We zien wel wat komt ...
wat 2015.75 betreft, van 3 dingen ben ik zeker:
- dat het dan bij ons kermis is in het dorp
- ik escargots op z'n Brussels ga eten
- ... en smoutebollen ga kopen.

Indiana Jones wrote:Zelfs degenen die hem willen begrijpen, snappen het lang niet altijd.
De euro stort NIET in elkaar in oktober 2015!
Oktober 2015 is juist het keerpunt (trend ommekeer) in de eurocyclus.
Ik weet nu al zeker dat ook dit misverstand weer tegen hem gebruikt gaat worden.
Wanneer de euro in oktober 2015 niet afstort (dat gaat nl niet gebeuren), zal de massa roepen:"hah, Armstrong heeft het verkeerd"![]()
Natuurlijk levert hem dit geld op...
(Bron: The Rise & Fall of the Euro --> laatste pagina)The collapse of the Euro appears to be due no later than 17.2 years from its birth making
the ideal target 2016.202 just 23.5 weeks ideally AFTER the peak on this current Economic
Confidence Model wave 2015.75
(Bron: The Reaction in the Euro)Yes, the Euro will most likely break the 80 level. However, that is unlikely to unfold until AFTER 2015.75 moving into the 2017 time period.
I knowSpruitje wrote:Post is niet van mij hé Indy, ik heb de tekst gewoon overgenomen van Docuville.
Spruitje wrote:Indiana Jones wrote:Zelfs degenen die hem willen begrijpen, snappen het lang niet altijd.
De euro stort NIET in elkaar in oktober 2015!
Oktober 2015 is juist het keerpunt (trend ommekeer) in de eurocyclus.
Ik weet nu al zeker dat ook dit misverstand weer tegen hem gebruikt gaat worden.
Wanneer de euro in oktober 2015 niet afstort (dat gaat nl niet gebeuren), zal de massa roepen:"hah, Armstrong heeft het verkeerd"![]()
Natuurlijk levert hem dit geld op...(Bron: The Rise & Fall of the Euro --> laatste pagina)The collapse of the Euro appears to be due no later than 17.2 years from its birth making
the ideal target 2016.202 just 23.5 weeks ideally AFTER the peak on this current Economic
Confidence Model wave 2015.75
(Bron: The Reaction in the Euro)Yes, the Euro will most likely break the 80 level. However, that is unlikely to unfold until AFTER 2015.75 moving into the 2017 time period.
Collapse of the Euro: "no later than 2016.202" , "unlikely to unfold until AFTER 201575 moving into the 2017 period" , "...the ECB has asked behind the curtain for the banks to stop selling the Euro..." (heeft hij het nu ook al over manipulatie?)
2016.202 ... Ik zie wel met wat we op valentijn gaan betalen, met euro's of met wortelschijven.
Bedankt voor de tip, heb nog een plaatsje kunnen bemachtigen!Spruitje wrote:THE FORECASTER: (BELGISCHE PREMIERE)
Martin Armstrong laat op basis van een zelfontworpen model de computer uitrekenen welke ontwikkelingen in de wereldeconomie op stapel staan. Zijn voorspellingen zijn griezelig accuraat, zo voorspelde hij de onverwachte stijging van de Zwitserse frank. Nu voorspelt het in elkaar storten van de euro t.o.v. de dollar in oktober 2015. Dit alles levert hem veel geld op, maar ook steeds meer vijanden in hoge posities. The Forecaster vertelt zijn opzienbarende verhaal, een verhaal dat klinkt als een filmscenario.
De vertoning van 7 mei zal gevolgd worden door een Extended Q&A door Martin Armstrong, het hoofdpersonage van de documentaire.
Vertoningen:
Woensdag 6 Mei (17u00) in 30cc/Schouwburg
Donderdag 7 Mei (21u15) in 30cc/Schouwburg
Er zijn voor vanavond (incl. Q&A met Martin Armstrong) nog 260 tickets beschikbaar, ook al geeft de site aan dat je de tickets online niet meer kan bestellen.Miin wrote:Bedankt voor de tip, heb nog een plaatsje kunnen bemachtigen!
Ik ga gewoon vanavond pinten pakken op café. Goeie ouwe fiat omzetten in "duurzame" productenSpruitje wrote:Er zijn voor vanavond (incl. Q&A met Martin Armstrong) nog 260 tickets beschikbaar, ook al geeft de site aan dat je de tickets online niet meer kan bestellen.Miin wrote:Bedankt voor de tip, heb nog een plaatsje kunnen bemachtigen!![]()
Telefoniste gaf aan dat het -ondanks de aanwezigheid van MA- zeker niet gaat vollopen.
Ga ook eens langs lopen.![]()
Zal dan wel weer laat m'n bedstee zien (21u15' + 1u40' + 30' en dan nog 'n uurtje huiswaarts)