Hooimijt December 2012
- Rasta
- Gold Member
Re: Hooimijt December 2012
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
-
- Gold Member
Waarom? Dichten ze goud een functie toe? Lekker verkopen, tel het op bij de 4g opbrengsten......Spekman blij: verjubelen.Rasta wrote:FTM: Oppositie wil fysieke controle van staatsgoud
FTM vindt het ook maar raar spul

- Obi-Wan
- Platinum Member
Misschien kunnen jullie Beatrix of Maxima inschakelenRasta wrote:FTM: Oppositie wil fysieke controle van staatsgoud

Dit is de Britse variant ik noem het een (o)charme offensief. Ze moeten wel heel wanhopig zijn
in England...
Queen gives Bank chiefs a ticking orf over the crash as she visits vaults
Link Daily Mail

Patience. Use the force. Think.
- Indiana Jones
- Freegold Member
Misschien is het beter om minder op anderen te vertrouwen (al helemaal niet op royalties) maar meer op je eigen voorraad .....
Trouwens, zie je verbazing c.q. hebberigheid in haar ogen.
Ik las zojuist het onderschrift bij je posts en wil daar best wel ruim'schoots' aan tegemoet komen .....

Trouwens, zie je verbazing c.q. hebberigheid in haar ogen.
Ik las zojuist het onderschrift bij je posts en wil daar best wel ruim'schoots' aan tegemoet komen .....

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
But since no one was listening, everything must be said again.
- doubleyou
- Gold Member
Obi-Wan, je bent een snoeperd van de geneugtes van het leven en een dag is ongetwijfeld veel te kortIndiana Jones wrote: Ik las zojuist het onderschrift bij je posts en wil daar best wel ruim'schoots' aan tegemoet komen .....![]()

En ik ga volledig akkoord met die eerste vijf (een wijntje ipv biertje is ook goed ; hangt af van de situatie en de goesting),
maar die machine guns hoeven voor mij niet, de bikini girls mogen zo opdraven

"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
- Obi-Wan
- Platinum Member
Het citaat staat op Jim Sinclairs website van vandaag. Ik heb dat een beetje aangepast naar mijn interesses (en degene die ik maar niets vind weggelaten).
Dikwijls denk ik er ook zo over en Jim zei het op een manier dat het mij naar de keel greep...
link lukt niet dus dan maar de oude manier
Ik wou dat ik dom was
Ik spreek niet graag over "dom" maar eerder over "dom-geprogrammeerd" door de mainstream(media). Misschien is iedereen wel "slim" maar men moet ééns beginnen zelfstandig na te denken, en net dat tegenhouden blijkt vaak de functie van mainstream media. Dom & slim zijn zo relatief, zoals alles.
Commentaar bij Youtube waar ik me volledig bij aansluit...
Dikwijls denk ik er ook zo over en Jim zei het op een manier dat het mij naar de keel greep...
link lukt niet dus dan maar de oude manier
Ik wou dat ik dom was
Ik spreek niet graag over "dom" maar eerder over "dom-geprogrammeerd" door de mainstream(media). Misschien is iedereen wel "slim" maar men moet ééns beginnen zelfstandig na te denken, en net dat tegenhouden blijkt vaak de functie van mainstream media. Dom & slim zijn zo relatief, zoals alles.
Commentaar bij Youtube waar ik me volledig bij aansluit...
Last edited by Obi-Wan on 18 Dec 2012, 00:06, edited 2 times in total.
- Spruitje
- Freegold Member
v= gewoon weglaten in de youtube link Obi-Wan 

Last edited by Spruitje on 18 Dec 2012, 00:11, edited 1 time in total.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Obi-Wan
- Platinum Member
Ben ik toch een beetje domSpruitje wrote:v= gewoon weglaten in de youtube link Obi-Wan

addendum 00:09
Lukt niet... is ook niet zo belangrijk..
- Spruitje
- Freegold Member
Niet alleen in de Club Méd zijn er problemen op het vlak van zorg, ook bij ons.
Apothekers krijgen meer en meer de vraag om een afbetalingsplan voor te stellen voor medicatie
-----------
Meer vraag naar medicijnen op afbetaling
Almaar meer patiënten kunnen hun geneesmiddelen niet meer betalen en vragen aan de apotheker om hun betalingen uit te stellen.
Dat blijkt uit een tweejaarlijks onderzoek van het vaktijdschrift De Apotheker.
Bovendien leidt de crisis ertoe dat de mensen besparen op medicatie.
-----------
Volledige artikel: Meer vraag naar medicijnen op afbetaling. (De Tijd) (te bekijken via beveiligde omgeving IE of via 'incognito' Chrome)
Apothekers krijgen meer en meer de vraag om een afbetalingsplan voor te stellen voor medicatie
-----------
Meer vraag naar medicijnen op afbetaling
Almaar meer patiënten kunnen hun geneesmiddelen niet meer betalen en vragen aan de apotheker om hun betalingen uit te stellen.
Dat blijkt uit een tweejaarlijks onderzoek van het vaktijdschrift De Apotheker.
Bovendien leidt de crisis ertoe dat de mensen besparen op medicatie.
-----------
Volledige artikel: Meer vraag naar medicijnen op afbetaling. (De Tijd) (te bekijken via beveiligde omgeving IE of via 'incognito' Chrome)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- doubleyou
- Gold Member
.
Allemaal in de kelder !
De wereld vergaat !
http://www.24hgold.com/english/gold_sil ... ?money=Eur
Allemaal in de kelder !
De wereld vergaat !
http://www.24hgold.com/english/gold_sil ... ?money=Eur
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)