Enkel de eerste 3, zoals uitgelegd in "Welcome new user". Het is tegen forum-spam.Johannes wrote:Wordt iedere post eerst gecontroleerd voor hij te lezen is?
Johannes

Enkel de eerste 3, zoals uitgelegd in "Welcome new user". Het is tegen forum-spam.Johannes wrote:Wordt iedere post eerst gecontroleerd voor hij te lezen is?
Johannes
Dag Johannes ofte Hille,Johannes wrote:Goedenavond. Jullie kennen mij als Hille van het goudforum. Ik kijk hier eerst eens de kat uit de boom net zoals ik dat momenteel bij het goudforum doe. Ben na een zware heelkundige ingreep aan de beterhand.
Johannes
Veel beterschap gewenst,en blij je terug te horen.Johannes wrote:Goedenavond. Jullie kennen mij als Hille van het goudforum. Ik kijk hier eerst eens de kat uit de boom net zoals ik dat momenteel bij het goudforum doe. Ben na een zware heelkundige ingreep aan de beterhand.
Johannes
Hoi Johannes, ik was eigenlijk nog 'n newbie op het andere forum maar was daar bezig aan 'n inhaalrace met alle posts te lezen vanaf het begin (want door het verleden -proberen- te begrijpen kan je je beter positioneren naar de toekomst) en heb je posts daar heel nauwkeurig nagelezen. Door het razendsnel doorlezen van de posts (d'er was gelukkig maar één draad) heb ik 'n gevoel dat ik je al héél lang ken (ook al is dit niet zo) en heb ik héél veel respect voor iemand als jij, ik kan me helemaal vinden in jouw visie. (er zijn al héél veel zaken naar boven aan het komen, spijtig genoeg...) RESPECT!Johannes wrote:Goedenavond. Jullie kennen mij als Hille van het goudforum. Ik kijk hier eerst eens de kat uit de boom net zoals ik dat momenteel bij het goudforum doe. Ben na een zware heelkundige ingreep aan de beterhand.
Idem van mijn zijde!!!doubleyou wrote: Dag Johannes ofte Hille,
Wat een onverwacht en blij genoegen om na al die tijd nog eens een teken van leven van jou te horen (lezen). Ik wens je alvast het beste met je gezondheid, een goed verder herstel, en ik hoop hier nog ettelijke "gouden" levensverhalen, belevenissen en lessen van jou te mogen lezen.
Welcome Hille,Johannes wrote:Goedenavond. Jullie kennen mij als Hille van het goudforum. Ik kijk hier eerst eens de kat uit de boom net zoals ik dat momenteel bij het goudforum doe. Ben na een zware heelkundige ingreep aan de beterhand.
Johannes