Even voor de duidelijkheid je nationaliteit (NL) meegeven voor de vlaamse forumleden (poepen).Indiana Jones wrote:...Die zoon en dochter houden (als ze goed naar de overheid luisteren) straks geen tijd meer over om te poepen ...![]()

Even voor de duidelijkheid je nationaliteit (NL) meegeven voor de vlaamse forumleden (poepen).Indiana Jones wrote:...Die zoon en dochter houden (als ze goed naar de overheid luisteren) straks geen tijd meer over om te poepen ...![]()
o.k. .... was ik vergeten. In mijn genen (en soms ook in taalgebruik) ben ik Scheveninger..... met wat Haagse mix .....Spruitje wrote:Even voor de duidelijkheid je nationaliteit (NL) meegeven voor de vlaamse forumleden (poepen).Indiana Jones wrote:...Die zoon en dochter houden (als ze goed naar de overheid luisteren) straks geen tijd meer over om te poepen ...![]()
Rechtzetting : ...en in België onder andere in bed....Indiana Jones wrote:......en in België in bed .....![]()
![]()
Uit de Euro stappen? En dan, net als Zwitserland, erachter komen dat je munt te sterk is, en dat je moet mee-devalueren met je grootste export afnemer(s). Uitstappen lost niets op. Blijven stilzitten ook niet trouwens.Paul wrote:http://www.businessinsider.com/the-repo ... one-2012-1
we gaan dr zelf uitstappen, dat denk ik dus ook,
en DAT verhaal lees ik eigenlijk nergens
en dat verbaasd me nog het meest.
en juist daarom is het misschien wel zo waarschijnlijk wat mij betreft
datgene gebeurd wat men niet verwacht.
het gaat om VERTROUWEN