die was aan het bijtellen ipv het aftellen.Miin wrote:in 48 minutes ... cool thanks!Indiana Jones wrote:today's broadcast 20:50 London Timezone:
![]()
![]()
![]()
Dan maar naar beneden gescrold en toen zag ik het ook, het was betalend.
Ik heb de man in mei in Leuven al gezien (met Q&A), zijn filmpje heb ik gezien maar ik kon even goed naar Star Trek gaan kijken (heb er weinig van opgestoken) Z'n Q&A was 'n herhaling van wat je op z'n site kon lezen.
-

Ik snap dit toch niet goed ze. Als je zijn grafiekje ziet dan is de HIGH toch voorbij en was 2015 een rebound en volgt toch een lange daling in vastgoed. En zijn uitleg zegt hij dan de we een major high nog gaan zien. wat is het nu ?The peak in real estate may have arrived. At the same time, this reflects the shift away from government bonds. Blackstone Group LP, the largest real estate fund to assemble, has come right on point. Blackstone raised $15.8 billion, creating the largest real estate fund in history. As we have warned, this reflects investment capital shifting into real estate. We may see a major high in real estate in many areas due to taxes and regulations. They are even looking at introducing property taxes in places within Europe where they did not exist before.
- Indiana Jones
- Freegold Member
Ik meen dat hij bedoelt:Duvellover wrote:
Ik snap dit toch niet goed ze. Als je zijn grafiekje ziet dan is de HIGH toch voorbij en was 2015 een rebound en volgt toch een lange daling in vastgoed. En zijn uitleg zegt hij dan de we een major high nog gaan zien. wat is het nu ?The peak in real estate may have arrived. At the same time, this reflects the shift away from government bonds. Blackstone Group LP, the largest real estate fund to assemble, has come right on point. Blackstone raised $15.8 billion, creating the largest real estate fund in history. As we have warned, this reflects investment capital shifting into real estate. We may see a major high in real estate in many areas due to taxes and regulations. They are even looking at introducing property taxes in places within Europe where they did not exist before.
huizenmarkt in zijn algemeenheid gaat verder neer na 2015 en
voor wat de triple-A locaties betreft komt er nog een top, vanwege
de vlucht van het grote geld.
Aangezien die AAA slechts een klein deel van het totale OG uitmaakt,
gaat de gemiddelde prijs van OG verder naar beneden.