maar ben het met spruitje eens ...
Veelbelovend, maar is het ook officieel bevestigd?Spruitje wrote:Volgens deze link zou China aangekondigd hebben dat ze hun goudreserves verhoogd hebben tov 2009.
De 1.054 ton van 2009 zou vervangen mogen worden door 2.710 ton (2013)
Uhh, jouw link klikt door naar Scrap Monster, geen Bloomberg. Deze moet je hebben = BloombergSpruitje wrote:Zoals ik intussen al heb aangepast in m'n post. In alle andere artikels die ik erover gevonden heb wordt verwezen naar een berekening door Bloomberg. En dan gaat het over "probably 2710 tons".
Het lijkt me eerder dat de site er een draai aan gegeven heeft...
Verder in dat berichtje:Indiana Jones wrote:Uhh, jouw link klikt door naar Scrap Monster, geen Bloomberg. Deze moet je hebben = BloombergSpruitje wrote:Zoals ik intussen al heb aangepast in m'n post. In alle andere artikels die ik erover gevonden heb wordt verwezen naar een berekening door Bloomberg. En dan gaat het over "probably 2710 tons".
Het lijkt me eerder dat de site er een draai aan gegeven heeft...
->By Debarati Roy Jan 10, 2014 6:19 PM China may have bla,bla,bla
http://www.bloomberg.com/news/2014-01-1 ... erves.html
Inderdaad mijn link verwijst niet naar Bloomberg en zoals ik aangaf: ... In alle andere artikels die ik erover gevonden heb wordt verwezen naar een berekening door Bloomberg. En dan gaat het over "probably 2710 tons"Indiana Jones wrote:Uhh, jouw link klikt door naar Scrap Monster, geen Bloomberg. Deze moet je hebben = Bloomberg
->By Debarati Roy Jan 10, 2014 6:19 PM China may have bla,bla,bla
http://www.bloomberg.com/news/2014-01-1 ... erves.html
Aaseters hebben altijd aan de top van de cyclus gestaan en als het aas op is, wat heb je dan nog aan je vrijheid .....doubleyou wrote:Vandaag 2 volgende interessante quotes doorgekomen : ik moest niet alleen aan het leven, maar ook aan "de markten" denken :
* "De totale vrijheid van de wolven, is de dood van de schapen"
* "De wijze waarop wij omgaan met emoties ketent ons vast of bevrijdt ons."