vanwege de aanstaande kredietverlaging van de USA moesten we het putteke in zo blijkt nu.
geen game over maar terug naar start. wat een rotte markt toch!
enfin, diegenen die hun portefeuille herschikken rond nieuwjaar zullen moeten leren dat op een meer willekeurige datum in het jaar te doen ...
intussen prachtig weer buiten: kers, pruim, perelaars in bloei, MACHTIG
Hooimijt April 2012
- Spruitje
- Freegold Member
Re: Hooimijt April 2012
Diegene die de lijntjes moet trekken bij Kitco is dood zeker
Bij 24hgold is er beweging, bij Kitco niet.

- Attachments
-
- gold.JPG (48.8 KiB) Viewed 5008 times
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
- Gold Member
Supermarkten gooien minder weg of kopen krapper in. Logisch. Met de fiets het platteland op en een zak aardappelen op de kop tikken voor een paar €'s verder nog wat bladgroenten die niet veel wegen en karren maar. Pizza's en kebbab vinden we nog niet bij de boerIndiana Jones wrote:Nu de meeste wachtlijsten in Nederland zijn weggewerkt ...... ontstaan er weer nieuwe.
==============================================================================
Wachtlijsten voor voedselbanken
Update: vrijdag 6 apr 2012, 10:03
http://nos.nl/artikel/359578-wachtlijst ... anken.html

- Spruitje
- Freegold Member
'n Stuk chocola, 'n tube limonadesiroop en "betonkoeken", daarbij nog 'n blik met puree en boontjes in tomatensaus. (De gebruiksdatum was bij alles reeds jàààren verstreken)...Ook schiet de kwaliteit tekort en worden de basispakketten minder gezond. Vorige week werden de pakketten in Rotterdam gevuld met snoep, koekjes en limonadesiroop.
Wie ooit nog z'n militaire dienst gedaan heeft moet dit als een retro-moment zijn.

Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
- Gold Member
Goede VrijdagSpruitje wrote:Diegene die de lijntjes moet trekken bij Kitco is dood zeker![]()

http://www.24hgold.com/english/home.asp ... =frankfurt
Last edited by Adamus on 06 Apr 2012, 21:07, edited 1 time in total.
- Indiana Jones
- Freegold Member
Namens het bestuur van 'Ons Genoegen' deel ik U mede dat de vereniging vandaag helaas is gesloten vanwege een feest van onze leden. Het zijn mevrouw Goldman, mejuffrouw Sachs, mevrouw Morgan ....Spruitje wrote:Diegene die de lijntjes moet trekken bij Kitco is dood zeker![]()

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
-
- Gold Member
Mondverzorging wordt over het hoofd gezien en straks klagen de tandartsen.Spruitje wrote:'n Stuk chocola, 'n tube limonadesiroop en "betonkoeken", daarbij nog 'n blik met puree en boontjes in tomatensaus. (De gebruiksdatum was bij alles reeds jàààren verstreken)...Ook schiet de kwaliteit tekort en worden de basispakketten minder gezond. Vorige week werden de pakketten in Rotterdam gevuld met snoep, koekjes en limonadesiroop.
Wie ooit nog z'n militaire dienst gedaan heeft moet dit als een retro-moment zijn.
>>> Het bekende "One on One"-pakket.
- Spruitje
- Freegold Member
Ik vermoedde het al maar ik kon het verschil niet plaatsten (en nu nog niet eigenlijk) tussen de huidige koers bij 24hgold (1637.30) en bij Kitco (1631.10). ...Adamus wrote:Goede Vrijdag
(gewoon ander tijdstip van afsluiten en wordt het dan door Kitco niet meer gevolgd?)
Bij Kitco merkte ik al UREN geen beweging meer (maar dat leek mij normaal door Goede Vrijdag) maar ik vroeg me dan af waarom dat 24hgold z'n grafiek nog op- en neerging.
Sorry dat ik op zoiets (banaal waarschijnlijk) doorvraag maar het raderwerk achter de grafieken is me dan plots niet meer zo duidelijk.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Rasta
- Gold Member

Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
- Indiana Jones
- Freegold Member
Deze:Spruitje wrote:Ik vermoedde het al maar ik kon het verschil niet plaatsten (en nu nog niet eigenlijk) tussen de huidige koers bij 24hgold (1637.30) en bij Kitco (1631.10). ...Adamus wrote:Goede Vrijdag
(gewoon ander tijdstip van afsluiten en wordt het dan door Kitco niet meer gevolgd?)
Bij Kitco merkte ik al UREN geen beweging meer (maar dat leek mij normaal door Goede Vrijdag) maar ik vroeg me dan af waarom dat 24hgold z'n grafiek nog op- en neerging.
Sorry dat ik op zoiets (banaal waarschijnlijk) doorvraag maar het raderwerk achter de grafieken is me dan plots niet meer zo duidelijk.
http://www.netdania.com/Products/live-s ... Chart.aspx
heeft de afgelopen jaren tot op de 'tick' altijd de laatste prijs getoond.
Kies in het tabblad:
1) instruments ..... en bij de uitrol voor Gold,spot
2) time scale ..... en bij de uitrol voor Ticks
Het is dus 1630.88
Actueler kun je goudprijs in dollars niet hebben en zie je soms ook de enorme volatiliteit als er weer eens gemanipuleerd wordt in de goudprijs. Tevens begint netdania al zondagavond na 24:00 te lopen als in Japan de Tocom open gaat, terwijl op dat moment Kitco en andere goudwebsites nog stil staan.
Eventueel kun je in het tabblad instruments ook kiezen voor more-instruments en krijg je de goudprijs in euro's per troy ounce.
Everything that needs to be said has already been said.