Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2012
- Spruitje
- Freegold Member
Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2012
Ze zijn vandaag weer wat van de prijs aan het afdoen precies. 

Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
- Gold Member
De vastgoedprijzen ookSpruitje wrote:Ze zijn vandaag weer wat van de prijs aan het afdoen precies.

Er is blijkbaar een eindeloze hoop papiergoud dat gedumpt kan worden. Ze doen hun best maar;-)
- Indiana Jones
- Freegold Member
Ik hou me nog maar even vast aan het grafiekje in mijn post van 6 maart j.l.Spruitje wrote:Ze zijn vandaag weer wat van de prijs aan het afdoen precies.
Kan zelfs nog even onder de 1600 dippen, maar niet teveel, anders wordt de meerjaars uptrend verstoord.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
-
- Gold Member
Spruitje wrote:Ze zijn vandaag weer wat van de prijs aan het afdoen precies.
this is a stresstest for goldbugs... I sleep well... Tweetje van Flore.
- Boefke
- Silver Member
Twitter jij ook Adamus? Of volg je het zo nu en danAdamus wrote:Spruitje wrote:Ze zijn vandaag weer wat van de prijs aan het afdoen precies.

-
- Gold Member
Ik volg het, probeer wat te rapen. Maar was er wel inmiddels achter dat Flore de KBC'er zich verstopt achter FreegoldBoefke wrote:Twitter jij ook Adamus? Of volg je het zo nu en danAdamus wrote:Spruitje wrote:Ze zijn vandaag weer wat van de prijs aan het afdoen precies.

- Boefke
- Silver Member
Ik volg het, probeer wat te rapen. Maar was er wel inmiddels achter dat Flore de KBC'er zich verstopt achter Freegold [/quote][/quote]
Mwah, die ontdekking moet niet moeilijk zijn hé
.
Tis wel interessant omdat er ook veel lezers van FOFOA actief zijn op twitter tegenwoordig. Soort koppensnellen aan het eind van de dag.

Tis wel interessant omdat er ook veel lezers van FOFOA actief zijn op twitter tegenwoordig. Soort koppensnellen aan het eind van de dag.
-
- Gold Member
Van mij heb je de vrije handSpruitje wrote:Ik zou zeggen: is dat ook op doek verkrijgbaar?

-
- Gold Member
[/quote]Boefke wrote:Ik volg het, probeer wat te rapen. Maar was er wel inmiddels achter dat Flore de KBC'er zich verstopt achter Freegold

Tis wel interessant omdat er ook veel lezers van FOFOA actief zijn op twitter tegenwoordig. Soort koppensnellen aan het eind van de dag.[/quote]
Flore post ook nog bij de vijand? Of verveelt ie zich een beetje?

http://www.goudforum.com/ en dan als binnenkomer: "wie ben ik". Kiekeboe. Iemand nog iets van hr Koenraad (GI) vernomen?
- Indiana Jones
- Freegold Member
Ik snap de 'ballen' van deze conversatie .... en snapte dat ook al niet van 'fore' dus ......
Steun tussen 1590 en 1600, meer dan je denkt, zelfs veel meer dan je denkt ....... maar garantie wél tot aan de deur zolang de papieren comex (crimex) nog bestaat, want dat is een regelrechte ponzi-sceme ....

Steun tussen 1590 en 1600, meer dan je denkt, zelfs veel meer dan je denkt ....... maar garantie wél tot aan de deur zolang de papieren comex (crimex) nog bestaat, want dat is een regelrechte ponzi-sceme ....

Everything that needs to be said has already been said.