Revival van het kneusje van de klas. Meestal slaagt dit maar half... en ook hier is de weg nog lang.
Het plaatje oogt mooier dan het is. Door de 5:1 reverse split staan (bijna) alle lange-termijn aandeelhouders nog steeds stevig in het rood.
Revival van het kneusje van de klas. Meestal slaagt dit maar half... en ook hier is de weg nog lang.
Ook ikGwyde wrote: 07 Aug 2019, 12:20Revival van het kneusje van de klas. Meestal slaagt dit maar half... en ook hier is de weg nog lang.
Het plaatje oogt mooier dan het is. Door de 5:1 reverse split staan (bijna) alle lange-termijn aandeelhouders nog steeds stevig in het rood.
Zowaar de grootste verliezers van mijn portefeuille, Brixton en alexco, staan plots in de plus. Brixton had ik enkele maanden geleden nog mentaal afgeschreven. Raar beestjes die zilvermijnen.Indiana Jones wrote: 08 Aug 2019, 08:43 Ik heb het in de mijnen nooit zo goed gedaan .. zo gewonnen, zo geronnen![]()
Ik heb EGO er op u$8.30 uitgedaan en verlies genomen.Gwyde wrote: 07 Aug 2019, 23:12 Eldorado laat bvb meer dan 8% liggen.
Op een dag waar de edelmetalen de pan uitswingen gaat bijna 25% van de miners lager postvatten.