Indiana Jones wrote:Hebben we aan Janet Yellen te danken ...stupid woman.
Het hele commodity complex schiet met procenten omhoog terwijl de dollar door Yellen naar beneden wordt gepraat alsof inflatie boven de 2% in de VS onmogelijk is. Dit komt totaal onverwacht en gaat de Amerikaanse burger 'hard times' geven .....
Ik sta met m'n speculaties nu op papier onder water wat ik cash dit jaar winst heb gemaakt ... t'is zoals het is.
Met de rest van m'n porto incl. het goudgerande zit het nog steeds goed, maar daar speculeer ik ook niet mee,
We gaan zien .....
ik blijf een ongeloflijk bleuke....
dacht dat Irak en olie er ook voor iets tussen zaten.
+ het gezever in Oekraine dat ewa aanhoudt....
of zoals je zelf al eerder zeer waardevol aangaf : het is wat veel spanning op cruciale vaten op dezelfste moment.
en misschien ( zeer de nadruk op misschien ), kan een gemanipuleerde downkoers....., nu geleidelijk terug naar boven.
één zwaluw maakt de lente niet....., we moeten enkele 100 euro per ounce hoger, alvorens de gebroken trend is uitgewist.
maar, als fysiek-bezitter, ik blijf het een gedoe vinden...
ik hoop nog voldoende jaren mee te gaan ( en ik ga daar ook van uit ), om achteraf over deze zeverjaren ( want zo noem ik het ' zeverjaren ')
terug te kijken en te denken : waar zat de Westerling zijn verstand om goud zo vlot weg te geven !!!.