Martin A. Armstrong - Economics

Dutch language haystack
Post Reply
Indiana Jones
Freegold Member

Re: Martin A. Armstrong - Economics

Post by Indiana Jones »

Leo3.14 wrote:Anderen verwachten wel nog een slingshot :
http://www.gold-eagle.com/article/gold- ... -year-2016
Yup .... wat Gold Eagle verwacht/voorspelt .... hoopt Armstrong, maar hij kan nog geen zekerheid geven.

Gold Eagle: 02 augustus 2015 -> I'm expecting the $1,040-$1,000 levels in gold to be tested, my low-end target on gold ranges from $875-$750
Armstrong: 11 augusuts 2016 -> Keep in mind, however, you need not move to $680. Just taking out $1045 will get everyone on the wrong side. This is a matter of timing. It appears that the trend will change after January 2017 regardless of the outcome here. Let's hope for a slingshot.

Gold Eagle: 02 augustus 2015 -> Once the 2016 bottom arrives for gold and silver, the next projected low will not arrive until 2024.
Armstrong: 06 november 2013 -> There will be a near-term high after 2016 but we are in the final stages of the last 2 waves of the ECM that peaks in 2032. Ideally, gold should invert. This means the wave 2015.75 to 2020.05 followed by 2024.35 should produce a high in 2024, a correction, and then begin to line-up with the ECM. If that happens, then the major high will be 2032, a correction, and then the highest high in purchasing power terms will be 2062 but the dollar may not exist at that time to offer a currency in which to measure that high.

En nog meer overeenkomsten .....

Het enige verschil is dat Armstrong goud niet als toekomstig betaalmiddel of geldvervanger ziet, eerder als ondergronds betaalmiddel.
En dan komen de beschuldigingen, zelfs op dit forum ..... is hij ingekocht door de banken en overheid ??? is hij anti goud ??? mag hij niet positief over de DJI zijn ???
BS .... zeker als je de voorspellingen van MA naast GoldEagle legt ....
Tenzij iedereen nu denkt dat de website waarop de verhalen van Another gepubliceerd zijn, plots door GoldmanSachs opgekocht is ???
In dat geval kun je niemand meer vertrouwen en al helemaal de goldguru's niet (buy,buy,buy) want die praten alleen maar in hun eigen zak, zitten er bijna altijd naast en verdienen over de ruggen van goudinvesteerders die altijd op de toppen (advies goldguru's) inkopen

;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Indiana Jones wrote:Het enige verschil is dat Armstrong goud niet als toekomstig betaalmiddel of geldvervanger ziet, eerder als ondergronds betaalmiddel.
Voor een ritje met de metro dus. ;) :lol:

Ik denk wel dat mag gezegd worden dat zijn beurs-artikels vrijwel altijd vrij toegankelijk zijn en zijn goud-artikels vrijwel enkel raadpleegbaar zijn op het betalend gedeelte. Als er met de DJI zoveel -meer- geld te verdienen gaat zijn mag hij de rollen wel omdraaien, niet?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Heb geen zin om me, of hem hier te gaan verdedigen ;)

Misschien spreekt onderstaande lezing dan meer aan hier :lol:

seks door een wiskundige bril bekeken
door Prof. Dr. Jean Paul Van Bendegem (VUB)
Leo3.14
Gold Member

Post by Leo3.14 »

Het enige verschil
??

Goldeagle voorspelt de volgende low in 2024.
MA voorspelt een high in 2024.

:)

Sinds Martin op vrije voeten is,( xx jaar intussen ?) ontwaar ik een zielig parcours.
Goud is een cyclisch edelmetaal
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

Leo3.14 wrote:
Het enige verschil
??

Goldeagle voorspelt de volgende low in 2024.
MA voorspelt een high in 2024.

:)

Sinds Martin op vrije voeten is,( xx jaar intussen ?) ontwaar ik een zielig parcours.
ik ontwaar geen parcours meer, door zijn toestroom aan vele, maar vage informatie blijft het voor mij : "volle mist"
ik doe ook geen moeite meer om daar nog iets van te snappen, en wil het voor de rest op mijn simpele wijze houden : "boerenverstand"
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Boerenverstand doet het meestal ook gewoon goed. Meestal, niet altijd. Als er een hype is gaat het mis, maar die paar goldbugs die long zitten maken natuurlijk geen hype.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Image
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Image

Kan er ook beter mee leven als ik zelf op m'n duim geklopt heb dan dat iemand anders dat gedaan zou hebben. ;)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Image

Oftewel: Martin sluit niet uit dat Goud zich, technisch gezien, aan het opmaken is voor een nieuwe rally ...
maar ik lees ook over een V.S. renteverhoging in September a.s. en ben nog niet zeker dat Goud samen
met de Dollar omhoog zal gaan. Dus, wat gaat het doen ?
Ik volg mijn eigen pad, maar neem daar WEL de andere meningen in mee want alleen kan ik het niet. ;)
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:
Leo3.14 wrote:Anderen verwachten wel nog een slingshot :
http://www.gold-eagle.com/article/gold- ... -year-2016
Yup .... wat Gold Eagle verwacht/voorspelt .... hoopt Armstrong, maar hij kan nog geen zekerheid geven.

Gold Eagle: 02 augustus 2015 -> I'm expecting the $1,040-$1,000 levels in gold to be tested, my low-end target on gold ranges from $875-$750
Armstrong: 11 augusuts 2016 -> Keep in mind, however, you need not move to $680. Just taking out $1045 will get everyone on the wrong side. This is a matter of timing. It appears that the trend will change after January 2017 regardless of the outcome here. Let's hope for a slingshot.

Gold Eagle: 02 augustus 2015 -> Once the 2016 bottom arrives for gold and silver, the next projected low will not arrive until 2024.
Armstrong: 06 november 2013 -> There will be a near-term high after 2016 but we are in the final stages of the last 2 waves of the ECM that peaks in 2032. Ideally, gold should invert. This means the wave 2015.75 to 2020.05 followed by 2024.35 should produce a high in 2024, a correction, and then begin to line-up with the ECM. If that happens, then the major high will be 2032, a correction, and then the highest high in purchasing power terms will be 2062 but the dollar may not exist at that time to offer a currency in which to measure that high.

En nog meer overeenkomsten .....

Het enige verschil is dat Armstrong goud niet als toekomstig betaalmiddel of geldvervanger ziet, eerder als ondergronds betaalmiddel.
En dan komen de beschuldigingen, zelfs op dit forum ..... is hij ingekocht door de banken en overheid ??? is hij anti goud ??? mag hij niet positief over de DJI zijn ???
BS .... zeker als je de voorspellingen van MA naast GoldEagle legt ....
Tenzij iedereen nu denkt dat de website waarop de verhalen van Another gepubliceerd zijn, plots door GoldmanSachs opgekocht is ???
In dat geval kun je niemand meer vertrouwen en al helemaal de goldguru's niet (buy,buy,buy) want die praten alleen maar in hun eigen zak, zitten er bijna altijd naast en verdienen over de ruggen van goudinvesteerders die altijd op de toppen (advies goldguru's) inkopen

;)
ik kan alleen concluderen dat de de VVD middels vehikel Stef Blok alle remmen los gaat gooien vwb de woningmarkt. De EU heeft blijkbaar een deal met NL over invulling van QE. QE kent veel politieke gezichtjes m.i. en Armstrong begrijpt jota noch tittel van europa #geenruk
Post Reply