1) dat kan dus zonder freegoldprincipe (zie mijn volgende post)ParsGold wrote:-Ik zie een vrije fysiek goudprijs wel zitten, maar vrijgoud zie ik niet zitten Maar je zoekt wel naar discipline vanuit de overheid?;Indiana Jones wrote: Ik blijf er dus kennelijk toch wat anders tegenaan kijken dan de meesten:
-Ik zie een vrije fysiek goudprijs wel zitten, maar vrijgoud zie ik niet zitten;
-Ik ben voor efficiëntie bij overheden, maar niet tegen elke onmogelijke prijs;
-Ik ben voor hard werken, maar wil mijn sociale gezicht ook kunnen laten zien;
-Ik ben voor Europa, zonder dat voor mij de VS over de klif hoeft.
-Ik ben voor efficiëntie bij overheden, maar niet tegen elke onmogelijke prijs Een kind van 10 kan vaak meer efficientie tentoonspreiden dan wat wij "zien" van onze overheid;
-Ik ben voor hard werken, maar wil mijn sociale gezicht ook kunnen laten zien Gaat prima samen hoor: eigen gewin voorop met oog voor de minder bedeelde;
-Ik ben voor Europa, zonder dat voor mij de VS over de klif hoeft. Niemand wil de VS over het randje zien gaan (uitzonderingen daargelaten)
2) ik snap geen bal van deze vergelijking
3) heb een filmpje van een Chinees kind dat deze zomer tot 2 maal toe door een auto werd overreden, zonder dat iemand er naar omkeek en er zelfs met een bocht omheen liep, want ze waren te druk met zichzelf (uitgebreid in de media geweest en heel gruwelijk).
4) heel veel diehard freegolders wel, zo lees/las ik in al hun postjesChinese child got hit by car twice in China. 18 people ignoring it!
http://www.youtube.com/verify_age?next_ ... FifWw6DGz8