Hooimijt Oktober 2011

Dutch language haystack
Post Reply
GOLDJAM

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by GOLDJAM »

Hallo allemaal,
bedankt wire voor de link naar hier,was een paar dagen dakloos..... :D
Thomas Lieven
Bronze Member

Robert Prechter Explains The Fed

Post by Thomas Lieven »

Money, Credit and the Federal Reserve Banking System
By Robert Prechter

An argument for deflation is not to be offered lightly because, given the nature of today’s money, certain aspects of money and credit creation cannot be forecast, only surmised. Before we can discuss these issues, we have to understand how money and credit come into being. This is a difficult chapter, but if you can assimilate what it says, you will have knowledge of the banking system that not one person in 10,000 has.

http://www.elliottwave.com/freeupdates/ ... art-I.aspx

http://www.elliottwave.com/freeupdates/ ... cleid=1853

http://www.elliottwave.com/freeupdates/ ... t-III.aspx
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Wire wrote:Idem. Dank aan de initiatiefnemer(s)! Ik probeer nog enkele oude getrouwen te bereiken via Cash/Moneytalk, de plaats waar de "hooimijt" jaren geleden vorm kreeg.

Ik kwam er ook achter dat PM's op het GoudForum niet geapprecieerd werden, laat staan kritiek geuit op het forum zelf. Die was nochtans beleefd geformuleerd en straight to the point.

Jammer dat verstandige mensen zoals Geel IJzer, RariNantes, Leo 3.14,... zich zo laten misleiden.
Inderdaad leuk om weer vaste grond onder de voeten te hebben waarvoor ook van mij 'n woord van dan aan de initiatiefnemer(s).
Wat de advocaten betreft, wie weet komen ze d'er achter dat ze 'n miskoop gedaan hebben en komen ze ons hier ook vervoegen (desnoods onder 'n andere nick).
Iemand 'n idee waarom de premies (1kg) op Gold4ex plots gedaald zijn (zaten vroeger toch rond 0.60 in verkoop en aankoop?) Nu plots 0.50 en 0.50 in aan- en verkoop. Slecht teken?

Edit @ 14:45: Inmiddels 0.50 in aankoop en 0.60 in verkoop.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Thomas Lieven
Bronze Member

The demise of the dollar

Post by Thomas Lieven »

In a graphic illustration of the new world order, Arab states have launched secret moves with China, Russia and France to stop using the US currency for oil trading

http://www.independent.co.uk/news/busin ... 98175.html

Als hier iets van waar is, zal het binnenkort heel spannend worden.
positive
Bronze Member

Post by positive »

Goeiemiddag,

heb het hier ook gevonden :)

Ziet er al niet slecht uit op korte termijn
mcduff

Post by mcduff »

Oef eindelijk iedereen terug gevonden;-) Enfin toch de bannelingen, mij inclusief:-) Ik dacht: er moet toch iemand een nieuw forum zijn gestart. Googlen naar hooimijt en goud heeft mij hier gebracht.

Groeten aan iedereen!
Boefke
Silver Member

Re: The demise of the dollar

Post by Boefke »

Thomas Lieven wrote:In a graphic illustration of the new world order, Arab states have launched secret moves with China, Russia and France to stop using the US currency for oil trading

http://www.independent.co.uk/news/busin ... 98175.html

Als hier iets van waar is, zal het binnenkort heel spannend worden.

Hallo alle "nieuwelingen"!! Ben erg blij jullie hier nu allemaal te mogen begroeten. Wat ik hier al vaker aangaf, beter laten we het verleden rusten en ons positief focussen op welke uitdagingen ons allemaal te wachten staan. Persoonlijk ben ik erg dankbaar voor wat ik allemaal heb mogen leren op het "andere" forum. De gekozen stap was een bewuste, en daarom ben ik er ook van overtuigd dat het in de ogen van diezelfde initiatief nemers de juiste was. Wellicht zit de meerwaarde van dit alles in het feit dat er nu meerdere portals zijn waardoor mensen onbekend met freegold in aanraking hiermee kunnen komen.

De members-list is groeiende, en dit geeft een goed gevoel. Ben daarom ook héél blij deze site te openen en alleen maar rode threads te zien :oops: .

Voor Thomas, dit artikel is reeds 2 jaar oud, maar ik kom het nu al elk jaar 3x op rij tegen, in Oktober....vorige jaar was ik er volgens mij ingetuimd, maar toegegeven....de info is wel interessant.
bsc2200

Post by bsc2200 »

Nog een verschoppeling die hier het gouden nest terugvindt en dan nog wel via een link op het forum van zilverboer The Silver Mountain :lol:

Veel posten zal ik niet doen, heb net de 24 pagina's van de nieuwe hooimijt doorgelezen en als ik zie wie hier ook geland is van het Goudforum, zal ik vooral lezen, luisteren en dankbaar bijleren.
Als ik info tegenkom waarvan ik denk dat jullie er ook iets aan hebben zal ik het zeker posten.

Nu moet cavajo hier nog geraken voor zijn rake bemerkingen vanuit de buik van de zelfstandige ondernemer
Hille

Post by Hille »

Goedenavond. Jullie kennen mij als Hille van het goudforum. Ik kijk hier eerst eens de kat uit de boom net zoals ik dat momenteel bij het goudforum doe. Ben na een zware heelkundige ingreep aan de beterhand.

Johannes
Hille

Post by Hille »

Wordt iedere post eerst gecontroleerd voor hij te lezen is?

Johannes
Post Reply